Blir spennende å se i slle fall [emoji846]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilket merke bruket du?Kraftige el-smerter i går, og tykt el-slim om kvelden, på CD 11. Veldig negativ test, men så har jeg aldri opplevd å få positive tester av det merket jeg er belemret med nå.
Hvis eggløsningen forskyver seg så gjør nok lf det også Håper hvert fall det!CD 13 og fremdeles positiv test [emoji21] nederste er dagens og innen 5 min [emoji21]
Hvis jeg bruker å ha el så sent og har syklus på 24 dager så er det snart ingen sjanse at spiren vil klare å sitte [emoji24]
Aldri testet for el før, så vet ikke 100% sikker når jeg bruker å ha den. Men på 4pp så har den vært på 28 - 26 - 24 - 24 dager så blir spennende på denne pp [emoji28]Hvis eggløsningen forskyver seg så gjør nok lf det også Håper hvert fall det!
Hvilket merke bruket du?
Da blir det spennende å se nå jaAldri testet for el før, så vet ikke 100% sikker når jeg bruker å ha den. Men på 4pp så har den vært på 28 - 26 - 24 - 24 dager så blir spennende på denne pp [emoji28]
Hvis det står på pakken at man kan lese av innen 5 min så vil jeg si at den der er positiv ja
Streken var ikke så tydelig med en gang men innen 5 min var den som dette. Ville dere tolket den som positiv eller må streken lyse opp med en gang?[emoji85]
Hvis det står på pakken at man kan lese av innen 5 min så vil jeg si at den der er positiv ja
El er nok en av de nærmeste dagene hvert fallJa det står innen 5 min på pakken Dette var siste eltesten i pakken, men har bestilt nye. Det som er litt dumt er at de er ett annet merke[emoji85] Aldri prøvd den typen før. Så blir spennende å se hva den sier. Håper de kommer i posten i dag[emoji1]
Babyplan, kjøpt fra billige-tester. Ikke fornøyde med dem, så om ting går dritt denne pp også må jeg se meg om etter et annet sted enn billige-tester, for det ser ut som om de bare selger disse nå. Jeg kjøpte et annet merke fra dem før, som jeg fikk positive tester på 2 dager hver pp de tre første pp'ene, men de har byttet dem ut med Babyplan sine.
Jeg har forøvrig også litt kort lutealfase, men jeg har opplevd at lutealfasen ikke påvirkes av tiden før lutealfasen. Så om du får eggløsning senere, vil det nok ikke gjøre lutealfasen kortere, det vil bare gjøre syklusen tilsvarende lenger. Jeg klarte å forlenge lutealfasen fra 10-11 dager til 13 dager med å ta 120 mg B6-vitaminer fra EL til IKM forrige pp, og skal gjøre det denne pp også.
Blir veldig spennende [emoji23]Da blir det spennende å se nå ja
Da kommer jeg skikkelig inn [emoji4] negativ el-test i går kveld og i dag tidlig [emoji1]
Niomi88 - PP5 - B2 - el 19.06 - ikm ca.01.07
HAHA [emoji85] det er det ja [emoji23] får hoppe en uke frem da [emoji13]01.07 er vel i uke 26? [emoji846]