5 mars 2024

Ja, men det var fordi sykehuset trodde jeg var lenger på vei da jeg kom :hilarious: jordmora sa at på henvisningen som ble sendt sto det at jeg var 6+4 datoen den ble sendt, men hun prøvde likevel med utvendig og vi så hjertet slå da også:shy: heldigvis sa hun at hvis hun ikke så ordentlig så byttet vi til innvendig.
Ny ul 22/8 fikk jeg da:woot:
Ikke noe spennende! Første gangen jeg sto opp måtte jeg legge meg igjen og ringe inn syk på jobb, sto bare der de to siste timene og det gikk greit. Blir vel å krabbe ned i senga så snart middagen er fortært! :hilarious:

Kjedelig med regn, da er det ikke like gøy å holde på ute! Har du mulighet til å se litt serie eller film da? Håper det blir en bedre dag i morgen:Heartred
Ahh da skjønner jeg. Nei kvalmen som tar nuven av deg enda? :oops: :Heartblue Skal krabbe opp til sengs snart jeg også nå.. joda har sett litt serie:D Sambo har til og med spurt om jeg vil se film.. så egentlig ikke noe synd på meg:laughing002

Ahh da skjønner jeg. Nei kvalmen som tar nuven av deg enda? :oops: :Heartblue Skal krabbe opp til sengs snart jeg også nå.. joda har sett litt serie:D Sambo har til og med spurt om jeg vil se film.. så egentlig ikke noe synd på meg:laughing002
Ja den også mistenker jeg blodtrykksfall, for det kommer litt kasta på meg kjapt etter jeg har stått opp. Nok å sitte vanlig i 10 min så må jeg bare legge meg igjen :hilarious:
Uuh det er koselig da:woot:! Slettes ikke verst at han spurte da:Heartred

Ja den også mistenker jeg blodtrykksfall, for det kommer litt kasta på meg kjapt etter jeg har stått opp. Nok å sitte vanlig i 10 min så må jeg bare legge meg igjen :hilarious:
Uuh det er koselig da:woot:! Slettes ikke verst at han spurte da:Heartred
Ser jeg er heldig som ikke har noe spesielt med plager. Huff håper det slipper taket snart, så du kan fungere som «vanlig» igjen :Heartblue

Nei, vi må vente med å eventuelt flytte termin i hvert fall til TOUL! Tenk om vi ikke får samme dag lenger! Da utgår jo veddemålet!? :wideyed:

Jeg også!!! Gleder meg sånn over å være gravid, samtidig føles det jo ikke helt ekte ut enda, fordi det er så tidlig :hilarious:
Sant, men i uke 8 begynner jeg virkelig å stole på at alt går veien. Har vært sånn før også, så håper magefølelsen er riktig. Men en blir jo eldre...

Tror ikke jeg flytter da heller, med mindre de føler seg veldig sikre da :hilarious: oul er vel mest sikkert, sikkert:hilarious: eller så kan vi holde på denne uansett!!
TOUL er sikrere mtp terminbestemmelse ;)
Det var ett av argumentene for å innføre det for alle.

Åja er det det?? Jordmor sa at terminbestemmelse ble gjort på oul! Men så fint da uansett :happy: er det mulig å se kjønn da og tro? Eller er der vanskelig enda kanskje?
Det kan være noen sykehus ikke har endret rutinene (enda). Det kan være mulig å se kjønn da, men er nokså usikkert og ikke alltid mulig å se heller. Dog stor forskjell på uke 11 og uke 14. Ofte ønsker de ikke å si noe pga usikkerheten. Sist kunne jeg se det i uke 13, men legen ville ikke si noe først siden det er vanskelig så tidlig. Hun sa seg enig da jeg sa kjønnet, og det viste seg å stemme.

TOUL er sikrere mtp terminbestemmelse ;)
Det var ett av argumentene for å innføre det for alle.
Jaha, er det? Hvorfor? Har ikke giddet å lese meg opp fordi jeg ikke vil bekymre meg mer enn nødvendig, men trodde det var sikrere rundt uke 17-18 fordi det er enklere å måle da, og at de vokser mer i rykk og napp etter det. Men gøy, da må vi kanskje justere likevel, haha.

Jaha, er det? Hvorfor? Har ikke giddet å lese meg opp fordi jeg ikke vil bekymre meg mer enn nødvendig, men trodde det var sikrere rundt uke 17-18 fordi det er enklere å måle da, og at de vokser mer i rykk og napp etter det. Men gøy, da må vi kanskje justere likevel, haha.
Fordi de allerede rundt uke 18 har begynt å vokse mer individuelt. Fostrene er mer like rundt uke 12.

Back
Topp