<3 MAI 2019 <3

Fremdeles blendahvite tester, 12 DPO.....
Men det rare nå er att jeg ikke har fått PMS heller. Jeg er normalt ganske kraftig angrepet av dette, men nå, ingen ting!
IKM er egentlig i morgen, men kan vel bli litt forskjøvet denne gangen.
Del lille jeg kjenner av trøtthet og ømme bryst har vært konstant i 2 uker, så det må være Lutinus.

20190526_222851.jpg

6 dager siden insett av blastocyst idag, og får kun opp en svak skyggestrek, har vært sånn i 2 dager nå. Streken har ikke blitt sterkere:(
Tror dere det er håp enda?

Blod på pinnen i dag, når jeg tok Crinone i ettermiddag, og har noe brunt på papiret når jeg er på do, og litt rødt.. Nå er nok tanta på tur:(
Er vel for mye å håpe på festeblødning på sent som 12dpo?

Blod på pinnen i dag, når jeg tok Crinone i ettermiddag, og har noe brunt på papiret når jeg er på do, og litt rødt.. Nå er nok tanta på tur:(
Er vel for mye å håpe på festeblødning på sent som 12dpo?

❤️

Uff. Jeg skal ikke si at jeg vet om det er for sent for festeblødninger. Sender deg gode klemmer! ❤️

Jeg kjenner følelsen så godt. Kjenner menssmertene kommer krypende hos meg selv nå. Slike vanlige smerter som jeg har 3 dager før forventet mens..

7 egg ut :) fikk mer smertestillende denne gangen, så nå gikk det kjempe bra :) nesten ikke vondt :happy:
Gratulerer med 7 egg ut. Krysser fingrene for god befruktning! ❤️

Kan jeg spørre hvilke smertestillende du fikk?

Gratulerer med 7 egg ut. Krysser fingrene for god befruktning! ❤️

Kan jeg spørre hvilke smertestillende du fikk?
Hmm.. godt spørsmål :p de bytta hvertfall morfinen med oxynorm og ga meg 15g i stedet for 5 tror jeg :) var godt å kjenne at de smertestillende funka denne gangen! Litt lettere å slappe av da :)
Jeg hører til Haukeland, så er jo det de gir, bare at morfinen ble bytta ut :) og så fikk jeg halve drikken med beroligende. Men som hun sa så er det bedre å døyve smerten enn å være avslappa, for klarer uansett ikke å være avslappa når det er vondt :p

❤️

Uff. Jeg skal ikke si at jeg vet om det er for sent for festeblødninger. Sender deg gode klemmer! ❤️

Jeg kjenner følelsen så godt. Kjenner menssmertene kommer krypende hos meg selv nå. Slike vanlige smerter som jeg har 3 dager før forventet mens..
Tusen takk:Heartred

Nei løpet er nok kjørt, kommer bare mer blod..
Det er så utrolig kjipt at denne veien skal være så forferdelig lang.. Synd at tanta er på vei hos deg også.. Sender deg klemmer tilbake! :Heartred

Hei! :love2

Jeg er helt ny på disse forum greiene, men tenkte at denne gangen, så hadde det vært hyggelig å være en del av en gruppe med personer som er i akkurat samme situasjon som meg selv.

Jeg hadde mine første IVF forsøk i en alder av 22 (1 fersk og 1 frys, begge negative), men med en ny mann ved min side og 8 år lagt bak meg, er jeg nå klar for noen nye runder med IVF.

Jeg har tidligere hatt mine forsøk hos IVF klinikken, men har nå valgt å prøve lykken på Fertilitetssenteret.

Jeg satte Ovitrelle i går, så på denne tiden i morgen kveld, er jeg på vei til Oslo for uttak. Jeg bor i Kristiansand, så reiseveien er i seg selv et lite prosjekt. Hvis alt går som planlagt er det innsett av en blasto på mandag.

Ser frem til å følge denne tråden :angel4

Bbymonki - 30 - #0 - #1IVF - Fertilitetssenteret - Suprecur, Gonal-F 125IE, Ovitrelle - Uttak Onsdag 29 mai

Last edited:
Hei! :love2

Jeg er helt ny på disse forum greiene, men tenkte at denne gangen, så hadde det vært hyggelig å være en del av en gruppe med personer som er i akkurat samme situasjon som meg selv.

Jeg hadde mine første IVF forsøk i en alder av 22 (1 fersk og 1 frys, begge negative), men med en ny mann ved min side og 8 år lagt bak meg, er jeg nå klar for noen nye runder med IVF.

Jeg har tidligere hatt mine forsøk hos IVF klinikken, men har nå valgt å prøve lykken på Fertilitetssenteret.

Jeg satte Ovitrelle i går, så på denne tiden i morgen kveld, er jeg på vei til Oslo for uttak. Jeg bor i Kristiansand, så reiseveien er i seg selv et lite prosjekt. Hvis alt går som planlagt er det innsett av en blasto på mandag.

Ser frem til å følge denne tråden :angel4

Bbymonki - 30 - #0 - #1IVF - Fertilitetssenteret - Suprecur, Gonal-F 125IE, Ovitrelle - Uttak Onsdag 29 mai

Så koselig, velkommen hit! Jeg skriver deg på lista :):) Masse masse lykke til med uttaket!

Hei!

Sniker meg inn her (første gang på forumet).

Berry - 27 - barn0 - FER - St.Olavs - Progynova og Lutinus - Innsett 20.mai (5-dagers egg) - Testdato 3.juni

Selv om jeg fikk testdato 3.juni har jeg allerede testet Testet på rugedag 7 og den ble positiv, testet også på rugedag 8 og den er biiittelitt sterkere. Er veldig redd for at det er kjemisk.. Hva tror dere?

Vedlegg

• B8BCDA7C-4E0F-4F2B-BA0D-E504B96DA7AD.jpeg
    B8BCDA7C-4E0F-4F2B-BA0D-E504B96DA7AD.jpeg
    40,4 KB · Visninger: 114
Back
Topp