Alle gode ting er tre?

Tja, om jeg er strukturert kan definitivt diskuteres... Jeg er god på å planlegge. Mulighetene er store for at jeg ikke er like flink til å gjennomføre etter plan...

Om jeg var så strukturert, hadde vi tatt disse møblene og trampolina i helga, og jeg hadde hatt gave til bursdagen eldste skal i i morgen klokka 12...

*stresser bare bitte litt...*

Dette innrømmer jeg nesten ikke, og vet ikke om jeg skal gjøre noe med det eller slå ut.

Det er bare det at i går spottet jeg ikke. Fortsatt ingen tegn til blod i dag.
Jeg skal på apoteket og hente ut pergo til neste uke i dag. Ikm i morgen eller mandag. 14 dpo i dag. Og, vel, jeg blør jo ikke lenger.

Tar jeg en test, så kommer det vel, om det er psyken som tuller med meg. Men vil jeg innrømme for min mann at jeg er så tullerusk??? Men kan jo ikke bare teste uten å fortelle ham det, i fall det skulle være det jeg ikke har noe tro på.

Kanskje jeg bare slår det ut. Men jeg tok en urinprøve når jeg gikk på do. Den står nå her nå, mens jeg tenker...

Hva gjorde du da? Pergo kan du vel hente på mandag isteden?

Nå er jeg veldig nysgjerrig på om du testet, samtidig som jeg har litt lyst til at du skal vente til i morgen. Om du fortsatt har fin temp og ingen spotting til i morgen. Da synes jeg du skal teste. Jeg tror at det kan være litt kjedelig å ta en test nå. :confused:

Jeg slo det ut. Vi tester i morgen om jeg mot formodning ikke begynner å spotte før det. Å teste, der er å håpe, nesten tro. Å tro nå, det er så vondt, så innmari vont, når der selvsagt kommer blod.

Jeg henter pergo i dag, vi tåler kostnaden om jeg ikke trenger dem. For greia er at apoteket på en hverdag, koster meg mer enn 90 kroner, i avspasering. Jeg HAR ikke tid til slike stopp slik ettermiddagen er lagt opp, så da må jeg gå tidlig fra jobb. Jeg jobber for korte dager som det er, og må jobbe på kvelden for å fylle timene mine. Det koster meg mindre å hente det ut i dag.

Jeg slo det ut. Vi tester i morgen om jeg mot formodning ikke begynner å spotte før det. Å teste, der er å håpe, nesten tro. Å tro nå, det er så vondt, så innmari vont, når der selvsagt kommer blod.

Jeg henter pergo i dag, vi tåler kostnaden om jeg ikke trenger dem. For greia er at apoteket på en hverdag, koster meg mer enn 90 kroner, i avspasering. Jeg HAR ikke tid til slike stopp slik ettermiddagen er lagt opp, så da må jeg gå tidlig fra jobb. Jeg jobber for korte dager som det er, og må jobbe på kvelden for å fylle timene mine. Det koster meg mindre å hente det ut i dag.

Åja, nei da må du hente medisinen nå. Avspasering skal du jo ikke ta for 90 kr medisin.

Jeg er glad du slo ut. Vi tåler å vente én dag til dersom du er gravid, men jeg er nå skeptisk med den spottingen din altså. Jeg kan godt innrømme at jeg kommer til å være spent i morgen om du ikke spotter noe dette døgnet her heller. Vi venter og ser. Det er lettere å si for meg enn det er for deg da. :Heartred

Venter og ser. Nå kommer jeg ikke hjem på noen timer, så det kan godt være igang når jeg kommer hjem. Jeg er heller ikke optimist, ikke i det hele tatt

Venter enda...

Ingen tvil om det.

Men det kan absolutt fortsatt komme, altså

Ja; jeg er pessimist frem til i morgen tidlig jeg. Det har vi jo avtale om.

Da ser vi hva som skjer i morgen:). Ha en flott lørdag ❤️
For øyeblikket kroket sammen i senga for å få ut luft. Masse, masse luft.

Får somregel en sånn dag, men oftest sammen med blod. Rart, men jeg forholder meg då pessimistisk som jeg klarer. Det kommer nok innen leggetid

Back
Topp