• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Alle gode ting er tre?

Dagen snirkler seg avsted. Sakte. Rolig på jobb, og dpo er kjedelig. Venter og venter.

En ting jeg i alle fall ikke liker ved det å være dpo, er det at jeg er kvalm hver morgen. Det er ikke et tegn på at jeg er gravid, det er et tegn på at jeg er mer enn 3-4 dpo. Progesteron, antakelig.

fra app

Har du sett det nye "Barneutstyr"-forumet og Tøybleie-underforumet. :D

*Taster på app på mobilen*

Må sjekke

fra app

Der skal jeg bli aktiv... Om jeg bare får en spire...

fra app

Der skal jeg bli aktiv... Om jeg bare får en spire...

fra app

Ja, ikke sant. Det er så mye fine bleier på ebay. Jeg har lyst på en baby. Så vi kan gå bananas på sånne greier.

9 dpo. Snart tid for å se etter det første sporet av blod, som vitner om at jeg kommer til å begynne å spotte. Jeg er ikke like redd som vanlig, fordi jeg vet at da kommer jeg igang med gyn i juli, før ferien!

fra app

Så bra at du har noe positivt å se frem til uansett på et vis. Jeg håper aller mest at du er på vei til mars. ♡

Ja, og det er gyn jeg tror på.

Går liksom og venter på å få det bekreftet. Kan ikke bare det blodet komme, så vet jeg hvordan det blir, liksom?

Aller helst vil jeg jo at det ikke skal komme, men det anser ikke hodet mitt som et reelt alternativ, på et vis.

10 dpo, dagene snegler seg avsted. Hvordan er det mulig, når det straks er helg, bare 1,5 dag på jobb, og helga flyr jo, og mandag er ikm, så hvorfor er det da så innmari lenge til jeg finner ut om jeg begynner å spotte? Lørdag, senest søndag, mulig fredag, og "det første spor av blod" ofte kvelden før spottingen starter. Det burde ikke være lenge til... Men føles slik.

fra app

Ikke noe tegn til blod. Men kjenner det murrer i magen, ikke godt. Venter, bare venter.

Vi får se hva som skjer

fra app

Helg!

I løpet av helga regner jeg med å ha det avklart. Spotting etterfulgt av mens mandag eller tirdag. Eller ingen spotting og test i løpet av helga.

fra app

Jeg heier på test!

12 dpo. Spottedagen over alle. Spent. enig med mannen om å teste i morgen om ikke tegn til blod før den tid. Ikke noe enda, men periodisk så vondt i magen at det kjennes ut som om det er på vei. Vi får se. Rett og slett.

Heier!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Pms, jeg? Sint på ungene for den miste ting... Hjelper jo ikke at de burde vært i sengene sine for snart en time siden, og nå spiser de kveldsmat...

fra app

Dette er jo en thriller. Nå er jeg veldig spent på i morgen tidlig! :)

Ikke noe blod i dag. Test i morgen, så får vi se.

fra app

Dagens temp gir ikke store håp til testen

fra app

Gadd ikke teste

fra app

Æsj. Dumme temp og dumme rosa spor. :( Jeg håper du får hjelp raskt/med en gang hos gynekologen og at spiren sitter raskt da. ♡

Back
Topp