<3 MAI 2019 <3

Det kan være gullegget, eller det kan dø. Hvem vet.
Jeg prøver å se det positive OM det dør, for da har jeg fortsatt to forsøk. Men det aller beste er å bli ruger og at det blir baby i februar :)

Om første IVF hadde holdt, hadde jeg hatt termin om to dager og en måned. Rar tanke.
Får krysse fingrene uansett :happy:

Hadde første forsøket i november og da drev jeg å tenkte på at hvis det går nå så kan jeg ikke ha på bunad i mai :rolleyes::p men bunaden skal visst på nå på søndag og neste fredag :p

Litt tom nå. De ringte istad, og jeg fikk vite at bare 1 av 11 har overlevd og er befrukta... :(
Så litt dårlige sjanser nå. Om de ikke ringer er det innsett i morgen, 12.45. Om de ringer er det avbrutt.

Blir det avbrutt så er det på en måte greit også. For da har jeg to forsøk igjen fremdeles.
Føles ikke godt nå.
Uff, det må ha vært en tøff telefon å få. Skjønner så godt at du blir nedfor av dette. Krysser fingrene for innsett i morgen!

Uff, det må ha vært en tøff telefon å få. Skjønner så godt at du blir nedfor av dette. Krysser fingrene for innsett i morgen!
Den var tøff... Men får liksom ikke gjort noe fra eller til nå.
Så bare prøver å få kvelden til å gå.

Får krysse fingrene uansett :happy:

Hadde første forsøket i november og da drev jeg å tenkte på at hvis det går nå så kan jeg ikke ha på bunad i mai :rolleyes::p men bunaden skal visst på nå på søndag og neste fredag :p
Jeg trenger fingerkryss :)

Jeg skal i bryllup i juni og så for meg det med baby, men endte i abort, så ble ikke det. Men da jeg ble gravid på frys begynte jeg å se på kjoler. Men endte samme veien det.

Jeg trenger fingerkryss :)

Jeg skal i bryllup i juni og så for meg det med baby, men endte i abort, så ble ikke det. Men da jeg ble gravid på frys begynte jeg å se på kjoler. Men endte samme veien det.
Det er lov å titte og dagdrømme litt ;) bare passe på så man ikke blir så lei seg og skuffa hver gang.. :)

Det er lov å titte og dagdrømme litt ;) bare passe på så man ikke blir så lei seg og skuffa hver gang.. :)
Trodde ikke jeg skulle opplevde tredje aborten på ett år, men jo, det gikk det og.
Men har enda ikke funnet kjole, så vet ikke helt hva jeg skal på meg enda.

Første kontroll etter sprøytestart i dag:)

5 follikler på høyre der 2 var 11mm, 3 under 7.
13 follikler på venstre der de 2 var 12mm, 3 var 8 og 8 under 7.
Skal øke Gonal-F til 175ie til søndag, og på ny kontroll mandag. Håper det har blitt bra størrelse på de fleste da:)

Det gikk fint! :happy: Fin slimhinne og en ledende follikel. Så da er det bare å teste etter el og smøre seg med tålmodighet.

Hvordan er moralen og magefølelsen hos deg?

Så bra! Da er du right on track :happy: Joda, det er vel ganske greit. Har ingen dårlig følelse hvertfall. Men har hatt fri i dag, og dermed en del dødtid, og da blir det litt mer tenking og googling osv..:bag: Så tror nesten det blir bra med arbeidshelg! To uker føles så ueeendelig lenge. Og kan ikke gruble på symptomer heller, for jeg har masssse cyclogest-bivirkninger som kommer til å overskygge alt uansett ;) Men ja. Moralen er ikke så verst. Så får jeg bare jobbe med å få tida til å gå!

Skal øke Gonal-F til 175ie til søndag, og på ny kontroll mandag. Håper det har blitt bra størrelse på de fleste da:)

Høres lovende ut, så får vi håpe de vokser seg fine i løpet av helga! :)

Det er jo kjempe bra :D

Hvor lenge går dere på Lutinus? Ser at jeg bare har fått med for to uker, så da har jeg ikke nok helt frem til en eventuell testdato. Startet i går, og eventuelt innsett er mandag.

Litt tom nå. De ringte istad, og jeg fikk vite at bare 1 av 11 har overlevd og er befrukta... :(
Så litt dårlige sjanser nå. Om de ikke ringer er det innsett i morgen, 12.45. Om de ringer er det avbrutt.

Blir det avbrutt så er det på en måte greit også. For da har jeg to forsøk igjen fremdeles.
Føles ikke godt nå.
Trist å høre.. skal krysse fingrer og tær for at det blir gullegg på deg!
Jeg fikk 3 befruktet av 6. Men lever litt i spenning..har opplevd feildeling på alle ved første forsøk.
Krysser fingrene for oss begge.
Når ringer de om noe ikke stemmer eller at de dør..? Jeg har innsett 13.30

Hvor lenge går dere på Lutinus? Ser at jeg bare har fått med for to uker, så da har jeg ikke nok helt frem til en eventuell testdato. Startet i går, og eventuelt innsett er mandag.

Mener det står 15 dager etter uttak i skrivet. Tok 1 tablett uttaksdagen (8. mai) og skal ta til testdato 23. mai. 15x3=45 og 21x2 pakker Lutinus=42. Jeg har nok fordi jeg ikke tok så mange etter forrige uttak pga avbrutt før innsett. Vet ikke helt hvorfor de gir for lite ift. hva de oppgir - om en skal slutte når pakkene er brukt opp eller om en skal hente ut en pakke til..

11 dpo og rugedag 7. Nå ser til og med jeg at det faktisk stiger. Helt satt ut jeg, tenk om det faktisk går denne gangen ? Klarer fortsatt ikke kjenne på gleden, er for redd for at det skal gå galt igjen. Men testene steg ikke sånn som dette sist.
7714852C-552B-4F87-A6EF-229553574AB7.jpeg
FF95C59B-3066-40C9-9F63-52A2E39C9D02.jpeg

Den var tøff... Men får liksom ikke gjort noe fra eller til nå.
Så bare prøver å få kvelden til å gå.
Krysser fingrene! Jeg hadde forsøk med 7 befruktet egg og ingen baby av det, og forsøk med 2 befruktet som min treåring som resultatet, så jeg har, som mange andre, opplevd at ett er nok :signs003

Jeg fikk også for 2 uker, og siden man starter fra uttak rekker det ikke helt til testdato, men fikk beskjed fra St. Olav om at da skal kroppen selv ta over produksjonen hvis man har blitt gravid.
Jeg maste meg til å få skrevet ut et par ekstra pakker, for jeg ville ikke ta sjansen på å slutte før test. St. Olav mente det ikke hadde noe for seg, men jeg fikk det nå allikevel. Ble ikke gravid, men gikk på progesteron til uke 12 med 4-åringen min, og har hatt mange spontanaborter både før og etter ham, så jeg ville ikke ta sjansen. Hvis du føler deg utrygg; spør om resept på litt ekstra :)

Mener det står 15 dager etter uttak i skrivet. Tok 1 tablett uttaksdagen (8. mai) og skal ta til testdato 23. mai. 15x3=45 og 21x2 pakker Lutinus=42. Jeg har nok fordi jeg ikke tok så mange etter forrige uttak pga avbrutt før innsett. Vet ikke helt hvorfor de gir for lite ift. hva de oppgir - om en skal slutte når pakkene er brukt opp eller om en skal hente ut en pakke til..

Takk for svar
Da hører jeg med dem når det eventuelt blir innsett.

Jeg fikk også for 2 uker, og siden man starter fra uttak rekker det ikke helt til testdato, men fikk beskjed fra St. Olav om at da skal kroppen selv ta over produksjonen hvis man har blitt gravid.
Jeg maste meg til å få skrevet ut et par ekstra pakker, for jeg ville ikke ta sjansen på å slutte før test. St. Olav mente det ikke hadde noe for seg, men jeg fikk det nå allikevel. Ble ikke gravid, men gikk på progesteron til uke 12 med 4-åringen min, og har hatt mange spontanaborter både før og etter ham, så jeg ville ikke ta sjansen. Hvis du føler deg utrygg; spør om resept på litt ekstra :)

Jeg hører også til St.Olavs, så da stemmer det med to pakker da. :) Snakker med dem ved eventuelt innsett, og satser på at to uker er nok. ;)

Back
Topp