• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Alle gode ting er tre?

Ikke jeg heller...

15 min pause nå, mannen er hjemmom mellom kamp og fest, og prøver å legge de ungene jeg ikke klarte å få til å sove...

Men han må tilbake, så om de ikke sover om 15, skal jeg overta igjen.

Ja, for jeg har unger. Og prøver på en til, og hvordan slik legging går med en baby i tillegg.... hva tenker jeg på, liksom? Men, vel, ja, vi ønsker likevel en til.

Ikke jeg heller...

15 min pause nå, mannen er hjemmom mellom kamp og fest, og prøver å legge de ungene jeg ikke klarte å få til å sove...

Men han må tilbake, så om de ikke sover om 15, skal jeg overta igjen.

Ja, for jeg har unger. Og prøver på en til, og hvordan slik legging går med en baby i tillegg.... hva tenker jeg på, liksom? Men, vel, ja, vi ønsker likevel en til.

De du har blir større, og enklere å legge, og dere får det til. :) Blir bare (hvert fall mest) kos med baby. :Heartred

De jeg har blir større, og på hvert sitt rom, og hvordan det går.... vi får se.

Men, jeg ønsker meg baby, det blir kos det. Dog ser jeg for meg at mannen muligens må ta pause fra fotballen en periode...

Søndag allerede. Vips, ikke så lenge til mandag.

Jeg også, sånnsett. Siden vi får besøk i ettermiddag, og ikke tok huset i går slik planen var...

fra app

Huset presentabelt, jeg sliten. Gjester straks. Pc i kveld når alle har dradd. Village life, farmville, bv

fra app

To lettere spinnville unger. Mormor og morfar skal legge dem. Faren er på fotballtrening.

Lykke til... Ser ikke bort fra at jeg må overta

fra app

De sovna faktisk overraskende greit. For en gangs skyld. Det pleier være bare tull slike ganger.

Nå må bare mora sove litt. Spent på å ringe gyn i morgen

fra app

De sovna faktisk overraskende greit. For en gangs skyld. Det pleier være bare tull slike ganger.

Nå må bare mora sove litt. Spent på å ringe gyn i morgen

fra app

Jeg er spent på hva de sier til deg hos gynekologen i dag.

Jeg også.
So far: ingen ledige timer før deres ferie, 28. Juli. Da tar jeg timen min 15. likevel, og drar litt senere på ferie, sa jeg. Hun skulle forklare for legen, så ringer han meg tilbake om det et mulig å få noe før ferien min.

Fastende er bare pga blodprøve ja. Men jeg har ikke lyst til å vente til skolen begynner, da pakker jeg alt klart og drar etter legetimen. Vi blir bare et par timer forsinket, evt en dag, men det går greit det

fra app

Veeeeeenter. Men ikke noe poeng det vel, jeg bare har time 15.7, sånn er det?

fra app

Da har gyn ringt, og dette sparer jeg tid på i forhold til den første timen, selv om det er senere.

Jeg fikk flytte timen til 14.7 (kl 7.45. Det åpner klokka åtte..) og dessuten, de blodprøvene som skal tas dag 2 av syklusen, de skal jeg komme og ta, fastende ja pga blodsukker, dag 2 som altså er 1.7 eller 2.7 (om jeg ikke er gravid)

Jepp, ellers ville de prøvene ikke blitt tatt før til høsten antakelig. Bonus!!!

fra app

Da har gyn ringt, og dette sparer jeg tid på i forhold til den første timen, selv om det er senere.

Jeg fikk flytte timen til 14.7 (kl 7.45. Det åpner klokka åtte..) og dessuten, de blodprøvene som skal tas dag 2 av syklusen, de skal jeg komme og ta, fastende ja pga blodsukker, dag 2 som altså er 1.7 eller 2.7 (om jeg ikke er gravid)

Jepp, ellers ville de prøvene ikke blitt tatt før til høsten antakelig. Bonus!!!

fra app

Åh! Så bra! :D Og 14. juli går greit i forhold til ferie?

*Taster på app på mobilen*

Jada, 14 går fint, vi drar 15 da. Men uten forsinkelser :-)

fra app

Nedtelling.

Ei uke til ikm. 7 dager. Sikkert max 5 til test eller spotting.
Og da 8 dager til blodprøver.

To uker til ferien. 12 dager egentlig, siden jeg regner det som ferie fra fredag ettermiddag.

Og tre uker til gyn.
Dagen etter drar vi på ferie.

fra app

Og i dag... i dag har jeg vært gift med mannen i mitt liv i 7 år. Vi har vært sammen i 13 år. Jeg elsker ham!

Og i dag... i dag har jeg vært gift med mannen i mitt liv i 7 år. Vi har vært sammen i 13 år. Jeg elsker ham!

Gratulerer med dagen! :) :Heartred

Takk.

Og i det klokka passerer midtnatt er jeg 8 dpo.

fra app

Gratulerer med bryllupsdagen i går :)

Back
Topp