Alle gode ting er tre?

Halvtime.

Den blir nok negativ i dag også, såpass langt fra positiv som den var i går, men den blir kanskje sterkere i alle fall?

fra app

Skuffende negativ. Ja, jeg visste at den skulle bli negativ, men håpet på at den skulle virke sterkere. Det gjorde den slett ikke.

fra app

I dag sliter jeg med sære tanker. Vi må nesten ha sex om jeg skal bli gravid. Det er negative tester enn så lenge, men det er på tide. Tre dager siden, det er på tide.

Og så sitter mannen hos dyrlegen, og vi frykter i verste fall at det er slutten for hunden. Håper det ikke er så alvorlig, men bekymra er jeg.

Og da får vi jo ikke lyst på sex. Men kan jo ikke kaste bort en pergo-sjanse heller.

Dumme tanker.

Håper det går bra med hunden, Jeg er litt redd. Jeg har da sett for meg permisjon og trilletur med hund. Hun skal jo statistisk leve 1-3 år til!

fra app

Huff. Det er utrolig trist når man er bekymret for de firbeinte. :( Håper alt går bra, og at dere orker et pergo-forsøk. ♡

*Taster på app på mobilen*

Venter på hva de har å si, neste rapport fra mannen trolig litt etter ti

fra app

De ringte visst før, hun skal ikke hentes 10 likevel, for hun ligger med drypp til 1230. Betennelse i bukspyttkjertelen. Vi håper antibiotika gjør susen.

Og at vi orker et pergoforsøk denne uka.

fra app

Så bra at de har funnet ut hva det er! Håper antibiotika gjør susen, og at dere orker pergo-forsøk.

Vi håper. På det ene og det andre.

Mannen syntes el tester er spennende greier, og lurer daglig på hva den viser...

fra app

Vi håper. På det ene og det andre.

Mannen syntes el tester er spennende greier, og lurer daglig på hva den viser...

fra app

Hehe.. Det er jo test med to streker. Moro det. :)

Bare så vidt det er to på dagens, og jeg ble brått veldig negativ, om pergo ikke funker?

Ja, det er tidlig enda men det er dag 13 og ikke en ting i kroppen som tyder på at el nærmer seg.

For meg normalt sett er det normalt, men denne gangen trodde jeg på tidlig el. Sånn denne uka i alle fall

fra app

Jeg vet. Jeg vet så inderlig vel.

Jeg hadde bare trodd at det skulle bli sterkere nå. Jeg ville det. Jeg ville ha el.

Jeg vil.

Det er så mange ting som opptar hodet mitt om dagen, som jeg ikke føler for å dele åpent (mulig pm etterhvert....) og jeg et sliten og lei og redd og matt og usikker og oppgitt over at jeg reagerer sånn på sånne småting. Det er bare så mange av dem. Og trolig er jeg hormonell og lett påvirkelig..

fra app

Håper EL kommer i løpet av uka. LH kan endres raskt! ♥

Æsj, jeg håper EL ikke er altfor langt unna. Du er vel sikkert mester i å vente på EL, men man får jo sikkert litt forventinger med pergoen. Krysser fingrene for at den ikke er altfor langt unna!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Pergo har gitt meg forhåpninger ja. Dumt av meg å tro på slikt

fra app

Siden jeg fikk spm om hunden.

Jeg har jo fortalt det i skravletråden , men der "forsvinner" det jo, og holder detaljer litt her på skjult.

Vi har altså ei 11 år gammel tispe som har en kronisk sykdom. Den lever hun fint med, men hun er noe mer utsatt for infeksjoner. Om det er det som er årsaken vet vi jo ikke, men hun har altså nå fått betennelse på bukspyttkjertelen. Hun har lagt med drypp med intravenøs næring hos vet i fire timer i går og dagen før, men nå må hun begynne å spise.

Det kan gå bra, og det kan gå dårlig. Vi må vente og se. Blir hun bra skal vi se tydelige tegn på bedring i løpet av helgen. Hun må begynne å spise og drikke.

I går drakk hun litt vann. I dag jobber mannen hjemme for å være med henne og forsøke å fôre henne i små porsjoner flere ganger i løpet av dagen.

Vi må bare vente og se. Spiser hun ikke går det jo ikke bra. Skadene kan være for store. Eller hun kan bli tilnærmet helt frisk. Må ha spesiallaget for, bare. Vi vet bare ikke enda.

fra app

Og midt oppe i dette skal vi altså prøve å lage baby, dersom pergo gir meg el denne uka.

fra app

Så trist med hunden din:(. Håpe hun kommer seg❤️.

Også håper jeg du får pergo baby:). EL testen er kanskje sterkere i dag? Håper:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Sterkere ja. Negativ enda. Men sterkere 1408010736467.jpg

fra app

Siden jeg fikk spm om hunden.

Jeg har jo fortalt det i skravletråden , men der "forsvinner" det jo, og holder detaljer litt her på skjult.

Vi har altså ei 11 år gammel tispe som har en kronisk sykdom. Den lever hun fint med, men hun er noe mer utsatt for infeksjoner. Om det er det som er årsaken vet vi jo ikke, men hun har altså nå fått betennelse på bukspyttkjertelen. Hun har lagt med drypp med intravenøs næring hos vet i fire timer i går og dagen før, men nå må hun begynne å spise.

Det kan gå bra, og det kan gå dårlig. Vi må vente og se. Blir hun bra skal vi se tydelige tegn på bedring i løpet av helgen. Hun må begynne å spise og drikke.

I går drakk hun litt vann. I dag jobber mannen hjemme for å være med henne og forsøke å fôre henne i små porsjoner flere ganger i løpet av dagen.

Vi må bare vente og se. Spiser hun ikke går det jo ikke bra. Skadene kan være for store. Eller hun kan bli tilnærmet helt frisk. Må ha spesiallaget for, bare. Vi vet bare ikke enda.

fra app
Så fryktelig trist å høre om hunden! Håper hun kommer seg på bena igjen og blir frisk og rask slik at hun får blitt med på trilletur om en 9 måneders tid :) Og hurra for sterkere EL-test. NÅ skjer det noe :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp