Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff synes synd på deg som sliter med kvalmen, håper virkelig det roer seg snart Hørtes spennede ut å ligge i senga hele dagen Idaghar jeg vært å handla meg noen oversized te-skjorter.. er så sykt oppblåst.. føler meg ikke vel Ellers har jeg vaska bilen, tanka opp å gjort klar den til vi skal dra sørover på fredag.. Så har jeg spist da… massse.. tenker hver dag « idag skal jeg ikke spise så mye» Men klarer ikke la være.. lyst på noe hele tiden Magen har begynt å bli treg, så spørs om jeg stikker å handler movicol imorgen..Det går! Ikke skjedd noe spennende, jeg har tilbragt to dager nå i senga pga kvalmen og det å ligge hjelper aller mest. Ikke kastet opp enda!!
Enn med deg?? Fortell meg alt
Håper jeg også, men det får bare gå! Føler meg nest utmattet pga det, orker ingenting nå..Huff synes synd på deg som sliter med kvalmen, håper virkelig det roer seg snart Hørtes spennede ut å ligge i senga hele dagen Idaghar jeg vært å handla meg noen oversized te-skjorter.. er så sykt oppblåst.. føler meg ikke vel Ellers har jeg vaska bilen, tanka opp å gjort klar den til vi skal dra sørover på fredag.. Så har jeg spist da… massse.. tenker hver dag « idag skal jeg ikke spise så mye» Men klarer ikke la være.. lyst på noe hele tiden Magen har begynt å bli treg, så spørs om jeg stikker å handler movicol imorgen..
Så deilig da
Send ivei mannen på apoteketSå deilig da
Nei, den er det samme.. hvis jeg kommer meg opp og ut av senga ila dagen skal jeg kjøpe postafen, nå blir jeg nok liggende her et par timer til tenker jeg..
De er på en utflukt men det går bedre nå føler meg ganske oppegående nå, så da er jeg det en stund tror jeg men han skal få kjøpe med seg på vei hjemSend ivei mannen på apoteket
Jeg må virkelig få tak i det, hvis ikke blir det vanskelig med jobb til ukaJa, faen, få tak i kvalmestillende, @Lil_sol ! Her er jeg nesten symptomfri, men sliter nå med disse bihulene, da. Sliten, svir i øynene, vondt i bihulene og tett.
Ellers er vi på ferie fortsatt, men kjører hjem i morgen. Har spist min andel hvetebakst og drukket mye eplejuice. Bedre stemning nå enn på mandag, heldigvis. Men ser ut til at bilen holder på og streiker, da. Håper den klarer turen hjem.
Skulle dere andre på ferie nå?
Ja, du kan ikke jobbe i den tilstanden. Bedre at legen gir deg kvalmestillende enn å måtte sykemelde deg! Men nesten greit å vite at dere ikke har ekstravagante ferieplaner, da, haha.Jeg må virkelig få tak i det, hvis ikke blir det vanskelig med jobb til uka
Æsj, fremdeles syk?! Bihulebetennelse er noe av det verste! For meg funker det å snyte meg konstant, og ellers saltvannsspray. Håper ferien har vært bra da til tross for sykdom?
Åneiii!!!! Eller, hvis dere nå likevel trenger ny bil er det fint med unnskyldning, men kanskje dårlig timing??
Har ferie, men skulle ikke ut på noe vi da. Og det er jeg glad for, i og med formen min dalte som den gjorde! @Hmora. skal vel sørover tror jeg
Formen er fin heldigvis, fryktelig oppblåst bare… ubehagelig når man er på ferietur men men, skal vel ikke klage som ikke sliter med noe verre enn det enn med deg? Fortsatt fri for kvalme?Hvordan er det med dere @Hmora. Og @Nei helsike heller ?
Det skjønner jeg da, aldri ålreit å være oppblåst ellers fint på ferie?Formen er fin heldigvis, fryktelig oppblåst bare… ubehagelig når man er på ferietur men men, skal vel ikke klage som ikke sliter med noe verre enn det enn med deg? Fortsatt fri for kvalme?
Så kjedelig at den fremdeles henger så i!! Får du noe for det tror du om det ikke gir seg? Trøttheten er helt jeeevlig. Har du fortsatt ferie?Joda, fin form bortsett fra bihulebetennelsen og at jeg hele tiden føler at jeg har sovet for mye, men likevel er trøtt. Enn du?
Nesj, man kan vel få antibiotika, men erfaringsmessig går det ikke særlig mye fortere da heller. Unngår antibiotika så langt det lar seg gjøre. Bihulebetennelse er heldigvis bare plagsomt, ikke farlig. Sparer penicillin & co til tyngre saker.Så kjedelig at den fremdeles henger så i!! Får du noe for det tror du om det ikke gir seg? Trøttheten er helt jeeevlig. Har du fortsatt ferie?
Fortsatt dårlig på morgen og formiddag, pleier å gi seg litt utover dagen
Ja, lurt å spare det til høyst nødvendig kanskjeNesj, man kan vel få antibiotika, men erfaringsmessig går det ikke særlig mye fortere da heller. Unngår antibiotika så langt det lar seg gjøre. Bihulebetennelse er heldigvis bare plagsomt, ikke farlig. Sparer penicillin & co til tyngre saker.
Æsj! Fikk du prøvd de reseptfrie greiene som er billigere på resept?
Trøtthet er bedre enn kvalme, tro meg...Ja, lurt å spare det til høyst nødvendig kanskje
Nei, jeg har ikke kommet så langt enda heller jeg, gitt.. redd for å bare bli kjempetrøtt av de