Alle gode ting er tre?

Vente og se.

Ikke noe som tyder på at el nærmer seg enda. Men noen dager igjen er det jo

fra app

Kroppen forbereder seg.

Om den vil lykkes på første forsøk vet jeg ikke enda, men sekret endrer seg gradvis, fra kremet til mer som melk, til litt strekkbart. Ikke slim enda, men tidlig enda også

fra app

Følger spent med. Håper egget løsner enten før dere drar, eller så kort etter at aksjene overlever til det. :)

Håper

Vi drar ikke før mandag morgen, og er alene hjemme fra lørdag formiddag til vi drar. så det bør bli noen akjse-muligheter før avreise

Håper

Vi drar ikke før mandag morgen, og er alene hjemme fra lørdag formiddag til vi drar. så det bør bli noen akjse-muligheter før avreise

Bra. Jeg heier på gullegget og januar.

Jeg håper, håper, håper.

Og innser at å finne EL kan bli ekstta utfordrende når vi drar, ettersom jeg uansett forventer temphopp på tirsdag, rett og slett pga at jeg alltid har høyere temp når vi er hos svigermor, pga at vi sover tre stykker i ei litt smal seng, på et rom hvor det alltid blir litt for varmt. Særlig fordi om vi setter opp vinduet kommer katten inn. Og vi har en sønn som er allergisk mot katt.

Jeg håper, håper, håper.

Og innser at å finne EL kan bli ekstta utfordrende når vi drar, ettersom jeg uansett forventer temphopp på tirsdag, rett og slett pga at jeg alltid har høyere temp når vi er hos svigermor, pga at vi sover tre stykker i ei litt smal seng, på et rom hvor det alltid blir litt for varmt. Særlig fordi om vi setter opp vinduet kommer katten inn. Og vi har en sønn som er allergisk mot katt.

Kjøpe myggnetting til vinduet?

Håper du, uansett om du finner EL eller ikke, får full klaff.

Katten har det vinduet som sin vei inn til vanlig. Altså når vi ikke er der. Så jeg skjønner ham jo.

Vi lufter godt før vi legger oss, mens en av oss sitter der. Mest et problem på sommeren, nå er det jo ikke like varmt. Men trangt og sånn blir det jo, med en unge som nekter å ligge i farens babyseng.

fra app

Ungene er levert bort.

Vi er alene hjemme og jeg håper på el innen tirdag, siden vi drar på påskeferie på mandag.

Vi får se

fra app

Som ventet rakk jeg ikke el før avreise.

Vi får se da, hva som skjer med tempen i morgen. Kroppen virker ikke helt som om den driver med el, tappen er varierende, sekret er godt kamuflert for tiden, men virker ikke til å være noe slim.

Vi får nå bare... Vente og se

fra app

Som ventet rakk jeg ikke el før avreise.

Vi får se da, hva som skjer med tempen i morgen. Kroppen virker ikke helt som om den driver med el, tappen er varierende, sekret er godt kamuflert for tiden, men virker ikke til å være noe slim.

Vi får nå bare... Vente og se

fra app
Håper eggløsning kommer snart!

Tja, eller venter til vi har senga for oss selv...

fra app

Håper dere får noen aksjeinnlegg før EL og at det er gullegget denne syklusen her. ♡

*Taster på app på mobilen*

Jeg vet ikke, håper, men vet ikke hvordan det blir.

fra app

Hei.
I mangel på noe mer fornuftig å gjøre siden jeg ligger syk og sengeliggende har jeg nå lest hele dagboken din fra side 1!

Jeg har fått diagnosen PCO(s) etter selv å ha mistenkt at jeg har det! Og dersom du virkelig tror du har det også, ville jeg bestilt time hos en gynekolog/spesialist SNAREST mulig dersom denne spiren virkelig er ønsket.

PCO fører til en hel rekke med hormonelle ubalanser i kroppen og selv om du både har tempet og tatt eggløsningstester er resultatene (både positive og negative) 90 % misvisende/feilaktig pga dette og det er fakta.

Det er ikke sikkert du trenger pergo engang dersom du ikke ønsker det. Det finnes en hel rekke med andre og enkle prosedyrer du kan gjøre for å bedre både sjangser og livskvalitet.

I en alder av 35 burde du virkelig ikke ta til takke med venting og håping men oppsøke en gynekolog som kan gi deg både svar, forutsetninger, løsninger og tiltak, ihvertfall etter en så lang og emosjonell prøvetid!

Lykke til!

Sent from my iPhone using BV Forum

El testene viser lett feil, tempingen gjør ikke det, og jeg har jo blitt gravid tre ganger, så beviselig har jeg jo el og kan bli gravid.

Om det blir lege eller gyn etterhvert er uvisst. Jeg har jo vært det en gang før, og fikk pergo, men det er lenge siden. Det er jo ikke som om man kan "kurere" pco(s) uansett, og det har aldri plaget meg , utover syklusen. Det er altså ikke så mye annet enn evt hjelp til el som er aktuelt i forhold til det. Men jeg er noe usikker på om jeg får det, for det gis i utgangspunktet ikke om kvaliteten hos mannen ikke er bra....

Men vi tenker stadig og snakker innimellom, så hva det blir til vil tiden vise...

Men ja, jeg blir 35 i sommer, så... Ja, tiden går

fra app

Så, vi fikk da sneket til en liten prøverunde i dag, så får vi se om EL kommer i løpet av et par dager, eller om vi må prøve å få til en i helgen også. På søndag drar vi hjem, så søndag kveld har vi soverommet vårt for oss selv igjen.

CD 20. Ingen el enda.

Tanker om pergo sniker seg inn, her jeg ligger. Men legen, for videre til gyn? Da snakker vi pergo til høsten, vil jeg tro. Eller privat? Som strider litt mot min overbevisning, men unektelig kan bety pergo i mai?

Det er påskeferie, og jeg forventer mannen tilbake i sengen hvert øyeblikk. Han sto bare opp med eldstemann for å gi ham medisiner, deretter går nok guttungen inn til bestemor for en morgenprat, og mannen hit til meg, så får vi oss en prat også. (yngstejenta sover enda)

fra app

Jeg er spent på praten deres og når EL dukker opp. Jeg håper vi kan flytte til januar sammen. ♡

*Taster på app på mobilen*

Back
Topp