Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal stå på 5mars ja.. fordi om jeg tipper noen vil komme til verden i februar det har jeg nemmelig bestemtStår ikke @Hmora. på 5. lenger? H87?
Jeg er også spent på hva gyn sier på torsdag!!! Og jm den 22!! Men jeg føler liksom 5 mars stemmer bra ift mens pga jeg satt jo ovitrelle 8 juni. Det KAN jo hende jeg hadde el selv en eller to dager før, men altså hva er oddsen
Skal ikke flytte dato du heller. Håper vi alle blir stående på 5marsJeg er også spent på hva gyn sier på torsdag!!! Og jm den 22!! Men jeg føler liksom 5 mars stemmer bra ift mens pga jeg satt jo ovitrelle 8 juni. Det KAN jo hende jeg hadde el selv en eller to dager før, men altså hva er oddsen
Nei jeg skal ingen stederSkal ikke flytte dato du heller. Håper vi alle blir stående på 5mars
Nei, altså, om vi flyttes en dag fremover eller tilbake, så synes jeg fortsatt vi skal kappes om den 5. Elsker at du la litt dramatikk inn i dette, @AskEmbla!Nei jeg skal ingen steder
Da må du gå en dag over for å vinne!Jeg ble målt til 10+6, eller snurra sier 10+6, og det syns gyn stemte bra med dagens mål dette blir spennende!
Om jeg skal knipe att!!!!!Da må du gå en dag over for å vinne!
Spent på hva jeg måles til på tirsdag. @Hmora. , når har du OTUL?
Tror det blir vanskelig hvis vannet går og riene starter for eksempel 23. februar. "Neineinei, jeg kan ikke føde NÅ, jeg må holde meg til 5. mars!!!" Jordmor bare "hø?"Om jeg skal knipe att!!!!!
Sant nok Men DET var tidlig ellerTror det blir vanskelig hvis vannet går og riene starter for eksempel 23. februar. "Neineinei, jeg kan ikke føde NÅ, jeg må holde meg til 5. mars!!!" Jordmor bare "hø?"
Jo, men "juks" å holde igjen fra bare fjerde. Må ha mer å jobbe med!Sant nok Men DET var tidlig eller
Hahahahaha Tror ikke jeg holder igjen frivilligJo, men "juks" å holde igjen fra bare fjerde. Må ha mer å jobbe med!