Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Legetime bestilt, uten at hun spurte om hvorfor. Da slapp jeg snakke om det på jobb. Time 9. Mai. Må kanskje utsette den dersom el en av de første dagene, pga mens og celleprøve er kanskje ikke den beste kombinasjon...
fra app
Legetime bestilt, uten at hun spurte om hvorfor. Da slapp jeg snakke om det på jobb. Time 9. Mai. Må kanskje utsette den dersom el en av de første dagene, pga mens og celleprøve er kanskje ikke den beste kombinasjon...
fra app
Spennende! Jeg lurer på hva du kommer til å ta opp på den legetimenLegetime bestilt, uten at hun spurte om hvorfor. Da slapp jeg snakke om det på jobb. Time 9. Mai. Må kanskje utsette den dersom el en av de første dagene, pga mens og celleprøve er kanskje ikke den beste kombinasjon...
fra app
Det kan se ut som om jeg har hatt el.
Da må jeg sikkert endre på den timen, men det tar jeg etterhvert, sånn om ei ukes tid når jeg ser om jeg spotter, altså kommer til å gå mens, eller tester positivt.
fra app
Du skal teste positivt nå!Det kan se ut som om jeg har hatt el.
Da må jeg sikkert endre på den timen, men det tar jeg etterhvert, sånn om ei ukes tid når jeg ser om jeg spotter, altså kommer til å gå mens, eller tester positivt.
fra app
3 dpo.
Bare å vente, nå
fra app
Så er da snart 4 dpo over.
I morgen beynner vel gravid-sjangse% på FF igjen nå tikke seg oppover fra den spede start... Over helga er jeg over i andre uke av dpo, egget kan ha festet seg og det er tid for ¨kjenne etter symptomer. Ja. Det er spennnende fremover