<3 MAI 2019 <3

Da ruger jeg på denne fine, lille blastoen ❤️

IMG_20190510_143433.jpg

Litt tom nå. De ringte istad, og jeg fikk vite at bare 1 av 11 har overlevd og er befrukta... :(
Så litt dårlige sjanser nå. Om de ikke ringer er det innsett i morgen, 12.45. Om de ringer er det avbrutt.

Blir det avbrutt så er det på en måte greit også. For da har jeg to forsøk igjen fremdeles.
Føles ikke godt nå.
Nei og nei! Det var trist å høre :oops:❤️ Stor klem!

Da har riksen ringt meg ang spray start!!
Jeg skal begynne med spray den 28 mai, 1 spray i hvert nesebor to ganger om dagen, kontroll i uke 24 og planlagt uttak i uke 26!

VI ER I GANG! ❤️ :smiley-bounce015:excited001

Det skjønner jeg! Men ja, du ruger nå! Håper den sitter og det blir termin spire! Jeg krysser alt jeg har for deg :notworthy:smiley-angelic001
Jeg trenger ekstremt mye kryssing, så det er bra det.
Så får vi ta en dag av gangen.

Vil du settes på gravid eller? :):)
Kan sikkert det, selv om jeg fortsatt ikke føler meg trygg etter alt. Klarer ikke si det høyt liksom.... Testen blir jo ikke akkurat svakere per nå. Skal få tatt hcg blodprøver mandag og onsdag tenkte jeg, det blir litt mer konkret føler jeg. I natt hadde jeg sikkerlig mens kramper sånn jeg får før mens, men ingen blødning. Ble en smule nervøs av det :/ Test tatt i dag 12 dpo, rugedag 8.
9998B61B-E9FC-478E-9174-1D695A5188F5.jpeg

Kan sikkert det, selv om jeg fortsatt ikke føler meg trygg etter alt. Klarer ikke si det høyt liksom.... Testen blir jo ikke akkurat svakere per nå. Skal få tatt hcg blodprøver mandag og onsdag tenkte jeg, det blir litt mer konkret føler jeg. I natt hadde jeg sikkerlig mens kramper sånn jeg får før mens, men ingen blødning. Ble en smule nervøs av det :/ Test tatt i dag 12 dpo, rugedag 8. Vis vedlegget 297695

Helt trygg føler man seg jo desverre ikke på en stund når man har litt i bagasjen.. men du er gravid og akkurat nå ser det veldig fint og lovende ut! Skjønner at du blir nervøs men menskramper er heldigvis helt normalt :Heartred

Helt trygg føler man seg jo desverre ikke på en stund når man har litt i bagasjen.. men du er gravid og akkurat nå ser det veldig fint og lovende ut! Skjønner at du blir nervøs men menskramper er heldigvis helt normalt :Heartred
Ja jeg er vel ikke alene om det nei. Har vært noen lange tunge år. Leeenge til Tul i uke 7 om vi kommer dit. Men dette hjelper jo, enda sterkere test nå. Klarer ikke helt å skjønne at dette er mine tester Føles helt fjernet etter 3 år. Håper hcg blodprøvene vil roe meg litt!
70465958-0698-44AC-B7FA-0F35CE380CAA.jpeg

Ja jeg er vel ikke alene om det nei. Har vært noen lange tunge år. Leeenge til Tul i uke 7 om vi kommer dit. Men dette hjelper jo, enda sterkere test nå. Klarer ikke helt å skjønne at dette er mine tester Føles helt fjernet etter 3 år. Håper hcg blodprøvene vil roe meg litt! Vis vedlegget 297701

Ser virkelig helt supert ut! Håper det er nå dere skal helt i mål :Heartred:Heartred

Back
Topp