• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Alle gode ting er tre?

Jeg ble så lei meg når jeg leste om blod. :( Det er så dårlig gjort. Håper du får en fin bursdagsfest allikevel. Og så skal pergo være løsningen for deg. ♥

*Taster på app på mobilen*

Det går nok bra

fra app

Det var veldig leit å lese at du har sett blod allerede. Håper pergo blir løsningen:)

Kos deg masse med bursdagsfeiring i dag!

Hatt en flott dag.

Men spotter ja, så det går den veien det går

fra app

Så bra at dagen ble bra. ♡ Det fortjente du.

Jeg håper pergo virkelig gjør susen nå. :)

Men i dag spotter jeg så mye at hadde det vært slutten av mensen ville jeg definert det som "light" ikke spotting på ff. Men jeg er jo bare 12 dpo, og dette er ikke mens. Enda.

fra app

Snart pergo, og da SKAL det være gullegget! ♥♥♥

Ja, apoteket en av de nærmeste dagene og hente det ut, start dag 4, og jeg regner ikke i dag, men magen og det hele antyder at det muligens blir i morgen i stedet for senere i uka. Vel, kortere tid til pergo da, greit det

Selv om jeg grurer meg litt...

Ja, apoteket en av de nærmeste dagene og hente det ut, start dag 4, og jeg regner ikke i dag, men magen og det hele antyder at det muligens blir i morgen i stedet for senere i uka. Vel, kortere tid til pergo da, greit det

Selv om jeg grurer meg litt...

Ikke noe å grue seg for. Det skal gå bra! ♡

Altså. Jo, jeg gruer meg. Til å tilsette hormoner. Jeg liker ikke det. Og er hormonell nok i disse dager til å lure på hvor ille det kan bli...

Det går nok bra, men jeg gruer meg, selv om det var dette jeg ville.

fra app

Altså. Jo, jeg gruer meg. Til å tilsette hormoner. Jeg liker ikke det. Og er hormonell nok i disse dager til å lure på hvor ille det kan bli...

Det går nok bra, men jeg gruer meg, selv om det var dette jeg ville.

fra app

Mest sannsynlig er jo dette hormoner som kroppen din ikke er helt god på å produsere riktig selv. Så med tilskudd skal du jo forhåpentligvis bare komme nærmere normalen, og forhåpentligvis blir det mindre spotting og kortere syklus - mer som normalen. :) Jeg tenker hvert fall sånn når jeg tar progesteron, at legene har mistanke om at jeg har litt for lite, og da bare normaliserer jeg.

Det skal gå bra.

Jeg tror jo jeg har for lite progesteron jeg også, og er spent på om pergo gir en "bedre" el så jeg lager mer progesteron, eller om det fortsatt blir spotting.

Men det er effekter og bivirkninger jeg gruer meg til...

fra app

Jeg tror jo jeg har for lite progesteron jeg også, og er spent på om pergo gir en "bedre" el så jeg lager mer progesteron, eller om det fortsatt blir spotting.

Men det er effekter og bivirkninger jeg gruer meg til...

fra app

Håper du ikke får noe særlig bivirkninger og at det holder med pergo, og at du ikke trenger progesteron også. Jeg er spent hvert fall. CD 1 i dag eller?

Nei, ikke helt enda

fra app

Nå som du vet at det ikke er sjans så er jeg egentlig helt klar for å få deg over i ny syklus med pergo. Jeg er så spent! :)

Det blir vel i morgen eller onsdag. Helt ok at det ikke er i dag, fire folk ekstra i huset til i morgen

Dillet og rotet med grafen i dag. Tidsjusterte. Ff flyttet el. Jeg måtte jukse litt (el tester jeg ikke har tatt) for å få den tilbake.

Hmm, jaja, så er ikke grafen helt god, men mensen kommer vel snart

fra app

Jeg får jo testelyst på de rareste tider.

Som i kveld.

Mest fordi jeg spotter nesten ikke i dag.
Det er jo ikke som om det er uvanlig heller da, det hender det stopper opp. Men det kommer igjen, ved leggetid normalt sett.

Vel, kommer det ikke, så kan jeg alltids teste i morgen. eller ikke. Who cares?

Back
Topp