Åååh, OST!!!Så mye mozarellasticks jeg har proppa i meg bør det være nok
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh, OST!!!Så mye mozarellasticks jeg har proppa i meg bør det være nok
Mårra ha en mer næringsrik middag i går, men i dag er det lørdag!!! Tror kanskje jeg har spist meg ferdig på det, menÅååh, OST!!!
Mozzarellapinner er åpenbart ditt matsug i denne graviditeten! Jeg har ingen ennå, og har aldri hatt det. Synes nesten det er kjedelig. xDMårra ha en mer næringsrik middag i går, men i dag er det lørdag!!! Tror kanskje jeg har spist meg ferdig på det, men
Ahh, ja har en gutt født i 2008 kom 4 uker før termin.Ett på termin, ett ni dager før. Men da ble jeg igangsatt på grunn av svangerskapsforgiftning, så vet ikke om det teller. Har du noen fra før, @H87.?
Snittet sier dårlige odds, da, i tilfelle folk skulle sette penger på oss.Ahh, ja har en gutt født i 2008 kom 4 uker før termin.
Hehe jepp! Men så lenge barnet er friskt så gjør det meg ingenting å føde noen uker før terminSnittet sier dårlige odds, da, i tilfelle folk skulle sette penger på oss.
Nei, nei, selvsagt ikke. Ikke meg heller. Dette er bare en morotråd siden @Lil_sol og jeg lå helt likt i IKM-gruppa.Hehe jepp! Men så lenge barnet er friskt så gjør det meg ingenting å føde noen uker før termin
Får tro det plopper inn flere her med samme termindato som oss Gøy å se hvem som evt føder nærmest 5marsNei, nei, selvsagt ikke. Ikke meg heller. Dette er bare en morotråd siden @Lil_sol og jeg lå helt likt i IKM-gruppa.
Åh, det håper jeg også, for oss alle!Hvordan er formen deres? Dukket opp noen ondter å plager? Her er formen på topp faktisk, enda iallefall! Ved førstefødte slapp jeg unna kvalmen, men for noen mnd siden når det endte i SA så var jeg kvalm før mensdato var Krysser fingerene for at jeg får gå ut svangerskapet nå, samt uten kvalme
Foreløpig ganske ok, men kjenner jeg er mer trøtt nå og har vært det de to siste dagene! Noe kvalm når jeg begynner å bli sulten/sitter på i bil. Mensmurring, ømme pupper, hormonell og treg mage. Yay!Hvordan er formen deres? Dukket opp noen ondter å plager? Her er formen på topp faktisk, enda iallefall! Ved førstefødte slapp jeg unna kvalmen, men for noen mnd siden når det endte i SA så var jeg kvalm før mensdato var Krysser fingerene for at jeg får gå ut svangerskapet nå, samt uten kvalme
Krysser fingreneForeløpig ganske ok, men kjenner jeg er mer trøtt nå og har vært det de to siste dagene! Noe kvalm når jeg begynner å bli sulten/sitter på i bil. Mensmurring, ømme pupper, hormonell og treg mage. Yay!
Med første var jeg kvalm fra uke 8/9 til uke 23. håper jeg slipper det nå, men så lenge det er liv skal jeg overleve plagene!
Kjekt å ha det liggende i tilfelle kvalmen sprenger på håper virkelig du slipper både kvalme og halsbrann denne gangen er vel bare å ta en dag av gangen Uke 6, så tidlig,. Heldigvis.Åh, det håper jeg også, for oss alle!
Kjenner ikke noe annet enn dritatrengthet (hahaha), trøtthet og kvalme ved sult/overanstrengelse foreløpig. Hvilken uke hadde du SA?
Første svangerskapet var det lite plager, foruten halsbrannen, som var altomfattende og verre enn riene under fødsel. Formen var jo god ellers, men halsbrannen var så hemmende at jeg (nesten) ikke hadde ønsket det på min verste fiende. I andre svangerskap hadde jeg vett til å be om reseptbelagt medisin mot oppstøt (Nexium), og det hjalp. Ser ut til at halsbrann alltid vender tilbake her, så nå har jeg forberedt meg og allerede bedt om resept, så jeg er klar når dritten kommer.
Var ikke kvalm i første svangerskap, men i andre var jeg kvalm mellom uke 6 og uke 9. Har bunkret opp med kvalmestillende også nå. Verre å være dårlig når en allerede har to unger å ta seg av. I første svangerskap var alt så skummelt, og da trengte jeg tross alt bare å ta vare på meg selv. Kunne lide i stillhet og klage til mannen.
Ja, når det først skal skje, er det greit om det er tidligst mulig...Kjekt å ha det liggende i tilfelle kvalmen sprenger på håper virkelig du slipper både kvalme og halsbrann denne gangen er vel bare å ta en dag av gangen Uke 6, så tidlig,. Heldigvis.
Denne skulle til helsikehellerHar time til fastlege igjen torsdag til uka. Skal sjekke nivå av hcg på nytt da, samt få inn henvisning til tidlig ul, så hadde jeg planer om å få ordner med kvalmestillende i tilfelle det plutselig kommer når vi er på ferie kjipt for både sønnen å mannen om jeg blir dårlig.. da blir det en trivelig ferie fri imorgen nå, så er det 7 arbeidsdager før jeg går ut i ferie eneste søndagskveld dere noen ferieplaner? Rukket å gå ut i ferie kanskje?
Vi er jo bare tre personer i denne trådenHar time til fastlege igjen torsdag til uka. Skal sjekke nivå av hcg på nytt da, samt få inn henvisning til tidlig ul, så hadde jeg planer om å få ordner med kvalmestillende i tilfelle det plutselig kommer når vi er på ferie kjipt for både sønnen å mannen om jeg blir dårlig.. da blir det en trivelig ferie fri imorgen nå, så er det 7 arbeidsdager før jeg går ut i ferie eneste søndagskveld dere noen ferieplaner? Rukket å gå ut i ferie kanskje?
Her slår vi til med radius av 8 timer hjemmeifra Haha hvem vet, plutselig går jeg rett forbi deg ila ferien venter dere lenge før dere deler nyheten forresten? Delt med noen allerede?Vi er jo bare tre personer i denne tråden
Høres lurt ut! Var det jeg tenkte også. Har selv fem arbeidsdager igjen. Erklærer ferie idet jeg går ut døra på kontoret fredag!
Har planlagt litt. Blir i Norge i en radius av seks timer fra der vi bor, sånn omtrent. Må være forsiktig og ikke dele for mye på ikke-skjult, haha. Føler hvem som helst kan kjenne meg igjen. Meeen kjenner ingen andre prøvere, tror jeg, så håper ikke det.
Hva med dere?