Alle gode ting er tre?

Sårt, vemodig...

Jeg ga bort vogna i dag.

Vi ble enige om at det blir ny vogn om det blir ny baby. Jeg fikk vite at min kusine trenger sovevogn til sin unge. Vips, vogna borte. Jeg driver jo og rydder rommet den sto på, skal bli nytt rom til eldste. Godt å få bort, men.. Sårt. Lille bonus skal ikke ligge i den... Jeg har baggen da, vi hadde nemlig sportsvogn fra emmaljunga, og City bag til. Muligens selger jeg den også, vi får se.

fra app

Og den babyen jeg kjøpte denne vogna til... har jeg levert på skolen i dag!

fra app

Tenk det! De vokser opp :) Veldig spennende med pergoingen (jeg tror jeg nettopp fant opp et nytt ord :P) din denne mnd altså. Krysser fingre for at det er det som skal til! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

De vokser opp veldig fort!

og jeg tror du fant et nytt ord der ja!

Trist å gi vekk ting man har mange minner knyttet til, men veldig gøy med ny vogn til neste også:) Jeg har tatt vare på alt fra min jente, men kommer til å kjøpe ny vogn og bilstol. Hadde ikke planlagt å ha så stor aldersforskjell. Vogna kan fint brukes til sovevogn, evt. om neste vokser raskt ut av baggen på nyvogna. Har en edge duo.

Jeg er kjempespent på deg denne måneden! Håper EL kommer som den skal, og at du blir gravid nå. Følger med deg:)

Har litt lyst på det, edge duo altså. Så jo en lekker farge, terracotta.... viste frem sist vi skravlet hull i hodene på hverandre...

De er fine, og det er god plass til babyen, men jeg synes den er for stor og tung. Så jeg ønsker meg en Brio smile neste gang. Liten og lett, og lett å manøvrere:)

Jeg hadde jo emmaljunga med svingehjul sist, minner om nitro.

nå kommer jo edge også med mulighet for svingehjul.

Det er bare det at det stedvis er litt sånn sti og grov grusvei vi kan komme til å skulle trille på, muligens.... da er gode, stabile vogner bedre enn lett og manøvrerbar...

Og denne ER jo lekker:

186117.jpg

Men når jeg gikk for å titte på den der, så så jeg "sniktitt på 2015-modellene", så nå må jeg bare se litt....

jeg har jo gitt bort forrige vogn, så denne babyen MÅÅÅÅ jo få ny!

Den du har bilde av der var veldig lekker, ja. Det er gøy med vogner:D Skjønner at du vil ha en god og stabil vogn. Jeg har jo en fullt brukbar stabil vogn, så jeg vil ha en nett vogn:)

Jeg HAR jo ikke vogn, bare zapp

Og en citybag, sånnsett.

Men 2015-rød er myyyyyyye skarpere i fargen, synes jeg!

Spørs hvor langt ut i 2015 vi kommer før jeg skal kjøpe vogn det...

Bli forresten med på den store vogndebatten på felles-skravle 2015 :)

(jeg flytta det dit for å få flere innspill, tenkte ikke på at du ikke ble med meg :) )

Jeg tror at det blir bra med ny vogn til Bonusen jeg. :)

*Taster på app på mobilen*

Vogn er spennende det

Men litt tidlig i syklusen enda til at det er mye annet å snakke om.

Tanta har forlatt meg, jeg tar fortsatt pergo, og har hver dag en plan om å ta med meg el tester på jobb. Trenger dem ikke enda, men om jeg pakker dem nå, så har jeg dem. Hittil glømt, vi får se om jeg husker i løpet av uka...

fra app

Når er planen din å begynne med dem da?

*Taster på app på mobilen*

Fredag, tar vi teste date? Du g, jeg el?

Eller evt i helga, vi får se.

fra app

Fredag, tar vi teste date? Du g, jeg el?

Eller evt i helga, vi får se.

fra app
Jeg vil være med på testedate :D O:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp