Pliiiis la det væreSer noe![]()

Nå er jeg tom for strimler, så får ikke testa igjen... Kanskje like greit

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pliiiis la det væreSer noe![]()

Hei, jeg har teste 5 dager før blødprove og alle prøver var negativ men når jeg tok blødprove på sykehuset var positiv men dessverre miste jeg i uke 6. Krysser finger. Jeg skal starte med andre forsøk med nesespray 2 juni.Tusen takkdumt å teste så tidlig
![]()
11DPO
Hva tror dere?
Kjenner at håpet blusset litt opp igjen...![]()
Åååh, starlight!11DPO
Hva tror dere?
Kjenner at håpet blusset litt opp igjen...![]()
JaaÅååh, starlight!Jeg ser en svak strek! La håpet leve, og vent til testdato.
![]()
teste forbud til onsdag

Altså, man ser jo strek der daVis vedlegget 299031
6 dager siden insett av blastocyst idag, og får kun opp en svak skyggestrek, har vært sånn i 2 dager nå. Streken har ikke blitt sterkere
Tror dere det er håp enda?
Blod på pinnen i dag, når jeg tok Crinone i ettermiddag, og har noe brunt på papiret når jeg er på do, og litt rødt.. Nå er nok tanta på tur
Er vel for mye å håpe på festeblødning på sent som 12dpo?
Gratulerer med 7 egg ut. Krysser fingrene for god befruktning!7 egg utfikk mer smertestillende denne gangen, så nå gikk det kjempe bra
nesten ikke vondt
![]()
Hmm.. godt spørsmålGratulerer med 7 egg ut. Krysser fingrene for god befruktning!
Kan jeg spørre hvilke smertestillende du fikk?
Tusen takk
Uff. Jeg skal ikke si at jeg vet om det er for sent for festeblødninger. Sender deg gode klemmer!
Jeg kjenner følelsen så godt. Kjenner menssmertene kommer krypende hos meg selv nå. Slike vanlige smerter som jeg har 3 dager før forventet mens..

Altså, man ser jo strek der daer det fortsatt onestep tester?
Ja er fortsatt de, tenker jeg tar en annen test på testdag. Ikkje noe meir strek idag så tenker att håpet er ute![]()

Hei!
Jeg er helt ny på disse forum greiene, men tenkte at denne gangen, så hadde det vært hyggelig å være en del av en gruppe med personer som er i akkurat samme situasjon som meg selv.
Jeg hadde mine første IVF forsøk i en alder av 22 (1 fersk og 1 frys, begge negative), men med en ny mann ved min side og 8 år lagt bak meg, er jeg nå klar for noen nye runder med IVF.
Jeg har tidligere hatt mine forsøk hos IVF klinikken, men har nå valgt å prøve lykken på Fertilitetssenteret.
Jeg satte Ovitrelle i går, så på denne tiden i morgen kveld, er jeg på vei til Oslo for uttak. Jeg bor i Kristiansand, så reiseveien er i seg selv et lite prosjekt. Hvis alt går som planlagt er det innsett av en blasto på mandag.
Ser frem til å følge denne tråden
Bbymonki - 30 - #0 - #1IVF - Fertilitetssenteret - Suprecur, Gonal-F 125IE, Ovitrelle - Uttak Onsdag 29 mai