Feberfri dag et ikke noe krav lengerOverholder både den, og en feberfri dag etter feber. Og er generelt streng på å holde barna hjemme med tegn til sykdom/utslett.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Feberfri dag et ikke noe krav lengerOverholder både den, og en feberfri dag etter feber. Og er generelt streng på å holde barna hjemme med tegn til sykdom/utslett.
Skjønner ikke hvordan foreldre har samvittighet til detbjeg, grusomt for barna tenker jegJa overholder den. Yngste kan kaste opp pga annen sykdom men holder han fortsatt hjemme sånn i tilfelle. Vi har funnet ut at en medisinene til yngste hadde oppkast som bivirkning så han får den ikke lengre. Fikk på morran i går og kastet opp ca kl 21. Men vi har opplevd at foreldre i bhg ikke er så flinke til det. På avdelingen til eldste satt flere barn med bøtter. Sånt går ikke ann. Foreldre som tilfeldig vis er sykmeldt har holdt barna sine hjemme siden andre ikke klarer å holde 48 timers regelen. Blitt tatt opp flere ganger av bhg og fau sin Facebook side. Men hjelper fint lite.
Feberfri dag et ikke noe krav lenger
Så rart for set kan de ikke kreve lengerDet er det her... både på skole og bhg...
Så rart for set kan de ikke kreve lenger
Fhi sier også til barnet er feberfri så kan det gå i bhg
Hmm.. ja det er jo veldig rart.. flere jeg kjenner med barn i andre barnehager må også ha de hjemme en feberfri dag...
Hva sier du til jobb da? Jeg blir hjemme med ett barn jeg tror kommer til å bli sykt?
Overholder både den, og en feberfri dag etter feber. Og er generelt streng på å holde barna hjemme med tegn til sykdom/utslett.
Merkelig , lenge siden vi gikk bort fra det i bhg jeg jobber iHmm.. ja det er jo veldig rart.. flere jeg kjenner med barn i andre barnehager må også ha de hjemme en feberfri dag...
Vi teller ikke timer. Spydde barnet sist mandag kl 8, så leverer jeg fint onsdag kl 7. HVIS barnet virker i form.
To dager er regelen her.