Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke testdag før 12.6, og tiden går så sakteEr det flere som har testdag torsdag neste uke? Altså 6/6? Jeg tok en test i dag tidlig, men den var jo selvfølgelig blendahvit.. Ugh, burde ikke gjort det. Mister jo alt håp selv om det er tidlig. Var en Babyplan Early Test.![]()
Så utrolig leit. Klemmer fra megJeg kan tas bort fra lista. Har mista.
Klem!!Jeg kan settes på ikke gravid. Negativ test i dag
Nei, uff så leit. Vet altfor godt hvordan det føles. Klem til degJeg kan settes på ikke gravid. Negativ test i dag

Ånei! Det var veldig leit å høre! Ta vare på deg selv. KlemJeg kan tas bort fra lista. Har mista.

9 DPOHar ikke testdag før 12.6, og tiden går så sakte
Hvor mange dpo er du?
Da er det fortsatt tidlig9 DPO
UffJeg kan settes på ikke gravid. Negativ test i dag
Stor klem fra meg Du må ikke melde ifra hvis du allerede fikk dato til første UL.Når fikk dere blødning når dere gikk på synarela?IKM er i morgen eller tirsdag men vet ikke om den skal komme i tide jeg?
Skal jeg melde ifra til riksen at blødningen har begynt? Ser jeg skal skrive på kalenderen men skal jeg ringe inn også?![]()
OK, tror det er det de skriver som kontroll? Det er neste uke så da slipper jeg detDu må ikke melde ifra hvis du allerede fikk dato til første UL.
Å herlig fangst! Krysser fingrene for mange befruktet i morgen!Da har jeg fått ut 6 egg i dag, innsett på torsdag hvis alt går som det skal. Er bare å krysse fingrene og fortsett med denne evige ventingen![]()