Ble ingen km på listen på meg i dag heller 
Kom for sent hjem og ustabilt vær.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men du fikk jo beveget deg masse. OG kost deg meg barna, det er det viktigsteBle ingen km på listen på meg i dag heller
Hva er det?Har lasta ned Pokémon GO, og då ville jaggu ungane på tur! Eldste gjekk frå mamma og pappa og heilt heim (3,3 km), trur det er det lengste han nokon sinne har gått, ingen aktiv gutt..
Mobilspel der ein må bevege seg rundt i den virkelige verda for å fange Pokémon. Så usannsynlig midt i blinken for min inaktive, autistiske, Pokémonhekta sønn!Hva er det?
Tusen takk, skal se på det litt senereMobilspel der ein må bevege seg rundt i den virkelige verda for å fange Pokémon. Så usannsynlig midt i blinken for min inaktive, autistiske, Pokémonhekta sønn!
https://www.nrk.no/kultur/pa-en-uke-har-pokemon-go-blitt-storre-enn-twitter-1.13041459
Flink du er.Nå skal jeg gå til butikken og pante flasker, så blir det en tur litt senere i dag etter A har fått sovet litt![]()
TakkFlink du er.
Her er det familiedag, så får vi se hva jeg orker når vi kommer hjem i ettermiddag
Lykke til, det kommer til å gå så bra såJeg er sluppet av nede ved hovedveien og skal gå hele veien opp til hytta med tjukken i bæremeisen. Jaja får ta tiden til hjelp
Fy fader tok 1,5 time! Er bare 7 km, men er bratt så det gikk smått med megLykke til, det kommer til å gå så bra såer det langt?
Men mye bratt gir spretten bakFy fader tok 1,5 time! Er bare 7 km, men er bratt så det gikk smått med meg![]()
Det ble såpass med tid ja, det kjenner du i morgenFy fader tok 1,5 time! Er bare 7 km, men er bratt så det gikk smått med meg![]()