Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
DefinitivtUtrolig kjedelige de dagene man venter på tr når det ikke er håp.![]()
Og siden disse dagene er så kjedelige er det ikke så mye å skavle om her, så da blir det heller juleforberedelser på høytidsforumet hvor jeg har ordnet meg en egen "juleforberedelseslogg"
Jeg har tenkt å ha fri dagene i romjula, så får vi se om jeg jobber 23, vi er uansett ferdig kl 12 da. Julaften og nyttårsaften får vi fri.
Om jeg ikke har nok avspassering å ta av, så avspasserer jeg likevel, så får jeg minustid. Om det er under 10 timer ved månedsskifte er det helt uproblematisk, og blir det mer, ja så kan jeg takle det trekket i lønn, jeg skal jobbe nok i jan/feb uansett...
Den loggen er fin, gleder meg til å se hva du planleggerOg siden disse dagene er så kjedelige er det ikke så mye å skavle om her, så da blir det heller juleforberedelser på høytidsforumet hvor jeg har ordnet meg en egen "juleforberedelseslogg"
Jeg har jo ikke tid til å ha fri i hele des, det er da masse som skal gjøres i des, både forberedelser til årsopphjøret, samt at det skal sendes rapport for november og prouseres faktura for januar.
Mulig å ta fri 2 jan er det nok, men siden jeg skal ha fri såpass lenge er det mulig jeg jobber bare for å få en forsiktig start
Men skolen har vel fri, og evt bhg, så det spørs om vi må ha noen til å passe ungene...
Den loggen er fin, gleder meg til å se hva du planlegger
Jeg tulla litt, regnet ikke med at du kunne ta fri hele desember "uten videre". Vi skal sannsynligvis være på hyttetur "nyttårshelgen", derfor jeg vil ha fri 2. januar.Skjønner godt at det kan være behagelig for deg med myk start istedet da ja.
Vi er nok hjemme, så da kan jeg evt godt gå på jobb 2.1.15
Jeg har bestilt leveranse av "viktige papirer vi skal jobbe masse med til 5.1.15, der er planen min "se her, nå viser jeg deg hva vi gjør med denne (etter at jeg har funnet ut av det dersom den har forandret seg fra i fjor) så gjør du det med de neste 33..."
Hovedpri for meg blir å få ført banken og avstemt den, sånn at jeg kan begynne å avstemme mot kommunene. Det er ganske vesentlig å avstemme kommunale inntekter, det er der de STORE TALLENE ligger...