<3 MAI 2019 <3

10dpo, tatt nå...
Denne var ikke oppløftende..:(
 

Vedlegg

  • IMG_20190525_140124.jpg
    IMG_20190525_140124.jpg
    18,7 KB · Visninger: 58
Ja endelig! Nå har jeg kjøpt og da står to flasker klare på kjøkkenet :D
Hun sa bare jeg skulle ta to spray om morgen og to om kvelden, er det da greit tror dere å ta det 0730 og 2030? Altså 13 timer i mellom? Jeg jobber skift så jobber enten 8-15 eller 12-20 og vil ikke gjøre det her på jobben :hilarious:

Det har sikkert ikke så mye å si, men jeg prøvde også å få til 12 timer mellom. Så hva med rundt åtte, rett før du går inn på jobb og akkurat når du er ferdig? Går sikkert bra uansett altså, også kan du jo eventuelt høre med sykepleieren for sikkerhetsskyld :)
 
Ja endelig! Nå har jeg kjøpt og da står to flasker klare på kjøkkenet :D
Hun sa bare jeg skulle ta to spray om morgen og to om kvelden, er det da greit tror dere å ta det 0730 og 2030? Altså 13 timer i mellom? Jeg jobber skift så jobber enten 8-15 eller 12-20 og vil ikke gjøre det her på jobben :hilarious:
Den gangen jeg brukte spray så spraya jeg på jobb ;) det var ikke noe problem, bare tok med den inn på do :)
 
Hei, jeg skal sette 5 sprøyte menopur i dag, men allerede i 2 dager nå så har det jobber på spreng i eggstokkene. Det murrer utrolig mye, og stråler både til korsryggen og ned beina , er dette normalt?
Etter alle skrekkhistorier her inne med overstimulering, så blir jeg litt bekymret
Ul er ikke før onsdag
 
Hei, jeg skal sette 5 sprøyte menopur i dag, men allerede i 2 dager nå så har det jobber på spreng i eggstokkene. Det murrer utrolig mye, og stråler både til korsryggen og ned beina , er dette normalt?
Etter alle skrekkhistorier her inne med overstimulering, så blir jeg litt bekymret
Ul er ikke før onsdag
Tror det er helt normalt. :) Jeg begynner også å kjenne det etter noen dager. Om jeg ikke tar feil, blir man vel overstimulert når man tar eggløsningssprøyten. Men de vil vurdere på ul om du er i fare for å bli det. Jeg ble det på sist forsøk, endte med 25 egg og totalfrys. Det er ubehagelig men går over etter noen dager. Da jeg ble gravid sist ble jeg også overstimulert etter innsett. Da måtte jeg tappe væske fra buken. Det ville vi unngå denne gangen. Man får stole på legene at de vet best. Du må ikke gå rundt å være redd, husk det er oftest de skumle, historiene man hører mest om ;)
 
5dp5dt målt på ettermiddagsurin idag. Det her må vel begynne å sjå lovende ut? :smiley-angelic001 Hadde egentlig bestemt meg for å ikkje teste før onsdag, men umulig å holde seg.
Snapchat-1650576341.jpg
 
Våkna i natt med smerter på sida av navlen og oppover. Berre blitt verre no:sour: veit ikkje kva detta kan vera, det er vel for høgt oppe for Underlivet. Er jo sikkert litt hovent etter uttak. Men er skikkelig sviande og vondt.. prøver å gå å tissa så eg ikkje har for masse i blæra og skal Seff ringe legevakt om d ikkje gjer seg. Er det nokon andre så har opølevd noko sånt? Kva kan det være? Nyre/lever? Eller berre eggstokkene så presser oppover?:eek:
 
11DPO

Hva tror dere?
Kjenner at håpet blusset litt opp igjen...o_O
 

Vedlegg

  • Snapchat-376125237.jpg
    Snapchat-376125237.jpg
    9,6 KB · Visninger: 77
  • IMG_20190526_093044.jpg
    IMG_20190526_093044.jpg
    12,3 KB · Visninger: 73
Back
Topp