• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Alle gode ting er tre?

Jeg synes det gullegget bruker vel lang tid nå.

*Taster på app på mobilen*

Ja, vi får nå bare vente. Jeg er lei, og orker ikke tenke, telle og styre mer. Det forandrer seg brått, så er det akkurat det jeg gjør en annen dag, men nå er jeg lei hele greia

fra app

Sender deg en klem ♡

Takk

fra app

Niks og nada. Det skjer ikke noe her

fra app

Hmm.. Kanskje du gjentar suksessen med sen EL slik som med nummer én.

Jeg hadde mange sånne i jakten på nr en da, det var liksom mer vanlig for meg da, rett og slett. Grei syklus er ikke det jeg er mest vant til, skjønner du...

Men joda, jeg kan bli gravid på sen el, det vet jeg, så jeg håper jo. vi prøver stadig, så får vi se, men nå føler jeg mest at jeg venter på det brevet. I går trodde jeg et lite sekund at det kom, det kom et brev til meg på lørdag, som vi ikke fant før søndag. Og, vel, kaskje? neida, det var fra skolen, eldste har fått plass på sfo.

Jeg hadde mange sånne i jakten på nr en da, det var liksom mer vanlig for meg da, rett og slett. Grei syklus er ikke det jeg er mest vant til, skjønner du...

Men joda, jeg kan bli gravid på sen el, det vet jeg, så jeg håper jo. vi prøver stadig, så får vi se, men nå føler jeg mest at jeg venter på det brevet. I går trodde jeg et lite sekund at det kom, det kom et brev til meg på lørdag, som vi ikke fant før søndag. Og, vel, kaskje? neida, det var fra skolen, eldste har fått plass på sfo.

SFO er bra det og, men da må jeg innrømme at jeg er mer spent på posten din den kommende uken.

Jeg har skjønt at du generelt har hatt greiere sykluser dette siste året enn ved første forsøk ja. Det blir veldig spennende hva gynekologen synes om det. Dersom du rekker gynekologen da. Jeg vil fortsette å håpe at det er gullegget.

Vi visste jo at han fikk plass på sfo, alle får det, bare de søker. Enklere enn bhg.

Mer spennende med annen post, ja.

Tema: Planer den kommende tiden

Fokus; Dette, i stedet for å bli sur pga manglende el.

Denne uken: (23)
*Øyelegetime for eldste, trenger han lapp eller holder det med briller?
*Invitert i bursdag til min kusine, samme dag som mannen spiller fotballkamp
*Min svigerinne har bursdag, samme dag som neste punkt
*overnattnig i bhg for eldstemann
*Min far har bursdag
*Min "stesvigermor" har også bursdag, men det blir markert med en sms, og en gave når vi treffer henne senere i sommer.

Neste uke (24)vet jeg faktisk ikke om noe spesielt! Men vi har jo våre prosjekter, se lenger ned på listen.

Uken deretter, (25)
*St.Hans. Vår bryllupsdag.
*En ettårsdag

Uke 26:
Mannen fyller 35

Uke 27:
siste uken før ferien. sikkert mye på jobb, men vet ikke om noe annet.

Uke 28-31
FERIE
Eldste til tannlege, hunden til dyrlege, begge første dag av ferien.
Ferieprosjekter må startes, eller jobbes videre med om vi er kommet i gang før. (Uke 25, dels 25,26 og muligens 27 er det absolutt mulig å komme igang med ryddingen. Planlegging holder vi på med fortløpende)

Vi skal til dyreparken og kose oss skikkelig.
Vi skal tilbringe noen dager hos svigers også. Gleder meg.

Vi skal altså også gjennomføre et par prosjekter

*Rom til eldste. Det er i dag brukt som bod, må tømmes, totalt. Vaskes, antakelig pusses noe opp. Innredes. Dette kommer å ta tid...

*Feire at jeg og min elskede tilsammen fyller 70. Vi jobber med planlegging
*Gjester
*mat og drikke
'Hvor
*Jeg må ordne gave til min kjære, lurer på å ordne bunad, da i samarbeid med resten av slekta, så må snart komme igang.

En eller annen gang skal jeg til gyn. Venter på brev.

Ja, heller fokus på disse tingene fremover.

Ja. Du har absolutt nok av planer vi kan fokusere på fremover.

Uten at det hindrer at jeg ivrig sjekker postkassa etter brev hver dag, og temper morgen og kveld i håp om el...

Det forstår jeg jo også, selvfølgelig. Men godt å forsøke å ha fokus på flere ting. Brevet kommer jo forhåpentligvis i løpet av uka, og jeg fortsetter jo å heie på at gullegget er på vei. Vi kan likevel fint bruke tiden til å snakke om bursdagsplanlegging og nedtelling mot sommerferien. :)

Jepp-

Kort bursdagsprat her

Vi lander på å prøve å ha det hjemme, rett og slett fordi jeg har lyst på grillfest, og det er ikke på parkerigsplassen bak lokalet vi vurderte, akkurat. Og er det hjemme kan vi legge ungene og fortsette. Ja, det er ferie. så de skal få rangle, men slippe at en av oss må hjem sånn i 22-tiden... alle potensielle barnevakter er jo der.

Problemet er om det regner, antallet er heeeeeeelt på grensen til å få inn her, og da uten gode sittevilkår for noen.
Mannen foreslår at vi kjøper et partytelt eller to.

Lenger kom vi ikke, han ser tv (prat før det begynte) men hodet mitt har noe å arbeide videre med.

Synes det høres lurt ut at dere har det hjemme jeg da, det ordner seg jo alltid. Og etter hvert kan du vel be om tilbakemelding på hvor mange som kommer, sånn, helt sikkert?

De er ganske sikre de fleste, og bare noen få usikre, så det er ikke så farlig med dem, egentlig, men jeg lovet "skikkelig invitasjon" når vi er mer sikker på detaljene så da får vi nok klarere tall også.

Jeg så slim. Kontaminert, absolutt, fra i går kveld, men langt mer strekkbart enn hva mannen pleier ha. Og myk tapp. Håper!!

fra app

Oj, håper med deg! :)

Sent from my iPad using BV Forum

Men ikke brev

fra app

Æsj. Om det ikke kommer denne uka synes jeg du må ringe på nytt på mandag for å høre at de faktisk har mottatt henvisningen denne gangen her.

Back
Topp