<3 IKM uke 27 <3

Jeg har IKM i dag, men ikke noe blod eller rødlig utflod i hele tatt, kun vanlig. Har hatt "mensensmerter" og korsryggsmerter i går og i natt sånn at jeg ikke fikk sove. Har smerter i dag også. Jeg pleier å få mensen til riktig tid, men nå håper jeg så utrolig på at jeg er gravid! Kan man ha typiske mensensmerter ved IKM hvis man er gravid?? Tør ikke ta test enda for er så redd for å bli skuffet.

Ja man har typiske menssmerter[emoji1] Krysser alt jeg kan for at du er gravid[emoji173]️ Hold oss oppdatert! Når tenker du eventuelt teste?[emoji1]

Tror du kan sette meg opp 4 juli:) PP1 på baby nummer 2:)

Nå er jeg skikkelig frustrert.. her er testrekken (mangler test nr 2). Siste er tatt idag. Både el-slim og murringer er nå ferdig. Hater disse eBay-testene. Tror dere el likevel har vært? Ingen er 100% positive men.. må vel bare vente to uker å se om mensen dukker opp [emoji20]
a467b99fe5bada14e91c6b7402708ae0.jpg

Nå er jeg skikkelig frustrert.. her er testrekken (mangler test nr 2). Siste er tatt idag. Både el-slim og murringer er nå ferdig. Hater disse eBay-testene. Tror dere el likevel har vært? Ingen er 100% positive men.. må vel bare vente to uker å se om mensen dukker opp [emoji20]
a467b99fe5bada14e91c6b7402708ae0.jpg
Denne her er liksom knallpositiv, tatt idag på samme urin som en svakt positiv graviditetstest.
Utrolig teite tester, tror ikke jeg kommer til å kjøpe disse flere ganger [emoji52]
c576db0ca55d87d6c43fd3469453ac99.jpg

Tror kanskje el kan ha vært ja! Den som var sterkest så ut som min (en annen type ebay-test, var rosa) da jeg fikk smilefjes på CB digital el-test. Seinere på kvelden den dagen fikk jeg en hakket sterkere test igjen, men ellers var de svake. Og eneste testene jeg har opplevd at har vært helt blendahvite etter El hadde vært. :wideyed:

Takk for enda mer håp [emoji3] da gjenstår det å tippe når el var [emoji28] har fått sterke murringer nå i ettermiddag + el-slim så iflg de symptomene og siste testen kan det se ut som idag. Men så var ikke gårsdagens test i nærheten av positiv da [emoji849] noe dritt dette her altså..

Er dere veldig forsiktig med hva dere spiser og drikker i tiden før/på eggløsning? Jeg var det selv i starten men nå så glemmer jeg meg litt bort. Hender jeg tar meg ett glass vin til maten, drikker cola å spiser godis[emoji85]

Er dere veldig forsiktig med hva dere spiser og drikker i tiden før/på eggløsning? Jeg var det selv i starten men nå så glemmer jeg meg litt bort. Hender jeg tar meg ett glass vin til maten, drikker cola å spiser godis[emoji85]

Drikker og spiser hva jeg vil frem til positiv test :-) nå drikker ikke jeg så veldig mye og har kuttet ut snusen.

Drikker og spiser hva jeg vil frem til positiv test :-) nå drikker ikke jeg så veldig mye og har kuttet ut snusen.

Drikker ikke mye alkohol generelt jeg heller :) Men ett glass av og til er godt[emoji1]
Aldri røyka eller snusa så det tenker jeg ikke begynne med heller[emoji85] Flink du er som har sluttet da[emoji254] Det kan ikke være lett...

Nei, igrunn ikke. Prøvertiden er langdryg nok som den er om jeg ikke skal leve som gravid frem til positiv test, særlig siden vi brukte over et år sist gang. Nå drikker jeg veldig sjeldent alkohol uansett, men frem til positiv test så lever jeg som normalt mtp mat og drikke. :) Og i dag har jeg tyllet i meg både brus og godis. Lørdag jo. :happy: Lever ganske sunt og striks i ukedagene stort sett siden jeg prøver å kvitte meg med noen kilo, men å skeie ut litt i helgen skader ikke (har gått ned over 30 kilo med den metoden, så vet det funker for meg). Hjelper meg også til å ikke stresse for mye med denne prøvingen. :)

29c806dda90721255a696148cf551e28.jpg

Testinga igang her, et par dager før planen. Syns nå den var ganske sterk til at el ikke er venta før til helga. Ikke fått så sterke tester så tidlig før, men er første runde med disse så mulig de bare har tydelig teststrek?

Inntrykket mitt er at testene gjerne ser slik ut leeeeeenge, så blir de "plutselig" positive. Men jeg vet ikke om det gjelder for alle [emoji846]

Inntrykket mitt er at testene gjerne ser slik ut leeeeeenge, så blir de "plutselig" positive. Men jeg vet ikke om det gjelder for alle [emoji846]

De jeg har brukt før har vært veeeldig svake og hatt gradvis stigning (bortsett fra de fra ebay som gikk fra null til positiv omtrent). Vil vise seg her, temper jo i tillegg. :)

Back
Topp