5 mars 2024

Når du går forbi meg i ferien, @H87. , så vet vi det, for da har vi skjult forum. :hilarious:

Mannen min, mamma, søsteren min, sjefen min og treneren min vet det. Barna skal få vite det i uke 6, ETTER en familiemiddag. Orker ikke svigers' hyling riktig ennå. :hilarious: Hva med dere?

Ang ferie:
Jeg har igjen en uke med jobb før det er en uke med ferie :happy: Har delt opp ferien litt i år. Ingen planer! Bare slappe av og nyte:Heartred

Ang deling av nyhet:
Har ikke delt med alle enda, storebror vet foreløpig ingenting. Tror ikke jeg klarer å holde meg lenger enn til etter tidlig ul! gleder meg sånn til å dele, så håper virkelig alt er bra!!

Gleder meg til vi får skjult, da føles det det tryggere å dele mer! Da kan vi dele magebilder etterhvert og:Heartred
Da går vi ut i ferie samtidig! Gledes til litt fri her iallefall. Sist fortalte jeg min sønn at han skulle bli storebror, så mistet jeg. Så denne gangen tørr jeg ikke å fortelle han noe før jeg har kommet et stykke på vei :Heartblue Spent på tidlig ul, tror ikke jeg kommer til å klare å senke skuldrene å slappe av ordntlig før jeg får høre at alt er som det skal være:happy: Hvor gammel er storebror da? Sønnen min blir 16 til våren, så her blir det stor aldersforskjell

Når du går forbi meg i ferien, @H87. , så vet vi det, for da har vi skjult forum. :hilarious:

Mannen min, mamma, søsteren min, sjefen min og treneren min vet det. Barna skal få vite det i uke 6, ETTER en familiemiddag. Orker ikke svigers' hyling riktig ennå. :hilarious: Hva med dere?
Samboer å to venner tørr ikke fortelle det til flere enda i tilfelle jeg er så uheldig å mister, meeeen kjennes helt annerledes ut denne gangen kontra sist.. så jeg har trua:gen014

Da går vi ut i ferie samtidig! Gledes til litt fri her iallefall. Sist fortalte jeg min sønn at han skulle bli storebror, så mistet jeg. Så denne gangen tørr jeg ikke å fortelle han noe før jeg har kommet et stykke på vei :Heartblue Spent på tidlig ul, tror ikke jeg kommer til å klare å senke skuldrene å slappe av ordntlig før jeg får høre at alt er som det skal være:happy: Hvor gammel er storebror da? Sønnen min blir 16 til våren, så her blir det stor aldersforskjell
Åh, så leit! Jeg vil også vente med å fortelle han det til hvertfall etter tidlig ultralyd! Skjønner godt man ikke helt klarer slappe av før man har fått se det er liv:Heartred er jo sånn selv.
Åh, godt det ikke er bare jeg som får nr to noen år senere, min er 9 ! Så det blir et sprang her også

Åh, så leit! Jeg vil også vente med å fortelle han det til hvertfall etter tidlig ultralyd! Skjønner godt man ikke helt klarer slappe av før man har fått se det er liv:Heartred er jo sånn selv.
Åh, godt det ikke er bare jeg som får nr to noen år senere, min er 9 ! Så det blir et sprang her også
Vi får trøste oss med at søkene er så store at de kan bidra med å være barnevakt :laughing001

Det er er pluss det faktisk :hilarious:!! Jeg leker litt med tanken på å starte fort på prøving av nr 3 for å få to tette også, men jeg får se hvordan dette går først:hilarious:
Hehe ja det tenker jeg det er :D Kjør på om du ønsker deg flere barn:Heartblue

Hahaha, der har vi feilet stort. Alle tre vil trenge barnevakt samtidig i mange år fremover. :hilarious:

Haha meeen så koslig for barna å være tette i alder også! Han min kjører opp til atv mai neste år.. så tipper han rømmer hus ganske ofte :laughing002 Men er en veldig omsorgsfull gutt, så tipper han blir tidenes storebror:Heartblue
Tar med babyen på ATV'n og stikker av, sånn som søsken gjør på film! :laughing8

Last edited:
Foreløpig ingen nye, eller, jeg blir kvalm om jeg ikke spiser FØR jeg blir sulten? Også er det ikke mye jeg har lyst på :hilarious: Hva med deg??
Ingen nye symptomer her heller :happy: andpuster å ømme pupper.. ellers er formenpå topp! Men jeg spiser mere, føler jeg aldri blir mett! Det er en uting, kommer til å trille snart om jeg fortsetter slik:laughing002

Har du byttet kallenavn, @HHHmora. ?

Jeg har litt stikking i magen i dag, men plages mest av at jeg faktisk er syk. :hungover: Glad varmen ikke er så intens nå.

Var inn å titta på «terminliste».. Nesten alle er i 30åra.. sykt, jeg føler meg så «gammel» som skal ha barn når jeg er 35 :laughing002 Jaggu glad det er mange av oss over 30:cool: 19år da jeg gikk gravid med sønnen, så er vel litt derfor jeg føler meg så «gammel» nå:hungover::wacky::hilarious:

Ingen nye symptomer her heller :happy: andpuster å ømme pupper.. ellers er formenpå topp! Men jeg spiser mere, føler jeg aldri blir mett! Det er en uting, kommer til å trille snart om jeg fortsetter slik:laughing002
Var inn å titta på «terminliste».. Nesten alle er i 30åra.. sykt, jeg føler meg så «gammel» som skal ha barn når jeg er 35 :laughing002 Jaggu glad det er mange av oss over 30:cool: 19år da jeg gikk gravid med sønnen, så er vel litt derfor jeg føler meg så «gammel» nå:hungover::wacky::hilarious:
Det er greit at de samme får fortsette litt! Jeg ser for meg at de ømme puppene gir seg litt etterhvert? Husker ikke fra forrige gang men tror det? :hilarious:
Jeg fylte 21 året jeg fødte sist, så jeg kan kjenne meg igjen i det, men samtidig så føler jeg meg ikke slik jeg forventet å gjøre etter fylt 30:hilarious: Godt at livet er mer på stell hvertfall!

Har du byttet kallenavn, @HHHmora. ?

Jeg har litt stikking i magen i dag, men plages mest av at jeg faktisk er syk. :hungover: Glad varmen ikke er så intens nå.
murring har jeg hatt hver dag en stund, verst når jeg legger meg om kvelden!
Æsjda, hvordan syk er du blitt? God bedring! Skynd deg å bli frisk:Heartred

Det er greit at de samme får fortsette litt! Jeg ser for meg at de ømme puppene gir seg litt etterhvert? Husker ikke fra forrige gang men tror det? :hilarious:
Jeg fylte 21 året jeg fødte sist, så jeg kan kjenne meg igjen i det, men samtidig så føler jeg meg ikke slik jeg forventet å gjøre etter fylt 30:hilarious: Godt at livet er mer på stell hvertfall!

murring har jeg hatt hver dag en stund, verst når jeg legger meg om kvelden!
Æsjda, hvordan syk er du blitt? God bedring! Skynd deg å bli frisk:Heartred
Det gjør de nok:) ja helt greit at man har livet litt mere på stell, så absolutt! :happy:

Back
Topp