60 km i juli

Ble ingen km på listen på meg i dag heller :(
Kom for sent hjem og ustabilt vær.

Har lasta ned Pokémon GO, og då ville jaggu ungane på tur! Eldste gjekk frå mamma og pappa og heilt heim (3,3 km), trur det er det lengste han nokon sinne har gått, ingen aktiv gutt..

Vi var ute og gikk tur i dag.
Glemte å sette på registrering på klokka og på endomondo, så vet ikke nøyaktig hvor langt vi har gått. Prøvd å legge inn strekningen i Google maps, men får ikke opp nøyaktig rett sted for der vi endte opp. Men kan tenke meg at det ble 2.5 km tilsammen.

Her blei det og tur, snart-11-åringen kom springande med det samme eg sa vi skulle på Pokémonjakt! Det gjekk ikkje så fort, og det var mykje fram og tilbake for å finne Pokémon, men all aktivitet er god aktivitet tenker eg (for både meg og han). Blei 2,5 km.

Nå skal jeg gå til butikken og pante flasker, så blir det en tur litt senere i dag etter A har fått sovet litt :)

Flink du er.
Her er det familiedag, så får vi se hva jeg orker når vi kommer hjem i ettermiddag
Takk :) tenkte jeg skulle ta den lengste veien, er bare rett fram uansett hvilken vei jeg velger.

Kos deg med familien i dag :) må ikke stresse med det, da er det ikke gøy å gå tur lenger.

Jeg er sluppet av nede ved hovedveien og skal gå hele veien opp til hytta med tjukken i bæremeisen. Jaja får ta tiden til hjelp

Jeg tok den korte veien til butikken og den lange hjem for å se hvor stor forskjell det var, det var ca 0,8 km så da ble det 3 km til sammen :)

Jeg er sluppet av nede ved hovedveien og skal gå hele veien opp til hytta med tjukken i bæremeisen. Jaja får ta tiden til hjelp
Lykke til, det kommer til å gå så bra så :) er det langt?

Back
Topp