<3 MAI 2019 <3

Nei, så sært, akkurat det navnet har jeg også tenkt på i det siste:woot: Det bare kom til meg her en kveld, tenkte ikke på navn eller noe, men bare «selvfølgelig skal babyen vår hete Liv om det blir en jente»! Syns også det er et nydelig navn til en svært etterlengtet baby❤️

Hah, så sært ja! Men akkurat det samme jeg har tenkt :Heartred Navnet er så enkelt og fint i seg selv og vil i tillegg bety noe litt ekstra for oss som vet :Heartred
 
Litt individuelt kanskje? Men ser vi er mange som får sterkere på ettermiddag/kveld. Og helst når du ikke har drukket så masse da ;)
Har jo aldri testa tidlig og vært gravid før, så vet ikke om det er morgen eller kveld som er best for meg:shy:
 
Då er uttaket overstått:smug: formen er overraskande bra! Ein veldig flink lege! Og fekk bra dose smertestillende. Har ikkje tatt ny paraz før no! Blei 9 egg ut så d er eg fornøyd med! Har berre hatt 3-5 stykke før. Så håpa berre at eit par av dei utvikla seg bra og overlever til innsett :D
 
Hva tror dere jenter? Er det noe her? Øverste er tatt nå i ettermiddag, midten i dag tidlig, og nederste i går kveld:)
Er 9dpo i dag:)
 

Vedlegg

  • IMG_20190524_162640.jpg
    IMG_20190524_162640.jpg
    26,5 KB · Visninger: 68
  • IMG_20190524_171740.jpg
    IMG_20190524_171740.jpg
    25,2 KB · Visninger: 60
Då er uttaket overstått:smug: formen er overraskande bra! Ein veldig flink lege! Og fekk bra dose smertestillende. Har ikkje tatt ny paraz før no! Blei 9 egg ut så d er eg fornøyd med! Har berre hatt 3-5 stykke før. Så håpa berre at eit par av dei utvikla seg bra og overlever til innsett :D

Gratulerer med fint uttak!! Ble jo et kjempefint antall :happy: Krysser fingrene for noen supre embryo!
 
Synes absolutt jeg ser noe, men litt vanskelig siden bildene ikke er helt klare. Krysser fingrene for utvikling!
Ja, det er vanskelig å ta bilde av disse testene, får finne et papir å teipe de på, kanskje det blir klarere da:)
Håper veldig på utvikling nå ja:D:smiley-angelic001
 
Jeg kan nok offisielt settes som ikke gravid. Tok en test i dag, for ordens skyld 14 dpo. Helt blank.
Ikke testdag før onsdag, men St. Olav regner jo litt merkelig. Kjenner også at mensen er på vei med sine sedvanlige symptomer. Gleder meg til å slutte på hormone, og ENDELIG være meg selv til over sommeren. :)
Litt motløs akkurat nå, etter 5 innsett av såkalt «perfekte» embryo. Men skal fokusere på positive ting fremover, kose meg med familien og nyte sommeren.
Masse lykke til alle herlige beintøffe damer her inne!!! :)
 
Jeg kan nok offisielt settes som ikke gravid. Tok en test i dag, for ordens skyld 14 dpo. Helt blank.
Ikke testdag før onsdag, men St. Olav regner jo litt merkelig. Kjenner også at mensen er på vei med sine sedvanlige symptomer. Gleder meg til å slutte på hormone, og ENDELIG være meg selv til over sommeren. :)
Litt motløs akkurat nå, etter 5 innsett av såkalt «perfekte» embryo. Men skal fokusere på positive ting fremover, kose meg med familien og nyte sommeren.
Masse lykke til alle herlige beintøffe damer her inne!!! :)
Uff. ❤️
Du har alle mine tanker.

Husk at du har lov til å føle motløshet, og at du har sommeren til å la kroppen hvile, og starte på 6’e forsøk. Og på det 6’e skal det virkelig skje!!!
 
I morgen skal jeg hente synarela! Begynner med den på tirsdag!:excited001 Plutselig veldig virkelig?:happy090 Skal ikke lyve å si at tiden har gått fort for DET har den ikke :laughing001
 
Uff. ❤️
Du har alle mine tanker.

Husk at du har lov til å føle motløshet, og at du har sommeren til å la kroppen hvile, og starte på 6’e forsøk. Og på det 6’e skal det virkelig skje!!!

Har gitt meg selv til ut neste uke, og så skal jeg børste av meg og gå videre. Jeg orker ikke å dvele for lenge ved det. Har vært skikkelig trist og langt nede i gørra denne uken, men neste uke er jeg ferdig med medisiner, og da vet jeg at tåka automatisk kommer til å lette, og det gleder jeg meg enormt til! Tror også sambo og sønn gleder seg til å få tilbake en litt mere velfungerende mamma og kjæreste også. :)
Håper virkelig det blir suksess for deg denne gangen!
 
Jeg kan nok offisielt settes som ikke gravid. Tok en test i dag, for ordens skyld 14 dpo. Helt blank.
Ikke testdag før onsdag, men St. Olav regner jo litt merkelig. Kjenner også at mensen er på vei med sine sedvanlige symptomer. Gleder meg til å slutte på hormone, og ENDELIG være meg selv til over sommeren. :)
Litt motløs akkurat nå, etter 5 innsett av såkalt «perfekte» embryo. Men skal fokusere på positive ting fremover, kose meg med familien og nyte sommeren.
Masse lykke til alle herlige beintøffe damer her inne!!! :)

Åh :( Det er så utrolig leit når det ikke går, også i tillegg når dere har hatt så mange runder.. Føler virkelig med deg! Og du er sterk som ser framover :Heartred Håper det blir en nydelig hormonfri sommer!!
 
I morgen skal jeg hente synarela! Begynner med den på tirsdag!:excited001 Plutselig veldig virkelig?:happy090 Skal ikke lyve å si at tiden har gått fort for DET har den ikke :laughing001

Hoho, endelig skjer det!! Tiden kommer sikkert ikke til å gå så fort framover heller, men nå er det hvertfall i gang :D Masse lykke til!
 
Hoho, endelig skjer det!! Tiden kommer sikkert ikke til å gå så fort framover heller, men nå er det hvertfall i gang :D Masse lykke til!
Ja endelig! Nå har jeg kjøpt og da står to flasker klare på kjøkkenet :D
Hun sa bare jeg skulle ta to spray om morgen og to om kvelden, er det da greit tror dere å ta det 0730 og 2030? Altså 13 timer i mellom? Jeg jobber skift så jobber enten 8-15 eller 12-20 og vil ikke gjøre det her på jobben :hilarious:
 
Ja endelig! Nå har jeg kjøpt og da står to flasker klare på kjøkkenet :D
Hun sa bare jeg skulle ta to spray om morgen og to om kvelden, er det da greit tror dere å ta det 0730 og 2030? Altså 13 timer i mellom? Jeg jobber skift så jobber enten 8-15 eller 12-20 og vil ikke gjøre det her på jobben :hilarious:
Hva med i bilen før/etter jobb? Ville nok tatt det med 12t mellomrom, når det er det som er sagt, men det kan jo hende det ikke har så mye å si med den timen:)
Endelig! Lykke til! :D
 
787E2FDC-ECE8-4AD8-A221-6D441D8B2BB2.jpeg
12dpo.
Jeg lister meg forsiktig inn på gravid-lista ❤️
 
Back
Topp