60 km i juli

Malla89

Finner glede i forumet
Desemberglede 2015
Jeg tenkte jeg skulle gjøre et forsøk på å samle km. Noen som blir med?

60 er overkommelig på en mnd?
 
Jeg skal prøve å huske å ta med meg skritt telleren.

Å gå 2 km om dagen kan umulig være vanskelig
 
Hørtes spennende ut, men jeg har jo ingen skritteller:/
 
Finnes apper :) eller om dere vet av en løype:)
Minuset med sånne appar er at dei bruker himla masse batteri (eller så er det berre min telefon som er teit).

Men eg lurer på om det er mulig å trykke på Google maps og få den til å måle distanser.
 
Teller sykling? Ute eller trimsykkel?
 
Kjempeenkelt å måle distanser på kart på Google maps!

Eg gjekk 1 km på fredag og 3 på laurdag, så då er eg i gang!
 
Skal vi lage ein 60 km-tråd der vi kan ha kvar vår post der vi redigerer inn kvar tur, tilsvarande veietråden?

Edit: Eg berre laga ein tråd eg, greit med oversikt.
 
Last edited:
Tips er å laste ned endomondo og bruke denne :D R kjempe enkelt å holde oversikten over alle trening, km, tid kcal forbrent osv :D den er gratis også :)
 
Kan da prøve ;-)

Jeg registrerer på polar-klokka mi jeg, så får vi se. Har endomondo og, men glemmer å bruke den :p
 
Nå har jeg ikke nøyaktige tall siden jeg ikke har med meg når å måle med, men jeg gikk minst en tur på 2 km hver kveld 1.-3., og minst 4 km i kveld.
Er det greit om jeg fører tallene inn.
Vet hvor fort jeg går utfra tidligere målinger og vet hvor lenge jeg har gått samt at jeg har trukket litt fra for sikkerhetsskyld
 
Nå har jeg ikke nøyaktige tall siden jeg ikke har med meg når å måle med, men jeg gikk minst en tur på 2 km hver kveld 1.-3., og minst 4 km i kveld.
Er det greit om jeg fører tallene inn.
Vet hvor fort jeg går utfra tidligere målinger og vet hvor lenge jeg har gått samt at jeg har trukket litt fra for sikkerhetsskyld
Så klart det er greit:)
 
Nå har jeg ikke nøyaktige tall siden jeg ikke har med meg når å måle med, men jeg gikk minst en tur på 2 km hver kveld 1.-3., og minst 4 km i kveld.
Er det greit om jeg fører tallene inn.
Vet hvor fort jeg går utfra tidligere målinger og vet hvor lenge jeg har gått samt at jeg har trukket litt fra for sikkerhetsskyld
Så klart!

Eg har heller ikkje heilt nøyaktige mål (måler på Google maps), runder av oppover eller nedover til nokon lunde runde tal.
 
Back
Topp