Signerer denne. Første ukene med trøtthet > siste ukene med kvalmeTrøtthet er bedre enn kvalme, tro meg...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denne. Første ukene med trøtthet > siste ukene med kvalmeTrøtthet er bedre enn kvalme, tro meg...
Veldig fint på ferie med gutta Vært på shopping idag, sønnen har fylt på med både klær og sko, så han var fornøyd iallefall Kjenner allerede at jeg gleder meg til å hjem, savner senga miDet skjønner jeg da, aldri ålreit å være oppblåst ellers fint på ferie?
Nei, absolutt ikke. Den kom tilbake ble litt dårlig igjen i går kveld, og har vært sengeliggende så langt i.
Veldig spent!! Våknet først kl 4, fikk heldigvis sovet igjen, men våknet igjen nå da Prøve å sove litt til! Krysser fingrene for at det er hjerte der Hvordan er det med deg??Heeeei! Stille innpå her fortiden @Lil_sol er du klar for ul imorgen? Spent?
Enn du @Nei helsike heller , hur mår ni? Noe spennende å dele med oss som skal skvise ut en kid samme dag?
Har trua på at alt er som det skal, krysser fingrene for deg Spent på ul jeg også, skal ivei på fredag her er alt fint, vi reiser hjem idag.. så må vel begynne å pakke ned litt greier snart, er bombaVeldig spent!! Våknet først kl 4, fikk heldigvis sovet igjen, men våknet igjen nå da Prøve å sove litt til! Krysser fingrene for at det er hjerte der Hvordan er det med deg??
Alt var akkurat helt perfekt, faktisk !! Så letta!Har trua på at alt er som det skal, krysser fingrene for deg Spent på ul jeg også, skal ivei på fredag her er alt fint, vi reiser hjem idag.. så må vel begynne å pakke ned litt greier snart, er bomba
Åååååå Såå gøy! Gleder meg nå kjenner jeg.. ikke så hoppende glad for innvendig ul, men må man så må manAlt var akkurat helt perfekt, faktisk !! Så letta!
Spennende!! Det går fort til fredag! Åh, er så kjedelig å rydde når det er litt for mye rot syns jeg
Å såbra å kun en der inne?Alt var akkurat helt perfekt, faktisk !! Så letta!
Spennende!! Det går fort til fredag! Åh, er så kjedelig å rydde når det er litt for mye rot syns jeg
Post når det passer deg selv, ikke tenk på det! Viktig å ta vare på de hjemme og fint å skifte fokus litt ogsåSkjer ikke så mye. Borteferien er over, bilen streiker og vi gjennomgår selvransakelse og endringer for å unngå at ungene (og vi) forblir monstre. I tillegg nekter minste på snart 20 måneder å sove på dagtid nå i ferien. Før, altså helt frem til for 1,5 uker siden, var det bare å legge ham i vogna til rett tid, og så sov han. Men ikke nå. Og han blir helt gæren av det, for han trenger det jo, men det går ikke.
Ikke dritgira på å poste her nå. Mobil er jo en del av oppmerksomhetsproblemet vårt.
Håper alt er bra med dere! Fint at alt var bra på UL, @Lil_sol .
Du er flink! Jeg er avhengig av tlf.. men igjen så har ikke jeg små unger som krever meg, her hører jeg «mamma» om en mage er sulten, eller om jeg må ut å kjøre. Stille å rolig her gitt.. kom hjem fra ferie i gårkveld, så har brukt dagen på å vaske klær, handlet mat, byttet sengetøy.. ellers bare slappet av.. skal på ul imorgen formiddag, kjenner jeg gruver meg litt.. værste jeg veit er at noen skal inni gullgruva for å graving Synes det er kleint å ubehagelig.. men men, så lenge alt er ok med lille så må jeg vel bare bite tenna sammen å åpne skrævet.Har helt fint klart meg uten telefonen på dagtid (med unntak av viktige telefonsamtaler og det å ta bilder av barna xDd), og gud bedre, det hjelper også på stresset! Blir mye mindre stresset av å ikke ha den enn å "måtte legge fra meg telefonen hver gang det er noe".
Lite action i deg også, @Hmora. ?
Æsj, litt graving har aldri skadet noen. Uten jevnlig dytting hadde vi aldri blitt gravide!Du er flink! Jeg er avhengig av tlf.. men igjen så har ikke jeg små unger som krever meg, her hører jeg «mamma» om en mage er sulten, eller om jeg må ut å kjøre. Stille å rolig her gitt.. kom hjem fra ferie i gårkveld, så har brukt dagen på å vaske klær, handlet mat, byttet sengetøy.. ellers bare slappet av.. skal på ul imorgen formiddag, kjenner jeg gruver meg litt.. værste jeg veit er at noen skal inni gullgruva for å graving Synes det er kleint å ubehagelig.. men men, så lenge alt er ok med lille så må jeg vel bare bite tenna sammen å åpne skrævet.
Ja om mannen kunne tatt den ul hadde jeg ikke tenkt så hardt på det gitt, men tipper resultatet ikke hadde blitt det samme Ja barna kommer først hvordan har du det ellers da? Formen fin?Æsj, litt graving har aldri skadet noen. Uten jevnlig dytting hadde vi aldri blitt gravide!
Tro meg, jeg er også avhengig, men ungene trumfer alt! Det var på tide å ta grep. Legge den ute av syne.
Joda, den er ikke så ille. Blir litt sliten og kvalm men tar kvalmestillende ved behov. Enn din?Ja om mannen kunne tatt den ul hadde jeg ikke tenkt så hardt på det gitt, men tipper resultatet ikke hadde blitt det samme Ja barna kommer først hvordan har du det ellers da? Formen fin?
Det er bra formen er ok, mye oppblåst til tider og tett i nesa.. men skal vel ikke klageJoda, den er ikke så ille. Blir litt sliten og kvalm men tar kvalmestillende ved behov. Enn din?
Heeey slapp du innvendig ul? Fikk ikke det valget jeg nei har du fått dato for neste ul? Jeg har ny ul 30 august. Ja dagen idag har vært fryktelig kjedlig… bare regnvær ute også, så har vært en ordntlig sofadag. Enn du? Gjort noe spennende idag?Så herlig! Meg ville hun flytte frem, men jeg avventer til neste ul, blir mer nøyaktige mål da siden hun ikke tok ul innvendig!
Æsjda det hørtes litt kjedelig ut ingenting å gjøre assa?
Ja, men det var fordi sykehuset trodde jeg var lenger på vei da jeg kom jordmora sa at på henvisningen som ble sendt sto det at jeg var 6+4 datoen den ble sendt, men hun prøvde likevel med utvendig og vi så hjertet slå da også heldigvis sa hun at hvis hun ikke så ordentlig så byttet vi til innvendig.Heeey slapp du innvendig ul? Fikk ikke det valget jeg nei har du fått dato for neste ul? Jeg har ny ul 30 august. Ja dagen idag har vært fryktelig kjedlig… bare regnvær ute også, så har vært en ordntlig sofadag. Enn du? Gjort noe spennende idag?