<3 MAI 2019 <3

På vei til Oslo for kontroll, syklusdag 10. Tok den første eggløsningstesten i morges, og den var ikke i nærheten. Det drøyer nok en god stund enda, forrige frys i naturlig syklus hadde jeg el på dag 19, og det er slett ikke uvanlig for meg.

Men fint at det skjer noe, på en måte! :happy:

Jeg fikk ikke sove mer, og stod opp. Er så spent på hvor mange egg som har blitt befrukta.

Tørr ikke juble helt enda jeg, så redd for kjemisk! men kan jo ikke være ovitrelle nå :p Sykt! Så var det å vente på testdag å utslag på 2-3 på digitale :blackalien: Rugedag 6 nå wææ
7ED93012-707A-4AC6-AE9E-89FD9AD22409.jpeg

Last edited:
Litt tom nå. De ringte istad, og jeg fikk vite at bare 1 av 11 har overlevd og er befrukta... :(
Så litt dårlige sjanser nå. Om de ikke ringer er det innsett i morgen, 12.45. Om de ringer er det avbrutt.

Blir det avbrutt så er det på en måte greit også. For da har jeg to forsøk igjen fremdeles.
Føles ikke godt nå.

Litt tom nå. De ringte istad, og jeg fikk vite at bare 1 av 11 har overlevd og er befrukta... :(
Så litt dårlige sjanser nå. Om de ikke ringer er det innsett i morgen, 12.45. Om de ringer er det avbrutt.

Blir det avbrutt så er det på en måte greit også. For da har jeg to forsøk igjen fremdeles.
Føles ikke godt nå.
Huff sånt er så kjipt :/ hos mer ble 2 av 8 befrukter bare. Krysser fingrene! Skjønner logikken med og ha 2 forsøk igjen m å kanskje få flere neste gang.

Huff sånt er så kjipt :/ hos mer ble 2 av 8 befrukter bare. Krysser fingrene! Skjønner logikken med og ha 2 forsøk igjen m å kanskje få flere neste gang.
Det føles ikke bra. Sist ble det 7 egg og 4 befrukta, så mildt sagt negativt overraska.
Skjønner det ikke helt.

Men vi gir oss ikke.

Spennende å følge dere alle, og krysser alt jeg har for at vi lykkes.
Vi prøver på barn nummer 3.
Tok ut 8 egg i går, etter kort protokoll. Skal sette inn 5-dagers på mandag dersom alt går bra. De ringer ikke og inforer hvordan det går, så jeg går bare og håper at de ikke ringer.
Såååå spennende tider dette her, og ventinga er grusom.

Spennende å følge dere alle, og krysser alt jeg har for at vi lykkes.
Vi prøver på barn nummer 3.
Tok ut 8 egg i går, etter kort protokoll. Skal sette inn 5-dagers på mandag dersom alt går bra. De ringer ikke og inforer hvordan det går, så jeg går bare og håper at de ikke ringer.
Såååå spennende tider dette her, og ventinga er grusom.
Så spennende! Masse lykke til! Håper du får god uttelling på de 8 :)

Føles ikke godt nå.
Det var veldig leit å høre! :(
Det er virkelig en berg og dalbane dette, og den uvissheten er så utrolig vond. Kan forstå den følelsen av at det føles OK at det blir avbrutt nå, men samtidig kan jo det ene som ble begrultet være gullegget! :)
Men det er ikke alltid lett å tenkte positivt, det vet jeg alt om. God klem til deg

Føles ikke godt nå.

Krysser fingrene for deg, og håper at de ikke ringer i morgen, men at det blir innsett av et gull-egg!

Krysser fingrene for deg, og håper at de ikke ringer i morgen, men at det blir innsett av et gull-egg!
Jeg håper, men tørr ikke å håpe for mye heller. Skuffelsen blir så stor da.

Tok ny nå, fortsatt rosais strek! Kan vel ikke være ovitrelle nå? Tok ovitrelle lørdag 27 kl 23:00, lenge siden det nå. Kjenner jeg er så redd for å bli skuffet igjen atte, tørr ikke helt tro på logikken :dead: Innsett av blasto var 3 mai.Vis vedlegget 297434 Vis vedlegget 297435

Dette tror jeg ikke er ovitrelle nei, så fine og rosa! Så drister meg til å si gratulerer jeg :):Heartred

Edit: Så du har tatt digital også nå! Så herlig, du er gravid!!

Føles ikke godt nå.

Huff, dette var veldig leit å lese! Skjønner at det ikke føles bra.. Jeg krysser alt jeg har for den ene, lille!!

På vei til Oslo for kontroll, syklusdag 10. Tok den første eggløsningstesten i morges, og den var ikke i nærheten. Det drøyer nok en god stund enda, forrige frys i naturlig syklus hadde jeg el på dag 19, og det er slett ikke uvanlig for meg.

Men fint at det skjer noe, på en måte! :happy:

Hvordan gikk det? Alltid godt når noe skjer! Og å se at kroppen er på vei, på en måte :)

Føles ikke godt nå.
Det var leit :( men vet jo aldri... kan jo hende det er gullegget :)

Huff, dette var veldig leit å lese! Skjønner at det ikke føles bra.. Jeg krysser alt jeg har for den ene, lille!!
Jeg trenger masse gode tanker til lille egget <3

Det var leit :( men vet jo aldri... kan jo hende det er gullegget :)
Det kan være gullegget, eller det kan dø. Hvem vet.
Jeg prøver å se det positive OM det dør, for da har jeg fortsatt to forsøk. Men det aller beste er å bli ruger og at det blir baby i februar :)

Om første IVF hadde holdt, hadde jeg hatt termin om to dager og en måned. Rar tanke.

Back
Topp