C
Forelsket i forumet
Jeg sender deg mange optimistiske tanker og håper virkelig på det aller, aller beste![]()
Tusen takk!
Det håper jeg også!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sender deg mange optimistiske tanker og håper virkelig på det aller, aller beste![]()
Det håper jeg også!Gratulerer som ruger!
Hurra! Gratulerer med ruging!

Gratulerer! Så mange i rugegjengen her inne nå
Nei og nei! Det var trist å høreLitt tom nå. De ringte istad, og jeg fikk vite at bare 1 av 11 har overlevd og er befrukta...
Så litt dårlige sjanser nå. Om de ikke ringer er det innsett i morgen, 12.45. Om de ringer er det avbrutt.
Blir det avbrutt så er det på en måte greit også. For da har jeg to forsøk igjen fremdeles.
Føles ikke godt nå.
Det var ikke helt som jeg håpet på. Meeen, jeg ruger. Så krysser fingraNei og nei! Det var trist å høreStor klem!
Det var ikke helt som jeg håpet på. Meeen, jeg ruger. Så krysser fingra![]()
Det skjønner jeg! Men ja, du ruger nå! Håper den sitter og det blir termin spire! Jeg krysser alt jeg har for degDet var ikke helt som jeg håpet på. Meeen, jeg ruger. Så krysser fingra![]()

Jeg trenger ekstremt mye kryssing, så det er bra det.Det skjønner jeg! Men ja, du ruger nå! Håper den sitter og det blir termin spire! Jeg krysser alt jeg har for deg![]()
Da kan jeg settes som rugerinnsett 10.05. testdato 22.05

Da har riksen ringt meg ang spray start!!
Jeg skal begynne med spray den 28 mai, 1 spray i hvert nesebor to ganger om dagen, kontroll i uke 24 og planlagt uttak i uke 26!
VI ER I GANG!![]()
![]()
Kan sikkert det, selv om jeg fortsatt ikke føler meg trygg etter alt. Klarer ikke si det høyt liksom.... Testen blir jo ikke akkurat svakere per nå. Skal få tatt hcg blodprøver mandag og onsdag tenkte jeg, det blir litt mer konkret føler jeg. I natt hadde jeg sikkerlig mens kramper sånn jeg får før mens, men ingen blødning. Ble en smule nervøs av det :/ Test tatt i dag 12 dpo, rugedag 8.Vil du settes på gravid eller?![]()
Kan sikkert det, selv om jeg fortsatt ikke føler meg trygg etter alt. Klarer ikke si det høyt liksom.... Testen blir jo ikke akkurat svakere per nå. Skal få tatt hcg blodprøver mandag og onsdag tenkte jeg, det blir litt mer konkret føler jeg. I natt hadde jeg sikkerlig mens kramper sånn jeg får før mens, men ingen blødning. Ble en smule nervøs av det :/ Test tatt i dag 12 dpo, rugedag 8. Vis vedlegget 297695

Ja jeg er vel ikke alene om det nei. Har vært noen lange tunge år. Leeenge til Tul i uke 7 om vi kommer dit. Men dette hjelper jo, enda sterkere test nå. Klarer ikke helt å skjønne at dette er mine tester Føles helt fjernet etter 3 år. Håper hcg blodprøvene vil roe meg litt!Helt trygg føler man seg jo desverre ikke på en stund når man har litt i bagasjen.. men du er gravid og akkurat nå ser det veldig fint og lovende ut! Skjønner at du blir nervøs men menskramper er heldigvis helt normalt![]()
Ja jeg er vel ikke alene om det nei. Har vært noen lange tunge år. Leeenge til Tul i uke 7 om vi kommer dit. Men dette hjelper jo, enda sterkere test nå. Klarer ikke helt å skjønne at dette er mine tester Føles helt fjernet etter 3 år. Håper hcg blodprøvene vil roe meg litt! Vis vedlegget 297701