Alle gode ting er tre?

Tenkte jeg ringer tilbake i morgen og hører om de fant ut av det, og om jeg ikke heller kan få den selv og ta med

fra app

Last edited:
Tenkte jeg ringer tilbake i morgen og hører om de fant ut av det, og om jeg ikke heller kan få den selv og ta med

fra app

De ringte deg ikke tilbake heller?!? De burde jo ringt deg i dag og fortalt hva de har gjort.

Ringte ikke tilbake, nei, derav at jeg ringer igjen i morgen. Mannen har time på onsdag, så da kan han få med seg papiret om mulig. Greia er at legen orda jo dette på nytt når første var bortkommet, så hun må vel ordne på nytt nå også, og hun hadde i alle fall ferie sist jeg snakket med dem, bare var innom den dagen jeg fikk ny henvisning....

Jippi! :) Det var bra. Selv om prosessen og at de ikke ringte tilbake i går var dårlig.

Nedtelling liker jeg!

*Taster på app på mobilen*

Gyn hadde visst lovet å ringe meg, derfor ringte ikke legen, men gyn sendte muligens heller time i posten?

Jeg tok ringerunde, og har fått bekreftet time.

23 dager!

fra app

Gyn hadde visst lovet å ringe meg, derfor ringte ikke legen, men gyn sendte muligens heller time i posten?

Jeg tok ringerunde, og har fått bekreftet time.

23 dager!

fra app

Og du vet nå at din gynekolog og din fastlege har tungt for å kommunisere med hverandre. Det kan være greit å vite til senere. :p

Ja, noe sånn.

Tiden vil vise om de må kommunisere mer

fra app

Dog, magen kjennes mer som om det er km (ikke ikm, men km) i dag...

fra app

Æsj nei. Det er livmoren som forbereder seg til lille spiren. Hilsen optimisten

Mente, og trodde, jeg la den i tempetråden, men, vel, da bomma jeg da. Uansett, ser ikke blod, så det et nok ikke (i)km i dag. Men kanskje 2 dpo

fra app

Kveldsgrafen min gjør meg ganske sikkert på å være dpo, ja.

1403124120314.jpg

fra app

Og.ordinær graf bekreftet det.

fra app

Jippi! :D

Da er det to nedtellinger på gang. Eller tre.

I dag er det
11 dager til ikm
16 dager til ferien
Og 21 dager til gyn

fra app

Sove nå.

4 dpo i morgen.

fra app

Fredag.

Fredag er bra.

Neste fredag er det ei uke til ferien. Fredagen etter er siste dag før ferien. Fredagen etter et dagen etter gyn.

Tiden snirkler seg kanskje fremover, men helger pleier gå fort

fra app

Back
Topp