Alle gode ting er tre?

Jippi.

Storebror tåler ikke valnøtter, greit nok. Men han tåler hassel og mandel og peanøtter. Han kan spise spor av nøtter og altså marsipan og nugatti
Jippi! SÅ mye greiere å forholde seg til da!!

Jippi! SÅ mye greiere å forholde seg til da!!

Jepp, veldig mye enklere.

Vi skal ta en blodprøve som sikkert vil gi enda mer svar, men det var for sent i dag da, vi skal finne en dag innen 1.2 det passer å ta ham med på sykehuset mellom 8 og 15. Jeg tenker at romjula kanskje ikke er den beste tiden, og så får han vel vannkopper og de vil jo ikke ha unger med vannkopper der akkurat, men når han er frisk igjen, så er det bare å hente ham rett etter undervisninga (ferdig 1315) en dag og dra på sykehuset og ta det. Først best, så får vi svarene på det også Men i første omgang er i alle fall handling av julesnop enklere :)

Sara!!! Herregud så spennende! Masse lykke til, håper du får gjennomført det som du har planlagt!❤️ tenk, snart er bonusen her❤️ verdens beste julegave!

Dersom jeg får rier sånn ca innen klokken 20, og ikke baby kommer så fort at det er trøbbel at jm er på jobb til 15, så får jeg føde hjemme. Blir det senere blir det på sykehuset.

Vi tar det som det kommer.

Nå vasker mannen badekaret mens jeg bretter bleier, det gikk plutselig opp for meg at vi faktisk snart har en baby her!!! Da kan jeg ikke utsette det lenger, kommoden må tømmes, mannen må fikse den første skuffen for der har noe gått ut av spor, og jeg må fylle kommoden med bleier og små klær, legge stellematta jeg har bestilt og fått i posten på toppen og rett og slett bli et stellebord. For vi skal faktisk få en baby i jula, vi må til å bytte bleier snart. Da må jeg altså ha stellebord. Og bleier, kluter og klær.

"hentedressen" blir ikke ferdig, men hun låner søsteren sitt. Det er greit.

Vi får nemlig veldig snart en baby, innser jeg.

Ja, vi får faktisk snart baby
Men frustrerende nok ikke en eneste rie. Synes det tok seg opp i sted, men nå er det ikke noe

Håper virkelig for deg at det tar seg opp så du får føde hjemme som du ønsker! :)
Men dette ble en anerledes julaften da gitt! Venting og venting? Hvor skulle dere feiret? (Mulig du har sagt det før, men ammetåken sletter litt info fra hodet mitt innimellom!)

Vi skal feire jul hjemme, vi fire og svigermor. Det et jo greit å ha barnevakten her, men...

Definitivt en julaften vi ikke glemmer.

Sånn en times tid etter at min mann krabbet til sengs kom jeg inn og vekket ham og sa at jeg tror vannet har gått...

Æææ, gåsehud herfra og til evigheten!! Så spennende, Sara! Skulle bare inn og ønske deg god jul, jeg, og så har du tenkt til å poppe ut baby allerede :D :D Masse masse lykke til! Nå kommer endelig bonusen. ♥♥♥ Stor juleklem!

Næææh!!! Så koselig og ikke minst spennende!! Jeg hadde på følelsen at vi to kom til å bytte plass. ;) Håper du kommer i gang med riene av deg selv og slipper igangsettelse. Hvordan reagerer de kommende søsknene? :) Kjenner jeg blir litt nervøsspent på dine vegne mtp hjemmefødsel eller ei :D

Ungene er fulle av spenning og tilhørende frustrasjon. Hvor mye av det som er julaften og hva som muligens også skyldes fødsel er vanskelig å skille.

De bekymrer seg for at vi ikke har julegave til henne om hun kommer i dag. Det tror jeg ikke hun bryr seg om, men kjekkere for bursdager om det går over midtnatt gjerne

Ja, det beste er om hun drøyer den i noen timer til mtp fremtidige bursdager. Hvor lang tid bruker dere til sykehuset?

Å kjøre til sykehuset tar vel 20 minuttet sånn ca, om vi skal dit. Kvarter kanskje

Venter spent :D

Back
Topp