• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Alle gode ting er tre?

Men uka er lang enda da.

fra app

Men uka er lang enda da.

fra app

Vi satser på brev denne uka, absolutt. Jeg mente mer at du ikke skal vente så lenge med å sjekke nå. Siden det har skjedd feil en gang, så vet man jo at feil kan skje.

Et par punkt fra lista over ukas greier er over.

Øyelegen: slipper lapp, holder med briller
Bursdag: vi dro ikke, for de har fått kattunge, eldste tåler ikke katt, hovner opp i øynene. vi har dråper som hjelper, men når han hadde øyebetenelse inntil lørdag/søndag, vil jeg ikke at han skal klø mer i øynene enn nødvendig, og ikke rundt så mange andre.
Fotballkamp: jepp, den er snart ferdig.

Godt å krysse av! :)

Sent from my iPad using BV Forum

Muligens? Men heller 1 enn 6 vel?

fra app

Ja, det virker mer sannsynlig tror jeg.

Sent from my iPad using BV Forum

Time will tell. Som vanlig.

Men 6 ser ikke troverdig ut

fra app

Jeg vet ikke.

Ved lunsjtider, spotting, ganske mye.

Deretter, ikke nevneverdig mer. Bittelitt, det er ikke slutt.

Følesen i magen at mensen er på vei, men vet ikke. rett og slett vet ikke. Vi får se.

Ikke brev i dag heller.

Dette var kjedelig. Har du noen nyheter om bursdag eller andre planer? Har du ønsket deg drivhus?

*Taster på app på mobilen*

Lite å oppdatere om på de tema også i dag. Det skjer ikke så mye. Vi får se om det blir en prat i kveld, vi har så mange ting.

*bursdagsfest
*gaver
*ny bil

Ny bil? Det er spennende!

*Taster på app på mobilen*

Vi må ha en bil til, rett og slett, for å få hverdagslogistikken til å gå opp med en på skole, en i bhg og to på jobb. Åpningstidene til sfo medfører dette behovet.

Vi vet bare ikke om vi ser etter "en liten bil nr 2", eller en som har plass til tre barneseter, som vi jo egentlig trenger på sikt i alle fall... og da tenker mannen på 7 seter, men da blir det litt råflott å ha denne stasjonsvogna som bil 2, for bil 2 skal enten være liten og snerten eller romme tre seter, dennne gjør ikke noe av det...

syklus, vet ikke: EL slim i kveld. Med blod. Og murringer. Vet ikke.

Hmm... Bil-logistikken ja. Jeg har også sett at når man skal ha nummer 3 så blir det et ekstra logistikk-spørsmål ut av det.

Altså, om det er blod rundt EL så sies det jo at man er ekstra fruktbar? Har du noen gang eggehvite rett før tr? Det har jeg aldri opplevd.

tja, om jeg får tr uten el først er alt mulig. ellers så er det el, men kjennes ikke slik ut i magen. Blir vel å få med meg mannen til sengs just in case.

Ja, det har jeg jo ikke opplevd tror jeg, så det vet jeg ikke hvordan ville vært nei. :(

Vi får vel vente og se igjen da. Æsj. Jeg er ikke fornøyd med at du spotter og har tr-følelse.

Dpo er jeg i alle fall neppe

fra app

Spotter litt. Lav temp.

Ikke noe spennende som skjer.

Dagene går

fra app

Og tyntflytende slim...

fra app

Back
Topp