Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi satser på brev denne uka, absolutt. Jeg mente mer at du ikke skal vente så lenge med å sjekke nå. Siden det har skjedd feil en gang, så vet man jo at feil kan skje.
Øyelegen: slipper lapp, holder med briller
Bursdag: vi dro ikke, for de har fått kattunge, eldste tåler ikke katt, hovner opp i øynene. vi har dråper som hjelper, men når han hadde øyebetenelse inntil lørdag/søndag, vil jeg ikke at han skal klø mer i øynene enn nødvendig, og ikke rundt så mange andre.
Fotballkamp: jepp, den er snart ferdig.
Vi må ha en bil til, rett og slett, for å få hverdagslogistikken til å gå opp med en på skole, en i bhg og to på jobb. Åpningstidene til sfo medfører dette behovet.
Vi vet bare ikke om vi ser etter "en liten bil nr 2", eller en som har plass til tre barneseter, som vi jo egentlig trenger på sikt i alle fall... og da tenker mannen på 7 seter, men da blir det litt råflott å ha denne stasjonsvogna som bil 2, for bil 2 skal enten være liten og snerten eller romme tre seter, dennne gjør ikke noe av det...
tja, om jeg får tr uten el først er alt mulig. ellers så er det el, men kjennes ikke slik ut i magen. Blir vel å få med meg mannen til sengs just in case.