Alle gode ting er tre?

bf37e61b40481f15c8aa014147b71b61

På plass på rommet til lillesøster. Tipper det blir stas, hun har ikke sett det med lys før.

Det et altså ca 30 år gammelt, for dette var mitt. Nå skal min datter, og etterhvert den andre datteren også, så leke med det.
Så utrolig fin :D og så koselig at det var ditt tidligere, det er så kjekt med ting som kan arves!

For et fint dukkehus!! Jenta di er heldig:-)

Har du forresten sett at Barnas Hus har 30% på all ull nå? Så at dere trenger mer ull til lillesøster:-)

Ja, fikk mail om det, så jeg burde gått innom i dag, men jeg var på noen flere butikker enn bekkenet mitt satte pris på etter fysio i dag, så det glemte jeg ut, men jeg skal se om jeg får stukket innom, evt funnet et annet tilbud eller noe.

Skjønner. Bekkenet mitt er også kranglete, jeg har også vondt i symfysen, og kjøpesenter tar virkelig drepen på meg. Håper å få kjøpt siste rest av gaver i morgen, så jeg slipper flere turer før babyen er her.

Jeg mangler litt gaver enda, får se når jeg tar det, skal jo i alle fall på fysio igjen torsdag, men da er det barnelegen med eldstemann først, så det er litt uvisst hvor mye tid jeg har før timen, etter har jeg forsåvidt tid, ikke bil, så mannen må hente meg igjen da, med mindre han har fått lagt om på den andre bilen og vi drar til sykehuset med to biler, men det virker jo litt overflødig. Vi får se.

Har glemt litt av denne

Jeg og magen har det fint.

Det lakker og lir mot jul, vi er selvfølgelig ikke helt i rute med å rydde, men jul skal det bli.

Barnelegen torsdag ble utsatt til mandag da de ringte i det vi var på vei ut døra for å levere unger her og der. Storebror fikk beskjed om å ikke levere melding om at han ble hentet etter første time likevel.

Lillesøster fikk vannkopper i går, og storebror får det vel da om et par uker...

Jeg har avklart med jm at det er greit at jeg føder hjemme likevel, siden jeg har hatt det får babyen beskyttelse fra meg for den første tiden.

Gavene har vi de fleste nå, og i morgen pynter vi treet, huset enten etterpå eller mandag. Tirsdag skal ungene være hos mine foreldre hele dagen, og vi skal handle til jul og bli ferdige hjemme, sent om kvelden kommer svigermor.

Vannkoppene går sin gang. Det dukker opp stadig nye, og nå har de begynt å klø. Hun har fått paracet for feber og smerter et par ganger. Nå har hun også fått i munnen så det er vondt å svelge. Så i morgen blir det is. Vurderer nesten antihistaminer, det kan jo gis om de klør veldig. Det er bare at hun er for ung for de reseptfrie, for det er piller og det klarer hun ikke svelge. Vi har flytende, flere sorter, i hus... Zyrtec er jo reseptfritt i pilleform, jeg antar vi har det i hus flytende... Vallergan (som gis til de som klør så de ikke får sove, siden det også gjør dem trøtte) og aerius vet jeg i alle fall at vi har... Men det er gitt på resept til broren....

Vannkoppene går sin gang. Det dukker opp stadig nye, og nå har de begynt å klø. Hun har fått paracet for feber og smerter et par ganger. Nå har hun også fått i munnen så det er vondt å svelge. Så i morgen blir det is. Vurderer nesten antihistaminer, det kan jo gis om de klør veldig. Det er bare at hun er for ung for de reseptfrie, for det er piller og det klarer hun ikke svelge. Vi har flytende, flere sorter, i hus... Zyrtec er jo reseptfritt i pilleform, jeg antar vi har det i hus flytende... Vallergan (som gis til de som klør så de ikke får sove, siden det også gjør dem trøtte) og aerius vet jeg i alle fall at vi har... Men det er gitt på resept til broren....

Har du prøvd sånn hvitvask? Det er kløestillende og svalende. Reseptfritt og visstnok et godt hjelpemiddel mot kløende vannkopper (har ikke personlig erfaring, da jenta vår ikke har hatt vannkopper enda). I munnen er jo litt verre, men is er nok godt for en vond munn. Stakkars lille frøkna di. Håper hun blir raskt ferdig med disse vannkoppene!

Har du prøvd sånn hvitvask? Det er kløestillende og svalende. Reseptfritt og visstnok et godt hjelpemiddel mot kløende vannkopper (har ikke personlig erfaring, da jenta vår ikke har hatt vannkopper enda). I munnen er jo litt verre, men is er nok godt for en vond munn. Stakkars lille frøkna di. Håper hun blir raskt ferdig med disse vannkoppene!
Ja, vi har brukt hvitvask i dag, et klin og hun synes det kiler, men vi fortsetter med det i morgen. På de utvendige da. Innvendig kan vi jo ikke det.

Vurderer noe annet fra apoteket forresten, sånn siden dette tørker ut huden. Særlig for eldste som er tørr nok fra før, og klør fra før, er det andre midler som kan være bedre.

Ille at hun klør lille jenta di❤️. Masse god bedring❤️
Takk. Vi bør vel snart nå et vendepunkt i forhold til at det ikke kommer flere (3-6 dager, så hun kan holde på et par dager til) så er det bare å vente til de siste får skorpe...

Usj da. Håper det snur snart, og at dere blir helt ferdig med vannkopper til den lille kommer! Men uansett kjedelig med vannkopper i jula da! God bedring til jenta di.

Kjedelig i jula, men til å leve med. Satser på at hun er over det verste til jul, og så får vi se hvordan det blir med storebror

Da har jeg purret legen om reseptene, så kommer de helst i dag. :-)

Siste trening hos fysio klokka 11 i dag. Det nærmer seg...

Så bra at legen skal få ordnet reseptene. Siste timen hos fysio ja, nå nærmer det seg virkelig. ♥

God bedring til jenta di, håper hun ikke klør altfor mye stakkars. ♡

To av medisinene måtte bestilles, men de har dem til i morgen, så bra jeg gikk innom i dag, i morgen skal vi uansett på handletur.

Ting faller på plass

Jippi.

Storebror tåler ikke valnøtter, greit nok. Men han tåler hassel og mandel og peanøtter. Han kan spise spor av nøtter og altså marsipan og nugatti

Back
Topp