Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri hørt om at du må faste før gynekologisk undersøkelse.![]()
ikke jeg heller, det er derfor jeg stusser sånn, og krisemaksimerer det til at jeg sikkert må ta glukosebelasting eller har dia...
Og selvsagt fikk jeg brevet FREDAG. 30 min etter at de stengte for helga....
Det som irriterer med fredag er at jeg ikke før mandag får vite om jeg må vente til etter ferien!
Og jeg ligger rett under grensa på glukosebelastning som gravid, ikke vært problemer med blodsukkeret ellers så vidt jeg vet.
De hadde jo først tenkt time kl 14, så det er nok ikke standard, men noe som tas for meg, spesifikt. Antakelig pga det fastlegen har sendt, som jeg ikke vet hva er, annet enn "prøvene var fine".
Utenom ferien får jeg, men muligens da etter.
Jeg har jo før søren bare planer for ca ei uke i sommer, så treffer det i den? Vel, det er jo ikke krise om timen blir uke 30 heller da. Det er bare lenger til. Jeg var jo klar til å vente til sept jeg. Bare at det er jeg ikke klar til lenger nå som jeg har fått time så snart.
Satser på at de kan gi deg time enten sånn den 10. og du kommer innom for blodprøver tidligere, eller at du kan få en annen dag den uken eller rett etter ferien. Ikke vente lenge nå nei. Det er jo fortsatt de som surrer, ikke du.
Vi får vite på mandag, tenker jeg.
Skrev det i annen tråd nettopp. Vi skravler flere steder på en gang.