5 mars 2024

Det er greit at de samme får fortsette litt! Jeg ser for meg at de ømme puppene gir seg litt etterhvert? Husker ikke fra forrige gang men tror det? :hilarious:
Jeg fylte 21 året jeg fødte sist, så jeg kan kjenne meg igjen i det, men samtidig så føler jeg meg ikke slik jeg forventet å gjøre etter fylt 30:hilarious: Godt at livet er mer på stell hvertfall!

murring har jeg hatt hver dag en stund, verst når jeg legger meg om kvelden!
Æsjda, hvordan syk er du blitt? God bedring! Skynd deg å bli frisk:Heartred
Takk! Var ikke korona i hvert fall, så det er nok bare en plagsom forkjølelse.

Herregud, jeg fikk første da jeg var 34, andre som 36-åring og nå kommer forhåpentligvis tredjemann når jeg er 38. Dere er ungsauer! :hilarious: Men 30 er det nye 20, og 40 det nye 30, så!

Takk! Var ikke korona i hvert fall, så det er nok bare en plagsom forkjølelse.

Herregud, jeg fikk første da jeg var 34, andre som 36-åring og nå kommer forhåpentligvis tredjemann når jeg er 38. Dere er ungsauer! :hilarious: Men 30 er det nye 20, og 40 det nye 30, så!
Ungsauer Da jeg var i 20årene syntes jeg de som var 35-40 var gamle.. men så absolutt ikke nå. Ung til sinns, å til tider veldig barnslig! Men kjenner meg litt gammel på jobb innimellom når de i starten på 20årene sitter å prater om festing å festivaler

Ungsauer Da jeg var i 20årene syntes jeg de som var 35-40 var gamle.. men så absolutt ikke nå. Ung til sinns, å til tider veldig barnslig! Men kjenner meg litt gammel på jobb innimellom når de i starten på 20årene sitter å prater om festing å festivaler
Samme her.

Men håh, jeg skal tilbake til konserter og festivaler (oftere) når barna blir større! Men skallebanken er selvsagt verre nå...

Ja-a, 5. mars-gjengen. Noen som har på følelsen hvilket kjønn som ligger inni der?

Jeg sitter og lurer på om jeg skal be om hcg prøve den 10/7 når jeg er hos legen.. ikke at jeg egentlig er sånn kjempebekymret, men jeg syns det er veeeeeldig lenge til ul den 20 :hilarious: :dead:
Skader jo ikke å spørre, men høres egentlig ikke ut som du trenger det. :hilarious:

Jeg vil gjerne vite! Jeg hater å ikke vite ting, verste jeg vet. Tror ikke jeg tør stole på det de sier evt 12 uker kanskje, men de kan kanskje se det da?
Jeg så det da, men han lå jo og skrevet, så vanskelig å unngå xD Med første hadde jeg ikke UL før i uke 18.

Hahah 2 av hver ja, da får du litt å holde styr på :laughing002 ;) Ja tenker jeg vil vite kjønn iallefall, enn du?
Tror ikke jeg klarer å holde strekkmerkene unna da, nei! :knegg:

Vil gjerne vite kjønn, ja. Alt blir liksom mye mer virkelig da, og så blir det lettere å finne navn når man har bedre tid på seg. Var vanskelig nok med 1 og 2. Kan ikke skjønne hvordan vi skal bli enig om nr. 3!

Jeg så det da, men han lå jo og skrevet, så vanskelig å unngå xD Med første hadde jeg ikke UL før i uke 18.
Gjorde duu ??? Jeg skjønner jo ikke hva jeg skal se etter hadde ul i uke 7 med første pga sen positiv test og visste jo ingenting om dette her. Så var jeg på ul rundt 18/19 uker igjen og det var det :hilarious: Men der så de det var gutt! Vil du vite nå da??

Gjorde duu ??? Jeg skjønner jo ikke hva jeg skal se etter hadde ul i uke 7 med første pga sen positiv test og visste jo ingenting om dette her. Så var jeg på ul rundt 18/19 uker igjen og det var det :hilarious: Men der så de det var gutt! Vil du vite nå da??
Det var vel litt senere enn uke 12 når jeg tenker meg om, kanskje uke 15. Legen nektet å tro på at jeg var kortere på vei, så hadde uke 18-UL to-tre uker for tidlig (og en til til riktig tid etterpå). Helt tydelig tisselur! Men tror ikke man kan se det i uke 7...?

Skal absolutt vite det nå også, ja!

Det var vel litt senere enn uke 12 når jeg tenker meg om, kanskje uke 15. Legen nektet å tro på at jeg var kortere på vei, så hadde uke 18-UL to-tre uker for tidlig (og en til til riktig tid etterpå). Helt tydelig tisselur! Men tror ikke man kan se det i uke 7...?

Skal absolutt vite det nå også, ja!
Åja :hilarious: nei uke 7 er altfor tidlig, vil helst bare se/høre hjertet jeg den uka så er jeg fornøyd med det:woot:

har du forresten bilde hvor du kan vise hvor man ser tisselur?? Jeg skjønner ikkeno av de bildene hahaahha!
Nei, har ikke bilde, men jeg SÅ jo pungen og tissen mellom beina. :hilarious: Det var under korona, så mannen fikk ikke være med. Vi hadde avtalt at JM skulle skrive det ned så vi kunne åpne lappen og avsløre kjønnet sammen etterpå, men gutten avslørte jo seg selv!

Back
Topp