Alle gode ting er tre?

8% i dag, som forventet, det er stadnard på 5 dpo ser det ut til. Så går nå dagene.

Vi får se, jeg håper å klare å vente til neste lørdag med å teste

8% i dag, som forventet, det er stadnard på 5 dpo ser det ut til. Så går nå dagene.

Vi får se, jeg håper å klare å vente til neste lørdag med å teste
På min ikm. Det bringer lykke <3 :D Spennende altså.

6 dpo, 17%

Det har jeg aldri hatt før, det er 15 eller 16.

Ikke at det betyr noe som helst så tidlig, ettersom det enda er for tidig til at noe har festet seg.

6 dpo, 17%

Det har jeg aldri hatt før, det er 15 eller 16.

Ikke at det betyr noe som helst så tidlig, ettersom det enda er for tidig til at noe har festet seg.

JIPPI! Jeg har så lyst til at januarfølelsen din skal være helt riktig (og gjerne for oss begge to, sånn som du jo følte (sånn i tilfelle noen andre tror at jeg bare dytter meg inn i din januarfølelse nå). :angel4)

Tenk så perfekt start på det nye året! En liten skatt. :Heartred

JIPPI! Jeg har så lyst til at januarfølelsen din skal være helt riktig (og gjerne for oss begge to, sånn som du jo følte (sånn i tilfelle noen andre tror at jeg bare dytter meg inn i din januarfølelse nå). :angel4)

Tenk så perfekt start på det nye året! En liten skatt. :Heartred
oss begge ja. absolutt!

Bonusen med 15 i dag, er at den jo da starter en over i morgen, og fortsetter sånn.

nå er det ikke denne prosetnen som avgjør om jeg er gravid. Men jeg vil gjerne være det!!!

men den krqabba ned igjen på 16 når jeg registrerte ømme pupper da.

De er ikke veldig ømme, det er de ikke, me de merkes

25 i dag, enn så lenge.

Tempen falt rett ned, men vi får se hva uka bringer

fra app

25 i dag, enn så lenge.

Tempen falt rett ned, men vi får se hva uka bringer

fra app

Festedipp! Det er januarspiren sin det. ;) Jeg krysser alt jeg har nå, og er utrolig spent på ukeslutt.

Da har jeg festedip nærmest hver mnd, så jeg tror heller på den hormonelle forklaringen, secondary estrogen surge

fra app

Da har jeg festedip nærmest hver mnd, så jeg tror heller på den hormonelle forklaringen, secondary estrogen surge

fra app

Ja, men du har ikke så stort tempfall hver gang. Synes kurven din er veldig tøff denne pp'en her, så jeg håper det er pga. januarfrøet.

Å, jeg har hatt større.

Men min uvane, å tempe på kvelden, har gitt meg troen på.økt temp i morgen, akkurat slik den varslet dagens i går kveld.

Og her er dagens pregnancy monitor. 23/24 er vanlig for meg 7 dpo.

1398720372648.jpg

fra app

Litt opp med tempen i alle fall.

33 pts på denne monitoren. Det holder seg altså over vanlig (31-32)

Time will tell

fra app

Jeg liker grafen din. Og 33 pts!

Vi får se utover i uka

fra app

Høy igjen i dag, i det minste.

Trodde ikke det, for den var lav, antydet rundt 36,6-36,7 ut fra måling i går kveld, og kom ut på 36,65 oralt.

Så at jeg så fikk 37 på den vaginalt var ikke ventet. Men gledelig.

fra app

Jeg liker grafen din. :)

*Taster på app på mobilen*

Back
Topp