Alle gode ting er tre?

Crap.

Det var ikke den tempen jeg ønsket meg

God kveld med mannen i går. Han kom med armkrok og ny sesong av bbt, hvor bbt ikke betyr basal body temperature.

Jeg har en god mann.

Vi har fått pratet litt. Godt.

Det er bra at du har armkroken til mannen din. ♡

Ja, den er veldig god å ha

Det er godt man er to om prøvingen :)

Definitivt

Jeg har den beste mannen. Jeg elsker ham.

Nå har jeg akkurat sett enda en episode av Ønskebarn, som bare er en helt nyyyyyydelig serie, og kjenner både på hvor godt det er at det ikke ble den veien på oss, og det litt såre, at det ble ikke den veien på oss. Men, hadde vi søkt slik jeg hadde sett for meg at vi skulle, når vi kunne kommet til det punkt at vi var klare for det... så hadde vi ventet enda. Så det er godt, godt at det ikke gikk sånn, at det heller ble magebabyer. Nå håper vi bare på en til.

Drømmen lever. Vi håper fortsatt.

Det et langdrygt dette her. Ikke mens før søndag eller mandag. Lenge da å vente.

Dagene går ikke fort.

12 dpo.

Utrolig kjedelige de dagene man venter på tr når det ikke er håp. :(

Og siden disse dagene er så kjedelige er det ikke så mye å skavle om her, så da blir det heller juleforberedelser på høytidsforumet hvor jeg har ordnet meg en egen "juleforberedelseslogg"

Og siden disse dagene er så kjedelige er det ikke så mye å skavle om her, så da blir det heller juleforberedelser på høytidsforumet hvor jeg har ordnet meg en egen "juleforberedelseslogg"

Det hørtes lurt ut. :) Juleforberedelser får meg alltid i godt humør. Jeg er så glad i jul. Må nok jobbe litt overtid så jeg kan avspasere noen dager i jula, for i år har jeg ikke mer ferie. Vil helst ha fri hvert fall 23. desember og 2. januar. Ja. Det holder å jobbe 22., 29. og 30. desember. Det er vel den eneste juleforberedelsen jeg er i gang med da. Hihi...

Jeg har tenkt å ha fri dagene i romjula, så får vi se om jeg jobber 23, vi er uansett ferdig kl 12 da. Julaften og nyttårsaften får vi fri.

Om jeg ikke har nok avspassering å ta av, så avspasserer jeg likevel, så får jeg minustid. Om det er under 10 timer ved månedsskifte er det helt uproblematisk, og blir det mer, ja så kan jeg takle det trekket i lønn, jeg skal jobbe nok i jan/feb uansett...

Jeg har tenkt å ha fri dagene i romjula, så får vi se om jeg jobber 23, vi er uansett ferdig kl 12 da. Julaften og nyttårsaften får vi fri.

Om jeg ikke har nok avspassering å ta av, så avspasserer jeg likevel, så får jeg minustid. Om det er under 10 timer ved månedsskifte er det helt uproblematisk, og blir det mer, ja så kan jeg takle det trekket i lønn, jeg skal jobbe nok i jan/feb uansett...

Du kan ta fri hele desember du, så mye du skal jobbe i januar og februar. :p Kan du ta fri 2. januar da? Så du kan starte hardkjøret først 5. januar?

Jeg skulle gjerne tatt fri de to arbeidsdagene i romjulen også, men det har jeg ikke sjanse til å jobbe inn, det er ikke så mye oppgaver på jobb de neste månedene nå. Og så var 23.des og 2.jan viktigere for meg enn de to romjulsdagene, så da ble det sånn prioriteringen ble. Det skal uansett bli to veldig fine uker. GLEDER MEG! Jul! <3

Jeg har jo ikke tid til å ha fri i hele des, det er da masse som skal gjøres i des, både forberedelser til årsopphjøret, samt at det skal sendes rapport for november og prouseres faktura for januar.

Mulig å ta fri 2 jan er det nok, men siden jeg skal ha fri såpass lenge er det mulig jeg jobber bare for å få en forsiktig start

Men skolen har vel fri, og evt bhg, så det spørs om vi må ha noen til å passe ungene...

Den loggen er fin, gleder meg til å se hva du planlegger

Jeg har jo ikke tid til å ha fri i hele des, det er da masse som skal gjøres i des, både forberedelser til årsopphjøret, samt at det skal sendes rapport for november og prouseres faktura for januar.

Mulig å ta fri 2 jan er det nok, men siden jeg skal ha fri såpass lenge er det mulig jeg jobber bare for å få en forsiktig start

Men skolen har vel fri, og evt bhg, så det spørs om vi må ha noen til å passe ungene...

Jeg tulla litt, regnet ikke med at du kunne ta fri hele desember "uten videre". Vi skal sannsynligvis være på hyttetur "nyttårshelgen", derfor jeg vil ha fri 2. januar. :) Skjønner godt at det kan være behagelig for deg med myk start istedet da ja.

Jeg tulla litt, regnet ikke med at du kunne ta fri hele desember "uten videre". Vi skal sannsynligvis være på hyttetur "nyttårshelgen", derfor jeg vil ha fri 2. januar. :) Skjønner godt at det kan være behagelig for deg med myk start istedet da ja.

Vi er nok hjemme, så da kan jeg evt godt gå på jobb 2.1.15

Jeg har bestilt leveranse av "viktige papirer vi skal jobbe masse med til 5.1.15, der er planen min "se her, nå viser jeg deg hva vi gjør med denne (etter at jeg har funnet ut av det dersom den har forandret seg fra i fjor) så gjør du det med de neste 33..."

Hovedpri for meg blir å få ført banken og avstemt den, sånn at jeg kan begynne å avstemme mot kommunene. Det er ganske vesentlig å avstemme kommunale inntekter, det er der de STORE TALLENE ligger...

Vi er nok hjemme, så da kan jeg evt godt gå på jobb 2.1.15

Jeg har bestilt leveranse av "viktige papirer vi skal jobbe masse med til 5.1.15, der er planen min "se her, nå viser jeg deg hva vi gjør med denne (etter at jeg har funnet ut av det dersom den har forandret seg fra i fjor) så gjør du det med de neste 33..."

Hovedpri for meg blir å få ført banken og avstemt den, sånn at jeg kan begynne å avstemme mot kommunene. Det er ganske vesentlig å avstemme kommunale inntekter, det er der de STORE TALLENE ligger...

Du virker helt perfekt til jobben din. Så strukturert og flink. :) Forhåpentligvis bor vi på terminforum i januar så kan vi skravle om hvordan du klarer å koble av innimellom også. ;)

Back
Topp