Så utrolig fin![]()
På plass på rommet til lillesøster. Tipper det blir stas, hun har ikke sett det med lys før.
Det et altså ca 30 år gammelt, for dette var mitt. Nå skal min datter, og etterhvert den andre datteren også, så leke med det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så utrolig fin![]()
På plass på rommet til lillesøster. Tipper det blir stas, hun har ikke sett det med lys før.
Det et altså ca 30 år gammelt, for dette var mitt. Nå skal min datter, og etterhvert den andre datteren også, så leke med det.
Vannkoppene går sin gang. Det dukker opp stadig nye, og nå har de begynt å klø. Hun har fått paracet for feber og smerter et par ganger. Nå har hun også fått i munnen så det er vondt å svelge. Så i morgen blir det is. Vurderer nesten antihistaminer, det kan jo gis om de klør veldig. Det er bare at hun er for ung for de reseptfrie, for det er piller og det klarer hun ikke svelge. Vi har flytende, flere sorter, i hus... Zyrtec er jo reseptfritt i pilleform, jeg antar vi har det i hus flytende... Vallergan (som gis til de som klør så de ikke får sove, siden det også gjør dem trøtte) og aerius vet jeg i alle fall at vi har... Men det er gitt på resept til broren....
Ja, vi har brukt hvitvask i dag, et klin og hun synes det kiler, men vi fortsetter med det i morgen. På de utvendige da. Innvendig kan vi jo ikke det.Har du prøvd sånn hvitvask? Det er kløestillende og svalende. Reseptfritt og visstnok et godt hjelpemiddel mot kløende vannkopper (har ikke personlig erfaring, da jenta vår ikke har hatt vannkopper enda). I munnen er jo litt verre, men is er nok godt for en vond munn. Stakkars lille frøkna di. Håper hun blir raskt ferdig med disse vannkoppene!
Takk. Vi bør vel snart nå et vendepunkt i forhold til at det ikke kommer flere (3-6 dager, så hun kan holde på et par dager til) så er det bare å vente til de siste får skorpe...Ille at hun klør lille jenta di. Masse god bedring
![]()