<3 MAI 2019 <3

IKM på lørdag, testdag på mandag. Greide ikke holde meg lenger, så i dag ble det testing! :wacky: Og jammen med ble den ikke positiv! :Heartred Har ikke testet så tidlig før, så må si jeg var et nervevrak. Så da blir det spennende tilder fremover, for å se om den klamrer seg fast. Er da 3+5 etter mensberegning. ;)
Gratulerer :D
 
Dette er en tidligtest fra LloydsPharmacy (apotekmerke tror jeg). Streken tar kanskje ikke helt av, og kom ikke tydelig riktig med en gang, men det er vel ingen tvil.:happy: Du kan sette meg på gravid. :dance018Går det galt, får du flytte meg igjen. :wtf:

Gratulerer :D
 
IKM på lørdag, testdag på mandag. Greide ikke holde meg lenger, så i dag ble det testing! :wacky: Og jammen med ble den ikke positiv! :Heartred Har ikke testet så tidlig før, så må si jeg var et nervevrak. Så da blir det spennende tilder fremover, for å se om den klamrer seg fast. Er da 3+5 etter mensberegning. ;)
Gratulerer:Heartred
 
Noen av dere som følger med på hvilepulsen?
Hvordan ser det ut hos dere som er blitt gravide?
Her har det økt med 12 slag siden 4.mai, fra 52 til 64.
Blå strek er sprøytestart, og grønn strek er eggløsning. 8DPO i dag:)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190523_203440.jpg
    Screenshot_20190523_203440.jpg
    11,8 KB · Visninger: 41
Noen av dere som følger med på hvilepulsen?
Hvordan ser det ut hos dere som er blitt gravide?
Her har det økt med 12 slag siden 4.mai, fra 52 til 64.
Blå strek er sprøytestart, og grønn strek er eggløsning. 8DPO i dag:)
Følger med på pulsen min. Men har litt ujevn puls som går opp og ned mye, men pulsen har økt siden mandag med 1 slag per dag. Tok blodprøve på onsdag og fikk positiv. Kan jo håpe den fortsetter å stige
 
Dette er en tidligtest fra LloydsPharmacy (apotekmerke tror jeg). Streken tar kanskje ikke helt av, og kom ikke tydelig riktig med en gang, men det er vel ingen tvil.:happy: Du kan sette meg på gravid. :dance018Går det galt, får du flytte meg igjen. :wtf:

Synes den tar av skikkelig bra jeg!! Nydelig test, du er jo ikke så langt på vei liksom :Heartred:Heartred
Flytter deg jeg :D
 
Min test i går kl 23. 8DPO, 10 dager etter Ovitrelle, spent på om det er den som henger i der:)
Ikke lett å få med på bildet, men ser 2 streker der.. Tidlig enda:wacky:
 

Vedlegg

  • IMG_20190524_081151.jpg
    IMG_20190524_081151.jpg
    27,7 KB · Visninger: 60
Da var det ENDELIG vår tur igjen, skal ha innsett fra fryseblasto på tirsdag.. Har hatt to ferskforsøk og ett fryseforsøk fra før. Skulle egentlig hatt dette fryseforsøket i februar, men så skled jeg på isen og brakk beinet dagen før vi skulle få innsett sist.. men nå H Å P E R jeg på litt flaks, selv om jeg fortsatt halter på det brukne beinet, så hadde en liten spire vært verdens beste motivasjon til å bli helt god igjen. :happy093
Men en helt annen ting; hva skal barnet hete om dere blir gravide/dere som allerede er gravide? :hug013Må jo være lov å håpe og drømme litt.
 
Da var det ENDELIG vår tur igjen, skal ha innsett fra fryseblasto på tirsdag.. Har hatt to ferskforsøk og ett fryseforsøk fra før. Skulle egentlig hatt dette fryseforsøket i februar, men så skled jeg på isen og brakk beinet dagen før vi skulle få innsett sist.. men nå H Å P E R jeg på litt flaks, selv om jeg fortsatt halter på det brukne beinet, så hadde en liten spire vært verdens beste motivasjon til å bli helt god igjen. :happy093
Men en helt annen ting; hva skal barnet hete om dere blir gravide/dere som allerede er gravide? :hug013Må jo være lov å håpe og drømme litt.
Jeg har håp og drømmer :oops: Adrian eller Michael om det blir gutt, og Ava eller Hannah om det blir jente ❤️❤️
 
Da var det ENDELIG vår tur igjen, skal ha innsett fra fryseblasto på tirsdag.. Har hatt to ferskforsøk og ett fryseforsøk fra før. Skulle egentlig hatt dette fryseforsøket i februar, men så skled jeg på isen og brakk beinet dagen før vi skulle få innsett sist.. men nå H Å P E R jeg på litt flaks, selv om jeg fortsatt halter på det brukne beinet, så hadde en liten spire vært verdens beste motivasjon til å bli helt god igjen. :happy093
Men en helt annen ting; hva skal barnet hete om dere blir gravide/dere som allerede er gravide? :hug013Må jo være lov å håpe og drømme litt.

Spennende med innsett som nærmer seg!!
Har ikke kommet så langt med navn gitt, selv om jeg drømmer litt. Men jeg liker for eksempel Liv veldig godt, og har tenkt på at det hadde vært veldig fint med et sånn type navn som på en måte litt representerer reisa vi har vært på for å få det til. Altså noe som betyr liv/høyt ønsket/ventet eller noe i den duren :Heartred Hva med deg selv?
 
Spennende med innsett som nærmer seg!!
Har ikke kommet så langt med navn gitt, selv om jeg drømmer litt. Men jeg liker for eksempel Liv veldig godt, og har tenkt på at det hadde vært veldig fint med et sånn type navn som på en måte litt representerer reisa vi har vært på for å få det til. Altså noe som betyr liv/høyt ønsket/ventet eller noe i den duren :Heartred Hva med deg selv?
Nei, så sært, akkurat det navnet har jeg også tenkt på i det siste:woot: Det bare kom til meg her en kveld, tenkte ikke på navn eller noe, men bare «selvfølgelig skal babyen vår hete Liv om det blir en jente»! Syns også det er et nydelig navn til en svært etterlengtet baby❤️
 
Back
Topp