<3 IKM uke 27 <3

Hei dere, er det noen av dere som vet om 12 LF er for lite for å kunne bli gravid? Sist periode tror jeg at EL var 31 mai (positiv den morgenen, og negativ 1 juni) og TR kom 12 juni. Blir smålig stresset av at dette er for kort tid for egget?

Hei dere, er det noen av dere som vet om 12 LF er for lite for å kunne bli gravid? Sist periode tror jeg at EL var 31 mai (positiv den morgenen, og negativ 1 juni) og TR kom 12 juni. Blir smålig stresset av at dette er for kort tid for egget?

Nei jeg mener jeg leste at om den er kortere en 10 dager kan det være for kort. Men 12 er nok innafor[emoji1][emoji173]️

Nøttelita pp 24, ikm 3.juli :)

Har skikkelig stikk i siden om dagen jeg også nå. I kveld så har det stikki noe grådig på venstre side.. Strålt helt ned i beinet[emoji85] Forventer ikke el før rundt 21 da? Vanlig å kjenne elsmerter i underkant av en uke før?[emoji85][emoji28]

Da begynner det å se lyst ut her å [emoji16]
710e1c5bd1af75546d466dba92b78593.jpg

Jeg og vil begynne med el-tester snart! :D Onsdag neste uke tenker jeg at jeg også er igang, om jeg ikke "sprekker" før den tid. :p

Nøttelita pp 24, ikm 3.juli :)
Da er vi i samme IKM gruppe :-) Håper det lover godt! Jeg skulle hente clomifen som jeg skulle begynne på i dag, men det måtte bestilles så da blir det en hormonfri pp på meg!

Aarg! Er på 7.dagen med el-testing nå og alle er nesten-positive omtrent.. hater disse ebaytestene, skal bestille norske neste gang, evt prøve temping igjen. Hater å ikke vite hvor jeg er! [emoji31]

Aarg! Er på 7.dagen med el-testing nå og alle er nesten-positive omtrent.. hater disse ebaytestene, skal bestille norske neste gang, evt prøve temping igjen. Hater å ikke vite hvor jeg er! [emoji31]

Kjedelig! Jeg tester ikke etter el, men teller meg frem til det. Skal ha den 23/6, men har begynt å få el slim allerede nå. Kanskje den kommer tidligere :-)
Får håpe du får positiv test snart da ;)

Over to sykluser fikk jeg positiv e-baytest kun gang, og det var etter at både make sure og digital var positiv (fikk noen gratis, så jeg fikk testa ut litt). Ellers har de ikke funka noe særlig bra for meg, men på motsatt vis. Viste knapt noe økning i det hele tatt. Prøver noen fra BT nå, og om de og er dritt blir det make sure eller digitale selv om det er dyrere. Får heller roe ned på testinga (temper jo i tillegg så jeg vet hvor jeg er).

Kjedelig! Jeg tester ikke etter el, men teller meg frem til det. Skal ha den 23/6, men har begynt å få el slim allerede nå. Kanskje den kommer tidligere :-)
Får håpe du får positiv test snart da ;)
Jeg vet ikke hvor (u)stabil syklusen er etter MA i april, så funker nok ikke å telle seg frem for meg i dette tilfellet [emoji20] men takk [emoji3] har en eneste test igjen som ryker imorgen og etter det får det bare være rett og slett...

Happy humping da du [emoji28]

Over to sykluser fikk jeg positiv e-baytest kun gang, og det var etter at både make sure og digital var positiv (fikk noen gratis, så jeg fikk testa ut litt). Ellers har de ikke funka noe særlig bra for meg, men på motsatt vis. Viste knapt noe økning i det hele tatt. Prøver noen fra BT nå, og om de og er dritt blir det make sure eller digitale selv om det er dyrere. Får heller roe ned på testinga (temper jo i tillegg så jeg vet hvor jeg er).
Fint å høre andre med elendig erfaring, syns alle er så fornøyde med alt derifra [emoji85]

Vurderer temping igjen jeg også, men blir ofte forstyrret av ungene så jeg vet ikke helt..

Da er vi i samme IKM gruppe :) Håper det lover godt! Jeg skulle hente clomifen som jeg skulle begynne på i dag, men det måtte bestilles så da blir det en hormonfri pp på meg!

Da er vi veldig likt i løpet denne syklusen også, koselig å følge deg! :)

b8a9f9b22f3798fa4d5a7edd21157070.jpg

Er ett lite stykke igjen her til denne blir positiv. Venter på flere eltester i posten så håper de kommer etter helgen:)

Jeg har IKM i dag, men ikke noe blod eller rødlig utflod i hele tatt, kun vanlig. Har hatt "mensensmerter" og korsryggsmerter i går og i natt sånn at jeg ikke fikk sove. Har smerter i dag også. Jeg pleier å få mensen til riktig tid, men nå håper jeg så utrolig på at jeg er gravid! Kan man ha typiske mensensmerter ved IKM hvis man er gravid?? Tør ikke ta test enda for er så redd for å bli skuffet.

Back
Topp