Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har jeg lest hele dagboken din. Uff, dette er ikke lett. Du må være en tøff dame, som har vært igjennom mye.
Håper virkelig pergo hjelper for deg denne pp og får positiv test snart.
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Jeg følger boka di jeg, men jeg er utrolig dårlig på å gi så mye lyd fra megSkal bli flinkere! Men jeg følger spent med
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Tenkte at det er slitsomt med syklusen som har vært igjennom denne pp. Og du hadde også en SA som er veldig tristJeg synes ikke jeg har vært gjennom så mye?
(nå husker jeg ikke helt hva jeg har skrevet om i denne dagboka, men... jakten på denne bonusen er ikke det vanskjeligste vi har vært gjennom synes jeg...)
Men håper pergo hjelper ja.
Fant akkurat ut at ikm antakelig faller den helga "alt skjer" da. Den helga jeg er bortreist med jobb torsdag-søndag. (og mannen helst skal gjøre tre ting samtidig som han altså er alene med ungene og mine foreldre som skulle hjulpet ham antakelig er bortreist også. Og min svigerinne er borte, men min bror trer til)
Men altså sitter jeg i Vilnius da, enten med positiv test (og angrer på at jeg har vært med på å bestemme biffmiddag! Jeg må ha min "well done"...) eller med menssmerter og blødning og hele den pakka der, og deler uansett hotellrom med en kollega...