GratulererJeg kan settes på gravid![]()
Jeg skal ta blodprøve i morgen. Regner med at den er positiv, så da får vi ca samme termindato
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har regna med fram til 1.februar som termin.Gratulerer
Jeg skal ta blodprøve i morgen. Regner med at den er positiv, så da får vi ca samme termindato![]()

Jeg satte inn en 5 dagers 13. mai. Ser du satte inn 14. mai. Hvor mange dager var din?Har regna med fram til 1.februar som termin.
6 dagers. Fikk beskjed om at jeg var 4 uker på vei og da stemmer det med hva jeg har regna utJeg satte inn en 5 dagers 13. mai. Ser du satte inn 14. mai. Hvor mange dager var din?![]()
Høres ut som jeg også har termin 1. februar da6 dagers. Fikk beskjed om at jeg var 4 uker på vei og da stemmer det med hva jeg har regna ut![]()
Åååh!! GRATULERER! Kjente det krible helt ned i tærne mine av glede for deg!Jeg kan settes på gravid![]()
Kan nok stemme det daHøres ut som jeg også har termin 1. februar da![]()
Jeg kan settes på gravid![]()
Og jammen med ble den ikke positiv!
Har ikke testet så tidlig før, så må si jeg var et nervevrak. Så da blir det spennende tilder fremover, for å se om den klamrer seg fast. Er da 3+5 etter mensberegning. Gratulerer så myeIKM på lørdag, testdag på mandag. Greide ikke holde meg lenger, så i dag ble det testing!Og jammen med ble den ikke positiv!
Har ikke testet så tidlig før, så må si jeg var et nervevrak. Så da blir det spennende tilder fremover, for å se om den klamrer seg fast. Er da 3+5 etter mensberegning.
![]()
Hurra, gratulerer så mye med positiv test! Herlig!IKM på lørdag, testdag på mandag. Greide ikke holde meg lenger, så i dag ble det testing!Og jammen med ble den ikke positiv!
Har ikke testet så tidlig før, så må si jeg var et nervevrak. Så da blir det spennende tilder fremover, for å se om den klamrer seg fast. Er da 3+5 etter mensberegning.
![]()
IKM på lørdag, testdag på mandag. Greide ikke holde meg lenger, så i dag ble det testing!Og jammen med ble den ikke positiv!
![]()

Får vi se bilde eller? Og vil du settes på gravid? 
Så tøff du er!IKM på lørdag, testdag på mandag. Greide ikke holde meg lenger, så i dag ble det testing!Og jammen med ble den ikke positiv!
![]()
Ooooh, hurra!!!! GratulererFår vi se bilde eller? Og vil du settes på gravid?
![]()
Du kan sette meg på gravid.
Går det galt, får du flytte meg igjen. 
Tusen takk.Gratulerer så mye![]()
Såååå takknemlig for at det fins hjelp å få. Tusen takkHurra, gratulerer så mye med positiv test! Herlig!![]()
Blir jo inspirert av testingen til folk, og hadde egentlig bestemt meg for å vente til lørdag, men nå følte jeg meg ganske trygg på at resultatet var riktig uansett hvordan det skulle gå.Så tøff du er!Du hadde vel en riktig magefølelse du fulgte. Gratulerer så masse!!!
![]()