Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan klare det om du prøver. Du klarer hvertfall 5060 km i juli ser dårlig ut for min del. Første uka har gått med til sykdom jo
Var ute med vogna en liten tur i dag, og sist gang var onsdag forrige uke:/
Vi får se hva det blir til i ferienDu kan klare det om du prøver. Du klarer hvertfall 50![]()
Tja, jeg teller bare når jeg beveger meg fra a-b. Ikke all gåing inne i hus/kjøpesenter ol. Men teller gåing til butikken, om det blir 1km til sammen på en turTeller bare det som man er ute og går/sykler/løper for å trene, eller alt man har vært i aktivitet?
For i følge polar-klokka mi så har jeg i dag gått en distanse på 5 km.
Men det er jo fordelt over hele dagen, og det er jo all aktivitet....
Teller bare det som man er ute og går/sykler/løper for å trene, eller alt man har vært i aktivitet?
For i følge polar-klokka mi så har jeg i dag gått en distanse på 5 km.
Men det er jo fordelt over hele dagen, og det er jo all aktivitet....
Jeg tar også bare med det jeg går/løper fra a-bTja, jeg teller bare når jeg beveger meg fra a-b. Ikke all gåing inne i hus/kjøpesenter ol. Men teller gåing til butikken, om det blir 1km til sammen på en tur![]()
Samme her. Hverdags aktivitet er bonusEg og teller berre det som er TUR, ikkje daglig aktivitet.
Jeg også. Og min 2 km runde var bare 1,96, så jeg må stå og jogge litt før startDa har jeg fått installert endomondo på telefonen så nå blir det mer nøyaktige tall fra meg.
Har sett meg ut en tur jeg tenker jeg skal ta senere i dag, tror den er 2-3 km.
Det er ikke så mye, men man må begynne i det små og sakte men sikkert arbeide seg oppover ikke sant.
Det gjør jeg også.Eg og teller berre det som er TUR, ikkje daglig aktivitet.
Tja, jeg teller bare når jeg beveger meg fra a-b. Ikke all gåing inne i hus/kjøpesenter ol. Men teller gåing til butikken, om det blir 1km til sammen på en tur![]()
Jeg tar også bare med det jeg går/løper fra a-bI følge polar-klokka mi, gikk jeg 6,7 km i går, men jeg registrerte bare de 2,5 jeg var på tur.
Eg og teller berre det som er TUR, ikkje daglig aktivitet.
Den er grei :-DSamme her. Hverdags aktivitet er bonus![]()
Klart det! Eg teller og om eg går til butikken i staden for å kjøre. Der eg gjer ein innsats for å bevege meg ut over det normale.Det gjør jeg også.
Med ett lite unntak.
Jeg vil også telle dersom jeg går til butikken, det er 1,5 km hver vei og bratt nedover til, og bratt oppover hjem.
Dersom jeg går er det for trimmen, tar bilen til vanlig
Idyllisk!Dagens innsats gjøres nå
![]()
Edit: Det ble 4,3 km i dag![]()
Er nok mer enn man tror...Skal fly Tusenfryd rundt med frøkna i morgen.
Vurderer å slå på Endomondo mens vi er det om bare pause den når vi tar ting.
Hadde vært morsomt å se hvor mye man faktisk går på en slik tur.
Bare synd det ikke teller her![]()