Ja det kan man [emoji846]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har IKM i dag, men ikke noe blod eller rødlig utflod i hele tatt, kun vanlig. Har hatt "mensensmerter" og korsryggsmerter i går og i natt sånn at jeg ikke fikk sove. Har smerter i dag også. Jeg pleier å få mensen til riktig tid, men nå håper jeg så utrolig på at jeg er gravid! Kan man ha typiske mensensmerter ved IKM hvis man er gravid?? Tør ikke ta test enda for er så redd for å bli skuffet.
Ja man har typiske menssmerter[emoji1] Krysser alt jeg kan for at du er gravid[emoji173]️ Hold oss oppdatert! Når tenker du eventuelt teste?[emoji1]
Ja, kryss alt du har! Tester i morgen hvis jeg ikke får mensen senere i dag. Er så spent!
Denne her er liksom knallpositiv, tatt idag på samme urin som en svakt positiv graviditetstest.Nå er jeg skikkelig frustrert.. her er testrekken (mangler test nr 2). Siste er tatt idag. Både el-slim og murringer er nå ferdig. Hater disse eBay-testene. Tror dere el likevel har vært? Ingen er 100% positive men.. må vel bare vente to uker å se om mensen dukker opp [emoji20]
Er dere veldig forsiktig med hva dere spiser og drikker i tiden før/på eggløsning? Jeg var det selv i starten men nå så glemmer jeg meg litt bort. Hender jeg tar meg ett glass vin til maten, drikker cola å spiser godis[emoji85]
Drikker og spiser hva jeg vil frem til positiv test nå drikker ikke jeg så veldig mye og har kuttet ut snusen.
Er dere veldig forsiktig med hva dere spiser og drikker i tiden før/på eggløsning? Jeg var det selv i starten men nå så glemmer jeg meg litt bort. Hender jeg tar meg ett glass vin til maten, drikker cola å spiser godis[emoji85]
Inntrykket mitt er at testene gjerne ser slik ut leeeeeenge, så blir de "plutselig" positive. Men jeg vet ikke om det gjelder for alle [emoji846]