Hehe takk det samme [emoji3]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det jenter? [emoji846]
Jeg ble oppblåst igår, og begynte å få sånne strekk/ligamentsmerter! [emoji44] aner egentlig ikke nå el evt var så frister litt å ta en test snart bare for å se [emoji85]
Så spennende! Jeg tror jeg hadde el mandag/tirsdag, men har ingen symptomer.
Kanskje du kan ta en test til helgen? gøy å se!
Forrige to pp var jeg frustrert over manglende positive el-tester. Nå har jeg motsatt problem. Såvidt positiv test tirsdag ettermiddag, veldig positiv om kvelden. Forstatt mye sterke strek enn kontrollstreken i går morges, og fortsatt i går kveld. I morges var den fremdeles positiv.
Nå har jeg nærmest tvunget meg på en sliten og trøtt man to dager på rad, så tviler på om han klarer en runde til i dag...
Hvordan går det jenter? [emoji846]
Jeg ble oppblåst igår, og begynte å få sånne strekk/ligamentsmerter! [emoji44] aner egentlig ikke nå el evt var så frister litt å ta en test snart bare for å se [emoji85]
Når dere har fått lagt inn aksjer to dager på rad nå, så går det fint med en pausedag nå idag. Siden testen fremdeles var positiv i dag så er det ikke sikkert at egget har sluppet enda, og at dere da rekker en runde på el-dagen ved å hoppe i høyet i morgen. Det er vanskelig det der med å time aksjene altså, men om dere ikke orker i dag så tror jeg uansett det er nok til at sjansene er høye for klaff. Egget kan også ha sluppet selv om testen fortsatt er positiv, og da er det jo forseint uansett (det er det kjipe med el-tester, de sier jo bare at EL forberedes, og ikke noe om når det er).
Oooh spennende med test snart!
Her er det dag 2 med el-slim, har ikke testet etter el i dag (negative tester i går) men skal gjøre det i ettermiddag kveld. El kommer nok som beregnet til helgen så jeg tror ikke det blir positiv el-test før fredag eller lørdag. Men må da teste i tilfelle kroppen skynder seg.
Håper på negativ test i kveld. Da har vel el kanskje vært i dag, i så tilfelle? Tror nok vi må ha en pausedag i dag, mannen trenger litt tid på å komme seg mellom hver runde. Ikke noe kjekt med "tvangssex" sånn i lengden.
Klart man må teste [emoji28] håper på el i helgen hos deg nå da [emoji3]
De nye eltestene jeg fikk var ikke noe bra i det heletatt. Ikke like sensitive som de jeg pleier bruke. Så jeg aner egentlig ikke om el er i nærheten eller om den har vært... vi får nå se da