Alle gode ting er tre?

Tankene dro seg over på pcos og googlet det og endte på metformin og min forrige leges prat om insulinresistens. Det førte til masse prat fra meg, og mannen... Han tenker ikke for å tenke, men for å konkludere. Bestill en time hos legen etter påske. Ta det derfra. El, syklus, pergo, pcos, spotting og hele greia henger jo sammen.

Vi får se hvor det leder.

fra app

Da kan du få tatt celleprøve av livmorhalsen også. Når du skal til lege uansett. Greit å begynne med time hos legen. Så får vi se hva som skjer og hvor det går. Kose deg på påskeferie først, håper jeg. :)

*Taster på app på mobilen*

CD 20. Ingen el enda.

Tanker om pergo sniker seg inn, her jeg ligger. Men legen, for videre til gyn? Da snakker vi pergo til høsten, vil jeg tro. Eller privat? Som strider litt mot min overbevisning, men unektelig kan bety pergo i mai?

Det er påskeferie, og jeg forventer mannen tilbake i sengen hvert øyeblikk. Han sto bare opp med eldstemann for å gi ham medisiner, deretter går nok guttungen inn til bestemor for en morgenprat, og mannen hit til meg, så får vi oss en prat også. (yngstejenta sover enda)

fra app
Jeg har resept på pergo, som jeg ikke kan bruke. Jeg vil sende den til deg, men vet det ikke er helt lov :P Hihi. Håper det klaffer denne pp, så du slipper å tenke noe mer på det. Dere kan jo bli gravide uten <3 Klem

Tankene dro seg over på pcos og googlet det og endte på metformin og min forrige leges prat om insulinresistens. Det førte til masse prat fra meg, og mannen... Han tenker ikke for å tenke, men for å konkludere. Bestill en time hos legen etter påske. Ta det derfra. El, syklus, pergo, pcos, spotting og hele greia henger jo sammen.

Vi får se hvor det leder.

fra app
Jeg synes også du skal bestille time hos legen. Men håper selfølgelig du slipper siden det skal klaffe nå. Men der kan du få hjelp til bonus babyen <3

Da kan du få tatt celleprøve av livmorhalsen også. Når du skal til lege uansett. Greit å begynne med time hos legen. Så får vi se hva som skjer og hvor det går. Kose deg på påskeferie først, håper jeg. :)

Det har du sannelig rett i, det skulle jeg jo også a gjort snart ja.

Jeg har resept på pergo, som jeg ikke kan bruke. Jeg vil sende den til deg, men vet det ikke er helt lov :p Hihi. Håper det klaffer denne pp, så du slipper å tenke noe mer på det. Dere kan jo bli gravide uten <3 Klem

Det er ikke lov nei, og skal jeg ha pergo så synes jeg det er greit at legen vet om det.

Jeg HAR jo en resept på pergo jeg også. Det er bare det at den er skrevet ut i 2007, og følgelig utgått på dato for lenge siden...

(muligens kasta jeg den når vi flyttet, jeg burde gjort det i alle fall)

Jeg synes også du skal bestille time hos legen. Men håper selfølgelig du slipper siden det skal klaffe nå. Men der kan du få hjelp til bonus babyen <3

Men celleprøve minnet Lykkeliten meg på at det er på tide med, tar jeg den ikke snart kommer nok brevet om at det er gått tre år i løpet av noen mnd. Jeg tok den vel i mai for tre år siden sist.

Så til legen bør jeg vel. Dog er "mange tema på en legetime" ofte ingen god ide. Ber jeg om time til celleprøve, er det ikke tid til "også forresten så vil jeg gjerne ha litt input på tanker rundt pcos, og dessuten får vi ikke til å lage baby igjen..." ,liksom.

Men celleprøve minnet Lykkeliten meg på at det er på tide med, tar jeg den ikke snart kommer nok brevet om at det er gått tre år i løpet av noen mnd. Jeg tok den vel i mai for tre år siden sist.

Så til legen bør jeg vel. Dog er "mange tema på en legetime" ofte ingen god ide. Ber jeg om time til celleprøve, er det ikke tid til "også forresten så vil jeg gjerne ha litt input på tanker rundt pcos, og dessuten får vi ikke til å lage baby igjen..." ,liksom.
Da er det flere grunner til at du skal bestille legetime. Gjør det, jeg heier på deg :)

Det er ikke lov nei, og skal jeg ha pergo så synes jeg det er greit at legen vet om det.

Jeg HAR jo en resept på pergo jeg også. Det er bare det at den er skrevet ut i 2007, og følgelig utgått på dato for lenge siden...

(muligens kasta jeg den når vi flyttet, jeg burde gjort det i alle fall)
Nei jeg vet det ikke er lov. Hihi. Den blir nok bare liggende på e resept, til den forsvinner. Jeg tør ikke å prøve det igjen i vertfall.

Da er det flere grunner til at du skal bestille legetime. Gjør det, jeg heier på deg :)

Bestille time skal jeg gjøre.

Hva jeg ender med å ta opp på den, får vi se.

Fortsatt ingen el...

fra app

Dette blir en lang syklus.

Jaja, sånn er det nå bare. Jeg er ikke like dønn drittlei som jeg var for et par dager siden, det går litt i bølger.

Jeg er spent på dette med legetime. Gu for celleprøve, og en prat om sekundær infertilitet og antatt pcos... det hørtes ut som litt mer enn varigheten på en ordinær legetime, om hun skal gjøre noe som helst annet enn å skrive henvisning "på bestilling" uten å egentlig høre på tankene mine?

Kanskje be om dobbelt time? :)

Har vært innom tanken. Får høre hva de sier når jeg ringer på tirdag.

(jippi for å ringe fra jobb... Lukker døra, men det er lytt uansett. Jeg pleier si at når jeg hører min kollega ved siden av får en telefon og sier "et øyeblikk, jeg skal bare lukke døra" så hører jeg aktivt ikke etter. For vil jeg, så hører jeg en del.)

fra app

Dagens temp er forresten ikke sikker, den er justert for 1,5 time.

Vi får se i morgen, jeg antar at neste sikre måling et lavere. (og sikkert ikke i morgen)

fra app

(jippi for å ringe fra jobb... Lukker døra, men det er lytt uansett. Jeg pleier si at når jeg hører min kollega ved siden av får en telefon og sier "et øyeblikk, jeg skal bare lukke døra" så hører jeg aktivt ikke etter. For vil jeg, så hører jeg en del.)

fra app

Så dumt. Går det an å gå på et møterom eller toalett med mobilen da?

Håper forresten at du snart er dpo nå. Jeg vil telle ned til testing.

fra app
Du har mobil... Ta deg en liten tur ut i forbindelse med et toalettbesøk og snakk uforstyrret :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Så dumt. Går det an å gå på et møterom eller toalett med mobilen da?

Håper forresten at du snart er dpo nå. Jeg vil telle ned til testing.

Hehe, denne så jeg først etter jeg hadde sagt det samme :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp4

Det er normalt sett lang telefonkø...

fra app

Masse lykke til :) håper det skjer noe snart hos deg

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp