Alle gode ting er tre?

Cd1. Pp... Husker ikke, skal skjekke

fra app

Det er 18. Pp 18. Cd 1. Første syklus med pergo, enkel kur dag 4-8. Fra søndag da. Pålagt av gyn å ta el tester fra dag 11, tipper jeg starter før...

fra app

Jeg er så spent. Det er pp 18 det skal skje. ♥

*Taster på app på mobilen*

Lite aktivitet her, jeg skravler i Lykkeliten sin offentlige dagbok jeg, siden her inne er det jo ingen som leser og svarer og spørr meg...

Men nå er det cd 2. To dager til pergostart, og det blir spennende!

Nå har jeg lest hele dagboken din. Uff, dette er ikke lett. Du må være en tøff dame, som har vært igjennom mye.

Håper virkelig pergo hjelper for deg denne pp og får positiv test snart:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Jeg følger boka di jeg, men jeg er utrolig dårlig på å gi så mye lyd fra meg :( Skal bli flinkere! Men jeg følger spent med :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nå har jeg lest hele dagboken din. Uff, dette er ikke lett. Du må være en tøff dame, som har vært igjennom mye.

Håper virkelig pergo hjelper for deg denne pp og får positiv test snart:).

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Jeg synes ikke jeg har vært gjennom så mye?

(nå husker jeg ikke helt hva jeg har skrevet om i denne dagboka, men... jakten på denne bonusen er ikke det vanskjeligste vi har vært gjennom synes jeg...)

Men håper pergo hjelper ja.

Fant akkurat ut at ikm antakelig faller den helga "alt skjer" da. Den helga jeg er bortreist med jobb torsdag-søndag. (og mannen helst skal gjøre tre ting samtidig som han altså er alene med ungene og mine foreldre som skulle hjulpet ham antakelig er bortreist også. Og min svigerinne er borte, men min bror trer til :) )

Men altså sitter jeg i Vilnius da, enten med positiv test (og angrer på at jeg har vært med på å bestemme biffmiddag! Jeg må ha min "well done"...) eller med menssmerter og blødning og hele den pakka der, og deler uansett hotellrom med en kollega...

Jeg følger boka di jeg, men jeg er utrolig dårlig på å gi så mye lyd fra meg :( Skal bli flinkere! Men jeg følger spent med :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er spent på deg også!

Jeg synes ikke jeg har vært gjennom så mye?

(nå husker jeg ikke helt hva jeg har skrevet om i denne dagboka, men... jakten på denne bonusen er ikke det vanskjeligste vi har vært gjennom synes jeg...)

Men håper pergo hjelper ja.

Fant akkurat ut at ikm antakelig faller den helga "alt skjer" da. Den helga jeg er bortreist med jobb torsdag-søndag. (og mannen helst skal gjøre tre ting samtidig som han altså er alene med ungene og mine foreldre som skulle hjulpet ham antakelig er bortreist også. Og min svigerinne er borte, men min bror trer til :) )

Men altså sitter jeg i Vilnius da, enten med positiv test (og angrer på at jeg har vært med på å bestemme biffmiddag! Jeg må ha min "well done"...) eller med menssmerter og blødning og hele den pakka der, og deler uansett hotellrom med en kollega...
Tenkte at det er slitsomt med syklusen som har vært igjennom denne pp. Og du hadde også en SA som er veldig trist:(. Og spes datoer.

Håper du har positiv test den helgen, selvom du er bortreist:). Da koser du deg nok mer:). Menssmerter og blødninger er forferdelig og spes når du er bortreist..

Heier på deg og håper spiren sitter denne pp:).❤️

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Ja, syklusen min er jo noe herk, men slik har den vært i varierende grad siden jeg fikk den (det var jo bonusen med p-piller, jeg hadde regelmessig syklus! Det hadde jeg aldri hatt før. Og nesten ikke siden. Jeg hadde et halvt år med regelmessig 35 dager mellom barn 1 og 2, men det fortsatte dessverre ikke etter at hun var født.

Jeg har vennet meg til at det er slik. Det frustrerer der og da, det er klart, men så er det glemt når jeg kommer igang med den neste, på et vis.

Sa var tungt, det var det. Håper jeg slipper med den ene.

Cd 3.

En kjedelig fase. Skjer ikke noe som helst annet enn å vente.

I morgen begynner jeg i det minste med pergo.

fra app

Pergo blir spennende!

Ja, men ikke før om en ti dagers tid, tenker jeg. Se om det virker, om jeg får el sånn dag 15-16 slik gyn mente.

(Jeg har litt følelsen av at han ikke syntes jeg trengte så mye hjelp etter at han så min uvanlige el så tidlig)

Fant ikke papiret i boksen i kveld, skulle jo lese om det skal tas med mat, alene, morgen eller kveld.

Vel, da måtte jeg søke opp. Felleskatalogen. Og der leser jeg jo ikke bare den som er for pasienten.

Jada... Tilbud om tidlig ul skal jeg ta mot. Det anbefales, ikke bare pga tvillinger, men også økt risiko for xu.

Vel, jeg skal prøve altså.

Og forøvrig, står ikke noe om mat eller morgen eller noe.

Jeg tror da jeg tar morgen. Rett og slett, da er det jo er halvt døgn tidligere. Jeg er utålmodig etter å komme i gang, samtidig som jeg er redd. Bedre å hoppe uti det, enn å vente og tenke hele dagene...

fra app

Det kommer til å gå bra. ♡

Det gjør nok det

fra app

Lykke til:). Kommer til å gå bra:)

Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2❤️❤️

Back
Topp