Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hadde egentlig tenkt til å vente til etter blodprøva, men regner de her som ganske sikre
har hatt positive strimler i flere dager
fin dato Synes 14dpo ser sterkere ut enn 12Ser dere noen stigning? Jeg ser ikke noen forandring siden 12 dpo, dagen jeg spottet, og er veldig forvirret nå![]()

Jeg kan flyttes til gravidhadde egentlig tenkt til å vente til etter blodprøva, men regner de her som ganske sikre
har hatt positive strimler i flere dager
Så 4+0 i dag, foreløpig termin 20.02.2020 (Kan godt få på den datoen synes jegfin dato
)

Ser dere noen stigning? Jeg ser ikke noen forandring siden 12 dpo, dagen jeg spottet, og er veldig forvirret nå![]()
Takk, jenter! Sitrus, du har TUL i morgen, ikke sant? Lykke til
Strekken 14 dpo med kveldurin var litt sterkere og spotting stoppet, så jeg er litt roligere nå - så rolig at jeg ikke har tatt test i dagBlodprøve er i morgen, og jeg håper det blir et fint tall. De to gangene jeg ble gravid før, var tallene veldig lave, hcg på bare 44 14 dpo denne gangen da jeg gikk gravid med sønnen min, så jeg kommer ikke til å være skuffet hvis hcg er rundt 100. Tenkte å ringe fastlegen for å høre om jeg kan skjekke hcg-stigning på torsdag.
Er så vanvittig nervøs, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg det neste døgnet 
Ååå det blir så spennende!! H or langt er du på vei igjen nå?TUL er i morgen ja!! Tusen takkEr så vanvittig nervøs, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg det neste døgnet
Testene dine ser helt suuupre ut! Er helt sikker på at du får godt over 100 på blodprøven![]()
Det går veldig fort, når man først får begynt på medisin!I morgen har jeg gått på synarela i 2 uker allerede og skal begynne med ny flaske! Gleder meg til kontroll på torsdagen![]()
Jeg håper du ikke har hatt så mange bivirkninger av den. Hater synarelaI morgen har jeg gått på synarela i 2 uker allerede og skal begynne med ny flaske! Gleder meg til kontroll på torsdagen![]()

Ååå det blir så spennende!! H or langt er du på vei igjen nå?![]()
Nei hadde en del hetetokter og syke drømmer første uka men ikke noe nåJeg håper du ikke har hatt så mange bivirkninger av den. Hater synarela![]()
Ja det var da fryktelig og daDet går veldig fort, når man først får begynt på medisin!Lykke til på kontroll!
Helt sykt å tenke på at om to uker er det uka for uttak! 
Å så sykt spennende!! Gleder meg masse til updateEr 7+5 i morgen! Shit jeg er så spent altså..